Walczyłem/bo być może jestem przeczulony

/ z tematem od ponad roku. Problem pojawił się po lifcie auta i nie ustąpił po zastosowaniu tulei mimośrodowych. Wprawdzie kąt znacznie się poprawił i był bardzo bliski wartości fabrycznych ale kierownica chyba nie do końca o tym wiedziała. I pomimo, iż różnica z „mimośrodami” a oryginalnymi tulejami była wyraźna, to nie w stopniu mnie zadawalającym.
Dla wszystkich mających problem z kątem wyprzedzenia zwrotnicy a właściwie z leniwie „odbijającą” kierownicą polecam amortyzator skrętu 4Way Suspension - Tough Dog. Jestem po paru dniach testowania i… rewelacja. Trochę jest zabawy z montażem – nie należy sugerować się „instrukcją obsługi” bo... tylko uruchomić logikę! - ale naprawdę warto. Nie wiem jak z trwałością – żywotnością ale póki co jest to super patent!
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata

[/color]