Ja tego nie znam na pamięć, też muszę grzebnąć za danymi. Mogę jedynie poradzić ogólnie, to co się typowo leje. o ile doprecyzujesz co konkretnie masz za typ (manual, automat, typ tylnego dyfra).
Ogólnie - nie ma żadnej filozofii. Silnik oleje klasy 10W40, najlepiej syntetyki. Skrzynia manualna oleje lepkości 75 lub 80W90, i to samo do wszystkich przekładni (reduktor, dyfry), wyjątek stanowi tylny dyfer z układem LSD (o ile taki masz), wtedy olej też tej klasy lepkości, ale z dodatkami przeciwciernymi (oleje mają oznaczenie LS, LSD lub po prostu opis for limited slip differential). Do automatów po prostu olej typu ATF, to samo do wspomagania.
Współczesne oleje nie różnią się aż tak bardzo między sobą, jeżeli są w w tej samej klasie lepkości i jakości. Problem może stanowić jedynie próba zmieszania (dolewka) w przypadku płynów ATF, nie wszystkie są kompatybilne, ale jak się robi całościową wymianę to problem nie istnieje.
Tu masz szczegułowe dane, takie jak serwisanci:
http://www.hilux4x4.co.za/manual/vigomanual/sds/sds.pdf