LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4
Moderator: Mroczny
-
Black

- Posty: 343
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 12:15 pm
- Lokalizacja: mentalnie z prowincji
Post
autor: Black » pn wrz 17, 2007 10:46 am
Ja już zaczynam zbierać "w skarpetę"

może za kilka(naście) lat wymienię bulwarka na LandCruisera

-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » śr wrz 19, 2007 12:02 pm
penguin pisze:Dla mnie najfajniejsze jest V8 ponad 200 PS i 430 Nm 4.5 litra

Trafiłeś w dziesiątke - lubisz to co ja
Bez benzyny nie ma jazdy

Szczególnie V8

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
Black

- Posty: 343
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 12:15 pm
- Lokalizacja: mentalnie z prowincji
Post
autor: Black » śr wrz 19, 2007 1:50 pm
@Zun tyle, że kolega pisze o nowym V8 Diesel Toyoty

-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » śr wrz 19, 2007 4:04 pm
Black pisze:@Zun tyle, że kolega pisze o nowym V8 Diesel Toyoty

Moze byc w dieslu , byle by nie bylo ciezkie i nie balo sie wody - aczkolwiek rzeczywiscie jak sie popatrzylem na parametry to wyglada na dychawicznego diesla

Ech tez kiedys taki bylem - to znaczy kochalem diesle w terenowkach - zycie na szczescie to zweryfikowalo

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
penguin
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: pn paź 16, 2006 7:47 pm
- Lokalizacja: kraków
Post
autor: penguin » śr wrz 19, 2007 5:16 pm
Terenówki nie są na szosy ja pisalem o nowym dieslu Toyoty oferowanym tylko na bezdroża Australii
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » śr wrz 19, 2007 5:19 pm
penguin pisze:Terenówki nie są na szosy ja pisalem o nowym dieslu Toyoty oferowanym tylko na bezdroża Australii
A kto mowi o szosie

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
emsi

- Posty: 399
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm
Post
autor: emsi » śr wrz 19, 2007 7:30 pm
penguin pisze:Terenówki nie są na szosy ja pisalem o nowym dieslu Toyoty oferowanym tylko na bezdroża Australii
Ten nowy diesel V8 od dziś jest sprzedawany w Japonii w nowej "setce" (J140 lub J200). 24 października 2007 pojawi się na wystawie w St. Petersburgu, a od grudnia 2007 ma być w Europie. Spełnia Euro 4.
To z dzisiejszego newsa z Toyota Europe.
Czekamy.
-
Kylon

- Posty: 1949
- Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am
Post
autor: Kylon » śr wrz 19, 2007 7:34 pm
Przeca Michał to ten sam silnik co go macaliśmy tydzień temu w nowej J7 z Japonii z kierownicą po tamtej stronie. Różni się tylko katalizatorem i elektroniką co by Euro 4 spełniał.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
-
emsi

- Posty: 399
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm
Post
autor: emsi » czw wrz 20, 2007 5:59 am
Zgadza się. Ale on był w HZJ 79 w wersji australijskiej. W wersjach z kierownicą po naszemu są 1-HZ. A teraz ma już być "po bożemu" w Europie

Na razie w nowej setce.
To może i HZJ-ty będą z kierownicą po słusznej stronie?
-
Kylon

- Posty: 1949
- Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am
Post
autor: Kylon » czw wrz 20, 2007 7:03 am
E tam zaraz pojawi się na forum - Poszukuję pomocy. Jak tanio zrobić przekładkę w nowym HZJ7?

Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości