Kontrolka rezerwy
Moderator: Mroczny
Kontrolka rezerwy
Prawie po roku od dnia zakupu okazało się, że powodem "nie działania" lampki informującej o kończącym się paliwie jest przepalona żaróweczka. Do tej pory ON tankowałem zawsze, gdy wskaźnik zbliżał się do wskazania E. Wlewałem wtedy, w zależności od tego jak blisko wskazówka była od końca skali ok. 70 litrów.
Nie mogę znaleźć w "literaturze" fachowej informacji, jaką pojemność ma oryginalny bak paliwa w HDJ80 i ile jest w nim paliwa w momencie zapalenia się odzyskanej przez mnie lampki?
Nie mogę znaleźć w "literaturze" fachowej informacji, jaką pojemność ma oryginalny bak paliwa w HDJ80 i ile jest w nim paliwa w momencie zapalenia się odzyskanej przez mnie lampki?
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata
[/color]
Nie wiem, czy to Ci cos pomoze, ale podobnie jest w 120 ze wskaznikiem kontroli poziomu paliwa. Zbiornik 90ltr.
Manual rowniez nie specyfikuje ilosci pozostalej rezerwy w baku od momentu zapalenia sie kontrolki, nadmienia jedynie ze nalezy zatankowac ASAP. Radza tez by tankowac juz ponizej 1/4 wsk. poziomu paliwa.
Z doswiadczenia z tankowaniem wychodzi mi, ze w momencie zapalenia sie kontrolki pozostaje ca. 7ltr.
Manual rowniez nie specyfikuje ilosci pozostalej rezerwy w baku od momentu zapalenia sie kontrolki, nadmienia jedynie ze nalezy zatankowac ASAP. Radza tez by tankowac juz ponizej 1/4 wsk. poziomu paliwa.
Z doswiadczenia z tankowaniem wychodzi mi, ze w momencie zapalenia sie kontrolki pozostaje ca. 7ltr.
Toyka Prado - autobus wycieczkowy 
- Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Jestem pewien że zrobisz ze 100km
W LJ70 nie mam kontrolki, jak mi wskazówka zbliżała się do ostatniej kreski to tankowałem.
W KZJ70 dopiero okazało się, że jak wskazówka jest równo na ostatniej kresce, to jest jeszcze spokojnie 50km
Układ w obu jest ten sam, KZJ ma tylko kontrolkę. Podejrzewam że i w 80tce jest podobnie.
W LJ70 nie mam kontrolki, jak mi wskazówka zbliżała się do ostatniej kreski to tankowałem.
W KZJ70 dopiero okazało się, że jak wskazówka jest równo na ostatniej kresce, to jest jeszcze spokojnie 50km
Układ w obu jest ten sam, KZJ ma tylko kontrolkę. Podejrzewam że i w 80tce jest podobnie.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Damian to tez pewnie zalezy od trasy i chwilowego spalania.
Ja zrobilem niecale 70km od momentu zapalenia lampki, przy baaardzo ekonomicznej jezdzie po czarnym. Na CPN dotoczylem sie kiedy komp. pokazal, ze mam paliwa jeszcze na 2km.
Jadac na wycieczki tankuje zawsze kiedy wskazowka zejdzie ponizej 1/4, tak dla komfortu (w piasku potrafi lyknac 27/100km...
Ja zrobilem niecale 70km od momentu zapalenia lampki, przy baaardzo ekonomicznej jezdzie po czarnym. Na CPN dotoczylem sie kiedy komp. pokazal, ze mam paliwa jeszcze na 2km.
Jadac na wycieczki tankuje zawsze kiedy wskazowka zejdzie ponizej 1/4, tak dla komfortu (w piasku potrafi lyknac 27/100km...
Toyka Prado - autobus wycieczkowy 
tez tak myslalem.
ale
Jadac przez bialorus ( malo stacji) zapalila mi sie czerwona lampka, ujechalem ok 50 km i auto stanelo... fakt ze jechalem zapakowanym autem z bagaznikiem dachowym dosyc ostro ale nauczylem sie zeby nie ufac tej lampce.
Naszczescie mialem jeszcze troche wachy w drugim zbiorniku i przetoczylem.
ale
Jadac przez bialorus ( malo stacji) zapalila mi sie czerwona lampka, ujechalem ok 50 km i auto stanelo... fakt ze jechalem zapakowanym autem z bagaznikiem dachowym dosyc ostro ale nauczylem sie zeby nie ufac tej lampce.
Naszczescie mialem jeszcze troche wachy w drugim zbiorniku i przetoczylem.
Oops... Dużo jest roboty przy odpowietrzniu?Drako pisze:tez tak myslalem.
ale
Jadac przez bialorus ( malo stacji) zapalila mi sie czerwona lampka, ujechalem ok 50 km i auto stanelo... fakt ze jechalem zapakowanym autem z bagaznikiem dachowym dosyc ostro ale nauczylem sie zeby nie ufac tej lampce.
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata
[/color]
No i tak...
Wczoraj zaraz po zapaleniu się lampki rezerwy podjechałem na stację paliw i nalałem po korek. Weszło prawie 79 litrów. Wiosek z tego, że jeśli bak w HDJ80 ma również 90 litrów to zostało ich jeszcze 11, a co za tym idzie...
Wczorajszy wynik średniego spalania to 10,94 l/100km - 78,81 l/720km i 100% miasto. Połowę tego przejechała moja małżonka a resztę geriatrycznie/z powodu połamanych żeber i takich tam.../ ja.
To tak jako ciekawostka. Gdyby przyjąć, że taki wynik można traktować jako wartość stałą to rzeczywiście na rezerwie można by przejechać ok.100 kilometrów.
W przyszłym tygodniu może uda mi się sprawdzić to w trasie i z ciekawości, jeśli z odpowietrzeniem nie ma zbytniego problemu, "wypalę" bak do sucha.
Wczoraj zaraz po zapaleniu się lampki rezerwy podjechałem na stację paliw i nalałem po korek. Weszło prawie 79 litrów. Wiosek z tego, że jeśli bak w HDJ80 ma również 90 litrów to zostało ich jeszcze 11, a co za tym idzie...
Wczorajszy wynik średniego spalania to 10,94 l/100km - 78,81 l/720km i 100% miasto. Połowę tego przejechała moja małżonka a resztę geriatrycznie/z powodu połamanych żeber i takich tam.../ ja.
To tak jako ciekawostka. Gdyby przyjąć, że taki wynik można traktować jako wartość stałą to rzeczywiście na rezerwie można by przejechać ok.100 kilometrów.
W przyszłym tygodniu może uda mi się sprawdzić to w trasie i z ciekawości, jeśli z odpowietrzeniem nie ma zbytniego problemu, "wypalę" bak do sucha.
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata
[/color]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

