Nadeszła ta chwila i muszę zacząć sprzedawać swoje ulubione auto. II fotelik z Bąbelkiem się nie zmieści - nie ma szans. Auto z powodzeniem użytkowaliśmy jako rodzinny (sic!) wycieczkowóz, było z nami w Niskim, Sudetach, Karkonoszach, Czechach i na Węgrzech. Jeździło tez wokół komina czyli w Gorcach, Wyspowym i okolicach. Było w Warszawie

Znam auto od 2014 - jest zeszyt, oczywiście w kratkę, z odnotowaną każdą naprawą/wymianą.
Działa każdy przełączniki i suwak.
Auto zapiernicza aż miło.
Parę fotek https://photos.app.goo.gl/cx8t6ukGrwjeVn7R9
Suzuki Jimny 2001 rok.
- Silnik M16A z Liany. Przed montażem wymienione panewki korbowe, pierścienie tłokowe, uszczelniacze zaworowe, rozrząd, uszczelniacze wałów, uszczelka głowicy, uszczelki kolektorów, wiskoza, cewki, przewody WN, TPS.
- Blokada pneumatyczna Escape RD-88 w tylnym moście, kompresor z butlą i wyjściem do pompowania kół zabudowany pod fotelem pasażera.
- Rama po ocynku u Bandziora z Szubina.
- Zawias +65mm Tough Dog, amortyzatory EFS + wahacze wzmocnione od Tomka Traska korygujące kąty zawieszenia idealnie.
- Reduktor 1:2,7 zwolniony zestawem Trail Gear, dodatkowo stalowe łapy reduktora.
- Sprzęgło kevlar.
- Przełożenia 4,3 dla skompensowania większych kół na szosowych biegach.
- Amortyzator skrętu EFS.
- Wyciągarka WARN M8000 z syntetykiem pod oryginalnym zderzakiem, sterownie z kabiny + bezprzewodowe, wzmocnienie dokręcone do płyty pozwalające podnosić auto hi-liftem
- Zderzak tył od Huntera.
- Akumulator Optima Yellow 55Ah.
- Tylny most przerobiony na łożyska dwurzędowe z dodatkowym, zewnętrznym uszczelniaczem.
- Wał tylny na krzyżakach.
- Hamulce tarczowe tył.
- Odpowietrzenia mostów oraz skrzynia/reduktor.
- Osłony pod chłodnice (alu), reduktor i bak paliwa (stal).
- Przedni most półosie i przeguby wzmocnione na 26 zębów, gotowe do włożenia blokady.
- Opony Federal Couragia MT 235/75/15 na kutych felgach Enkei
- Snorkel Escape, szczelny.
- Sprzęgiełka AVM, pneumatyka zlikwidowana.
- Klimatyzacja.
- Wspomaganie.
- Webasto thermo top, wodne na pilota, nowa pompa wody.
- Elektryczne szyby i lusterka.
- Ledy przód tył – oczywiście z homologacją
- Bagażnik dachowy + led odpalany niezależnie
- 29 000 PLN.
O eksploatacji nie piszę bo to oczywiste

Jakby co to: 69 dwa siedem 343 pięć pięć