Bicie kierownicy .... lj70

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Orfi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 6:17 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Bicie kierownicy .... lj70

Post autor: Orfi » wt gru 11, 2007 10:26 pm

Witam ponownie mam pytanko do znawców Toyotki . Nie mogę zlokalizować z jakiego powodu mam dziwne bicie kierownicy po przekroczeniu 80 km-h , wymieniłem już końcówki kierownicze,zmieniłem i wyważyłem opony, a bicie nie ustaje , objawia się "szarpaniem" :)3 kierownicy w prawo i lewo.Pomóżcie.Dzięki.

Awatar użytkownika
yaaroo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:22 pm
Lokalizacja: Wisła
Kontaktowanie:

Post autor: yaaroo » wt gru 11, 2007 10:41 pm

mam podobnie - dodatkowo szarpanie maleje podczas wykonywania skrentu.
dziś wymnieniłem gumy na panhardzie i prawie ustalo - teraz nie jest powyzej 80 tylko dopiero powyzej 100
jak wywaze kola to zdam relacje :)
pozdrawiaam
yaaroo
Toyota LC LJ70 88'
Yamaha XT600 3TB

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » wt gru 11, 2007 10:42 pm

Amortyzator skrętu, luzy na zwrotnicach, nie równe opony wybite w wyniku kiepskich amorków.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
yaaroo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:22 pm
Lokalizacja: Wisła
Kontaktowanie:

Post autor: yaaroo » wt gru 11, 2007 10:48 pm

Kylon pisze:Amortyzator skrętu, luzy na zwrotnicach, nie równe opony wybite w wyniku kiepskich amorków.
kylon - zwrotnice zdiagnozowac sie da - pokrecic kierownica popatrzec i bedzie ok - z reszta to chyba mam ok ale jak zdiagnozowac amortyzator skretu czy sie nadaje czy juz nie ??
Toyota LC LJ70 88'
Yamaha XT600 3TB

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » wt gru 11, 2007 11:48 pm

Dochodzą luzy w ukladie kierowniczym a amor skrętu wymień proforma. Stan zawieszenia jak wspomniał Kylon.
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » śr gru 12, 2007 6:44 am

Żeby sprawdzić zwrotnice musisz koło podnieść do góry. Luzy na zwrotnicy powstają na górnym i dolnym łożysku. Majtaniem kierownicy na stojącym pojeździe nic nie stwierdzisz.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » śr gru 12, 2007 7:28 am

A lozyska piasty?

U mnie takie szarpanie skonczylo sie zablokowaniem kola :)

A zamiast lozysk w kole byla kupa rdzy i blota, bo po topieniu w wodzie nie wpadlem na to, zeby sprawdzic i przesmarowac...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » śr gru 12, 2007 9:44 am

No to jeszcze wały napędowe i krzyżaki sprawdźcie (wyważenie). Chociaż wtedy bije nie tylko na kierownicy, ale i na całym samochodzie :lol:
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Walkie
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 22, 2004 10:00 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Walkie » czw gru 13, 2007 1:52 am

a jakie masz oponki? u mnie na MT35 tak po prostu jest, za duza opona i nie da sie wywazyc...
LC120 - "nadmuchany Yaris" :lol:
PZJ70/91 BFG 35" :)
www.4x4.szczecin.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości