ile koni - v6 3 litry

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

ile koni - v6 3 litry

Post autor: borman » sob mar 22, 2008 8:41 pm

4 runner v6 - ile taki motorek ma koni (96 rok ) dziś zanabyłem takie cóś (no i zajrzałem na forum toyoty ??!!??)

bartas 4x4
 
 
Posty: 905
Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartas 4x4 » sob mar 22, 2008 8:44 pm

3000cm3 V6 - 143KM :D
student

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » sob mar 22, 2008 9:01 pm

no niby niezawiele (w uazie mam trochę więcej ) ale nieżle (na tych małych kółkach ) wydziwia . ....dzięki za odpowiedż

.....a skoro już tu jestem - wiesz może jakie taki benzyniak ma przelożenia w mostach - auto zostało zakupione bo jest potrzebny silnik i skrzynia do ściganta .

bartas 4x4
 
 
Posty: 905
Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartas 4x4 » sob mar 22, 2008 9:08 pm

nie mam pojęcia... o przełożenia to do toyociarzy jak wpadną... ja tylko GR'a posiadam :)21
student

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » sob mar 22, 2008 9:09 pm

Są wersje hamerykańskie 3,0 V6 o mocy około 104 kuce :)3 .
Był taki jeden na H6 w zeszłym roku w Łasku.

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » sob mar 22, 2008 10:31 pm

Nie 104 kuce tylko 105kW -> 143KM, u hamerykańców było podawane 150KM bo oni jakieś inne normy mają. Przełożenia w mostach zależnie od skrzyni (auto/manual) i fabrycznych opon (29"/31")...
same starocie

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » sob mar 22, 2008 10:35 pm

Miras M pisze:Nie 104 kuce tylko 105kW -> 143KM, u hamerykańców było podawane 150KM bo oni jakieś inne normy mają. Przełożenia w mostach zależnie od skrzyni (auto/manual) i fabrycznych opon (29"/31")...
nie 104kW tylko sto parę KM :wink:

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » sob mar 22, 2008 10:37 pm

borman pisze:.....a skoro już tu jestem - wiesz może jakie taki benzyniak ma przelożenia w mostach - auto zostało zakupione bo jest potrzebny silnik i skrzynia do ściganta .
Pomiędzy 3,7 a 4,1
Jak chcesz wiedzieć dokładnie to można dosyć łatwo sprawdzić:
- podnosisz na podnośniku jedno koło tylne
- robisz 2 pełne obroty kołem
- zliczasz ilość obrotów wału napędowego

I masz zmierzone przełożenie dyfra :)2
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » sob mar 22, 2008 10:42 pm

Sorki obejrzałem fotki to było terrano 3,0V6.

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » sob mar 22, 2008 10:45 pm

Toroo pisze:nie 104kW tylko sto parę KM :wink:
Nie słyszałem o takiej wersji, chyba że tyle mu zostało z fabrycznych 143 :wink:
Toroo pisze:Sorki obejrzałem fotki to było terrano 3,0V6.
...i alles klar

Przełożenia od 4,1 do 4,56 zależnie od skrzyni i opon, mozna tez sprawdzić na tabliczce na grodzi http://www.brian894x4.com/Gearratiosanddiffs.html
same starocie

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » ndz mar 23, 2008 3:19 pm

Z tych danych co w linku i po weryfikacji tabliczki to w moim wychodzi, że dyfer powinien być z LSD. :roll: Ciekawe jak w realu będzie... :wink:
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » ndz mar 23, 2008 9:04 pm

a może zweryfikujesz moja ?? :)21
tel660675798

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » ndz mar 23, 2008 9:09 pm

wystarczy podnieść tył auta i zakręcić kołami w celu stwierdzenia onego LSD...;)
i pamiętać, że do LSD jest specjalny olej
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » ndz mar 23, 2008 9:39 pm

Założyłem osobny temat w sprawie LSD.... :wink:
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » wt mar 25, 2008 10:02 am

jak sprawdzić przełozenie kręcąc kołem to wiem , ale o tabliczce to nie slyszałem (święta się skończyły to ide poczytać - tabliczke ) .....dzięki za podpowiedzi .

Awatar użytkownika
TomaszHDJ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: wt lis 20, 2007 9:09 am

Post autor: TomaszHDJ » wt mar 25, 2008 11:42 am

Jak bardzo będziecie nalegać to mogę zajrzeć do manuala i wkleić dane techniczne 4Runnera. Ale wiem napewno, że miał około 150KM.

Natomiast dziwi mnie kwestia Terrano 3.0V6... No bo jeździłem nim 4 lata i śmigał lepiej niż 4Runner. Silnik VG30E. Z tego co wyczytałem to miał około 160KM a nie 104. No chyba, że jest jeszcze jakaś inne wersja terrano z silnikiem 3.0

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » wt mar 25, 2008 11:48 am

człowiekiem wielkiej wiary jesteś ;)
silnik 3.0V6 w terrano I był o wiele słabszy, choć moce różniły się w wersjach gaźnikowej, jednopunkcie i wielopunkcie - od ok. 120KM do ok. 140KM, dokładnie nie pamiętam, trzeba by pogrzebać w necie
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9721
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr mar 26, 2008 10:38 pm

TomaszHDJ pisze:Jak bardzo będziecie nalegać to mogę zajrzeć do manuala i wkleić dane techniczne 4Runnera. Ale wiem napewno, że miał około 150KM.

Natomiast dziwi mnie kwestia Terrano 3.0V6... No bo jeździłem nim 4 lata i śmigał lepiej niż 4Runner. Silnik VG30E. Z tego co wyczytałem to miał około 160KM a nie 104. No chyba, że jest jeszcze jakaś inne wersja terrano z silnikiem 3.0
VG30E w zalezności od tego czy 2 czy wielopunkt miały 136 albo 148, no chyba ze zapodaleś w silnik to i owo ze starego poczciwego ZX300 bo tam tez było VG30E to mogles mieć na wielopunkcie 178 koni
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
TomaszHDJ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: wt lis 20, 2007 9:09 am

Post autor: TomaszHDJ » czw mar 27, 2008 6:18 am

Cholera wie co tam siedzi, w każdym raze jest dość żwawy i na obwodnicy Gdańska bez problemu 190km/h. Oczywiście mijani ludzie mieli wielkie gały :o jak można taką kanciatą szafą tyle zrobić... Mam taką wersję z maks wypasem, regulowanym zawieszeniem, klimą itd.

Awatar użytkownika
salskip
 
 
Posty: 261
Rejestracja: wt maja 30, 2006 7:50 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: salskip » czw mar 27, 2008 8:09 am

gebels pisze:
TomaszHDJ pisze:Jak bardzo będziecie nalegać to mogę zajrzeć do manuala i wkleić dane techniczne 4Runnera. Ale wiem napewno, że miał około 150KM.

Natomiast dziwi mnie kwestia Terrano 3.0V6... No bo jeździłem nim 4 lata i śmigał lepiej niż 4Runner. Silnik VG30E. Z tego co wyczytałem to miał około 160KM a nie 104. No chyba, że jest jeszcze jakaś inne wersja terrano z silnikiem 3.0
VG30E w zalezności od tego czy 2 czy wielopunkt miały 136 albo 148, no chyba ze zapodaleś w silnik to i owo ze starego poczciwego ZX300 bo tam tez było VG30E to mogles mieć na wielopunkcie 178 koni
tak jest :)2 ale nie tylko w ZX300 te motorki były montowane i cieszyły się opinią najoszczędniejszej i najbardziej udanej jednostki 3.0 V6 :wink: od bodajże 95 roku zmodernizowany na 24 wentyle miał już 196KM...
shit happens...

Parch K160 3.3TD
Suzi DR650 DSport
Jag S-Type 3.0V6

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9721
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt mar 28, 2008 1:26 pm

taa był jeszcze w Maximie ale mial tyle samo co w terrano/pathfinder 148kucy
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
salskip
 
 
Posty: 261
Rejestracja: wt maja 30, 2006 7:50 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: salskip » pt mar 28, 2008 2:06 pm

gebels pisze:taa był jeszcze w Maximie ale mial tyle samo co w terrano/pathfinder 148kucy
w maximie (przynajmniej w latach 88-95 w mod. J30) były tylko te 170 konne... kilka takich aut i silników przeszło przez moje ręce, nie spotkałem innego... naprawdę zacna jednostka. :)2
może w starszych modelach ?
shit happens...

Parch K160 3.3TD
Suzi DR650 DSport
Jag S-Type 3.0V6

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9721
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr kwie 02, 2008 1:56 pm

salskip pisze:
gebels pisze:taa był jeszcze w Maximie ale mial tyle samo co w terrano/pathfinder 148kucy
w maximie (przynajmniej w latach 88-95 w mod. J30) były tylko te 170 konne... kilka takich aut i silników przeszło przez moje ręce, nie spotkałem innego... naprawdę zacna jednostka. :)2
może w starszych modelach ?
nie wiem byc może

ja mam mixa w swoim, troche terrano, troche maximy i troche ZX300, nomi troche radosnej twórczości :wink:
Czwarte serce :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości