Toyka L 70 zawiecha
Moderator: Mroczny
Toyka L 70 zawiecha
Mam pytanko , ponieważ katalogi i inne takie różnia się danymi.
Od którego rocznika L70 miały sprężyny z tyłu i z przodu ?
Czy ten piekny silniczek 3 TD który ma 125 kucyków jest wspomagany przez jakąś elektronikę ?
Od którego rocznika L70 miały sprężyny z tyłu i z przodu ?
Czy ten piekny silniczek 3 TD który ma 125 kucyków jest wspomagany przez jakąś elektronikę ?
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Wszystko jest na forum, choć rozrzucone.
LJ70, produkowany od 1985 roku był zawsze na sprężynach.
Na resorach piórowych była wersja heavy duty, czyli pzj7, bj7, hzj7...dopiero po 99 roku do wersji HD dali z przodu sprężyny.
Silnik 1KZT jest bez elektroniki.
LJ70, produkowany od 1985 roku był zawsze na sprężynach.
Na resorach piórowych była wersja heavy duty, czyli pzj7, bj7, hzj7...dopiero po 99 roku do wersji HD dali z przodu sprężyny.
Silnik 1KZT jest bez elektroniki.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Witam. Poszukuję posiadacza LJ73 lub 70 z okolic (Stalowej Woli, pokarpacia lub ościennych) który ma zawiechę z jakiegoś firmowego kitu.
Zależy mi na krótkiej przejażdzce w celu weryfikacji punktu widzenia komfortu
. Ja u siebie mam zapodane sprężyny (ala kilometr) +blinstainy (wiekowe) i na początku byłem zadowolony. Niestety ostatnio mocno nie podchodzi mi ten komfort. Przymierzam się do wymiany zawiechy i chciałbym poczuć co mogę oczekiwać przy firmowym kicie. Na początek myślałem kupić same amory +2 a gdyby to niebyło "TO" dokupić spręzyny. Oczywiście odwdzięczę się za przejażdzkę jakimś wysoko oktanowym paliwem 
Zależy mi na krótkiej przejażdzce w celu weryfikacji punktu widzenia komfortu


Ufaj Bogu, ale Hi-lifta miej na pace.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości