Vitara I, podniesiona, po remoncie, benzyna+gaz, SPRZEDAM
Moderator: Misiek Bielsko
Vitara I, podniesiona, po remoncie, benzyna+gaz, SPRZEDAM
Witam,
auto kupione i robione pod siebie- do polowań i wycieczek z dziećmi. Niestety z niezależnych ode mnie przyczyn postanowiłem je sprzedać. Zapraszam do ogłoszenia z opisem i fotkami.
https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-vi ... 1cca989ad8
auto kupione i robione pod siebie- do polowań i wycieczek z dziećmi. Niestety z niezależnych ode mnie przyczyn postanowiłem je sprzedać. Zapraszam do ogłoszenia z opisem i fotkami.
https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-vi ... 1cca989ad8
Ostatnio zmieniony pt kwie 19, 2019 8:38 am przez MBV, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Vitara I, podniesiona, po remoncie, benzyna+gaz, SPRZEDAM
Nieźle wygląda.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Dzięki. Trampki z maski na 1 fotce zostają u mnie.
Co oznacza "podniesiona fachowo"?
Nie znam się na tym. A od czasu zakupu, kiedy sprzedający pokazywał mi wszystkie szczegóły minęło już ponad 5 lat. Buda jest podniesiona na białych tulejach (poliamid?) (teraz czarne po remoncie) i gumowych podkładkach. Załączyłem foty w ogłoszeniu na OTO.. Powinny być widoczne w ciągu kilku minut..
To jest najtańszy sposób na podniesienie budy. Koszt to jakieś 200zł i parę godzin roboty...
Jak dla mnie skuteczny i wystarczający. Sprawdził się w moich "górkach" w różnych warunkach. Nie potrzebowałem ekstremy i topienia się w bagnach...
Ok, ale to jest tzw. "bieda lift" nie możesz tego określać mianem profesjonalny.
Profesjonalny lift polega na modyfikacji zawieszenia a do tego auta także uwzględnia poprawę geometrii zawieszenia przy liftowaniu.
Profesjonalny lift polega na modyfikacji zawieszenia a do tego auta także uwzględnia poprawę geometrii zawieszenia przy liftowaniu.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Trzeba jakoś tą cenę uzasadnić

To jest jeszcze ten etap kiedy się wierzy w odzyskanie kasy włożonej w 28- letnią terenówkę...
Rynek weryfikuje wszystko