LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4
Moderator: Mroczny
-
Orfi
- jestem tu nowy...

- Posty: 36
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 6:17 pm
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Orfi » wt gru 11, 2007 10:26 pm
Witam ponownie mam pytanko do znawców Toyotki . Nie mogę zlokalizować z jakiego powodu mam dziwne bicie kierownicy po przekroczeniu 80 km-h , wymieniłem już końcówki kierownicze,zmieniłem i wyważyłem opony, a bicie nie ustaje , objawia się "szarpaniem"

kierownicy w prawo i lewo.Pomóżcie.Dzięki.
-
yaaroo
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:22 pm
- Lokalizacja: Wisła
-
Kontaktowanie:
Post
autor: yaaroo » wt gru 11, 2007 10:41 pm
mam podobnie - dodatkowo szarpanie maleje podczas wykonywania skrentu.
dziś wymnieniłem gumy na panhardzie i prawie ustalo - teraz nie jest powyzej 80 tylko dopiero powyzej 100
jak wywaze kola to zdam relacje

pozdrawiaam
yaaroo
Toyota LC LJ70 88'
Yamaha XT600 3TB
-
Kylon

- Posty: 1949
- Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am
Post
autor: Kylon » wt gru 11, 2007 10:42 pm
Amortyzator skrętu, luzy na zwrotnicach, nie równe opony wybite w wyniku kiepskich amorków.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
-
yaaroo
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:22 pm
- Lokalizacja: Wisła
-
Kontaktowanie:
Post
autor: yaaroo » wt gru 11, 2007 10:48 pm
Kylon pisze:Amortyzator skrętu, luzy na zwrotnicach, nie równe opony wybite w wyniku kiepskich amorków.
kylon - zwrotnice zdiagnozowac sie da - pokrecic kierownica popatrzec i bedzie ok - z reszta to chyba mam ok ale jak zdiagnozowac amortyzator skretu czy sie nadaje czy juz nie

Toyota LC LJ70 88'
Yamaha XT600 3TB
-
Elwood
-

- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Elwood » wt gru 11, 2007 11:48 pm
Dochodzą luzy w ukladie kierowniczym a amor skrętu wymień proforma. Stan zawieszenia jak wspomniał Kylon.
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
-
Kylon

- Posty: 1949
- Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am
Post
autor: Kylon » śr gru 12, 2007 6:44 am
Żeby sprawdzić zwrotnice musisz koło podnieść do góry. Luzy na zwrotnicy powstają na górnym i dolnym łożysku. Majtaniem kierownicy na stojącym pojeździe nic nie stwierdzisz.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » śr gru 12, 2007 7:28 am
A lozyska piasty?
U mnie takie szarpanie skonczylo sie zablokowaniem kola
A zamiast lozysk w kole byla kupa rdzy i blota, bo po topieniu w wodzie nie wpadlem na to, zeby sprawdzic i przesmarowac...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » śr gru 12, 2007 9:44 am
No to jeszcze wały napędowe i krzyżaki sprawdźcie (wyważenie). Chociaż wtedy bije nie tylko na kierownicy, ale i na całym samochodzie

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Walkie

- Posty: 359
- Rejestracja: ndz lut 22, 2004 10:00 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Walkie » czw gru 13, 2007 1:52 am
a jakie masz oponki? u mnie na MT35 tak po prostu jest, za duza opona i nie da sie wywazyc...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości