lift 4r

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » wt sty 24, 2006 9:12 pm

teeee...panie "kalkulator" !! gdzie to Pan sie podziewa, że Pana nie widać ani nie słychać ??....
...a w temacie :
jak masz z przodu sprężyny a z tego co wnioskuję to tak jest - najprostrzą i najskuteczniejszą metoda niewielkiego liftu są podkładki po springi - zobaczysz czy to jest to i czy Ci wystarcza - moim zdaniem do tego do czego mozesz zastoswać 4runnera tej generacji to w zupełnosci wystarcza - kwestia kosztów w takim rozwiązaniu prawie nie występuje
coś będzie....

Awatar użytkownika
Prest
 
 
Posty: 1364
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Prest » wt sty 24, 2006 9:13 pm

A przypadkiem nie ma ktoś jakiegoś rysunku z wymiarami na rzeczone podkładki dystanowe ??


Panie Felix to plan jest taki : robimy podkładeczki , wsadzamy pod
sprężyneczki i montujemy (o ile zakupisz) nowe sztywne amoreczki :)21

Pewien mój znajomy chwalił się dojściem do niedrogich GABRIEL-i,
trzeba by ino dobrać długość.

I pytanie końcowe : czy to rozwiąże problem z Pańskim małym interesikiem ?? :roll:
Ostatnio zmieniony wt sty 24, 2006 9:22 pm przez Prest, łącznie zmieniany 1 raz.
FZJ80

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » wt sty 24, 2006 9:17 pm

Jestem, żyję bo na ...... wiadomo. Od piątku mam porzadne łącze więc troche nadaję :lol: :lol:
Producenci zalecają nie wiecej jak 2" i tak powinno być. więcej się nie do bo nie ustawisz kątów.
Ostatnio zmieniony wt sty 24, 2006 10:29 pm przez Marek Glinka, łącznie zmieniany 1 raz.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » wt sty 24, 2006 9:20 pm

........no poprawileś się :lol: :lol:
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » wt sty 24, 2006 9:24 pm

Prest pisze:A przypadkiem nie ma ktoś jakiegoś rysunku z wymiarami na rzeczone podkładki dystanowe ??
To wszystko zależy od samochodu.
Najczęściej jest to kawał puca o grubości żądanego liftu i podtoczeniami na to żeby weszło w gniazdo i sprężynę na obu końcach.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Prest
 
 
Posty: 1364
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Prest » wt sty 24, 2006 10:19 pm

Marek Glinka pisze:
Prest pisze:A przypadkiem nie ma ktoś jakiegoś rysunku z wymiarami na rzeczone podkładki dystanowe ??
To wszystko zależy od samochodu.
Najczęściej jest to kawał puca o grubości żądanego liftu i podtoczeniami na to żeby weszło w gniazdo i sprężynę na obu końcach.

To się zgadza bo i swojego pipa tak mam podniesionego , tylko jak bym
miał wymiary to mógłbym się przygotować do ataku , a tak najpierw trzeba będzie rozmontować , pomierzyć i dopiero toczyć :-?
FZJ80

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » wt sty 24, 2006 10:32 pm

Co chcesz podnosić jak masz swój podniesiony? :o
Sory już łapę :lol:
Ten Gabriel to nie jest chyba najlepsze rozwiązanie.
Ta firma nie ma zbyt dobrej opini
Ostatnio zmieniony wt sty 24, 2006 10:39 pm przez Marek Glinka, łącznie zmieniany 1 raz.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » wt sty 24, 2006 10:35 pm

Przeca wam pisałem że pacjent ma 4 sprężyny.

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » wt sty 24, 2006 10:37 pm

Żem siem nie doczytał :lol: :lol:
Wyszedlem troche z wprawy :lol:
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Glina
 
 
Posty: 292
Rejestracja: pt maja 07, 2004 7:27 am
Lokalizacja: Szczebra

Post autor: Glina » śr sty 25, 2006 8:47 am

ale tylko troche :lol:
Darz Bór!

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » śr sty 25, 2006 2:45 pm

Prest pisze: jak bym
miał wymiary to mógłbym się przygotować do ataku , a tak najpierw trzeba będzie rozmontować , pomierzyć i dopiero toczyć :-?
Potrzebne Ci będzie: średnica zewnętrzna sprężyny i grubość drutu.
No i jeszcze jeżeli gniazdo tylnej sprężyny jest takie same jak w 4 Runnerze przed 95 r to podkładka musi być trochę bardziej skomplikowana.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Prest
 
 
Posty: 1364
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Prest » śr sty 25, 2006 8:18 pm

[quote="Marek Glinka].............No i jeszcze jeżeli gniazdo tylnej sprężyny jest takie same jak w 4 Runnerze przed 95 r to podkładka musi być trochę bardziej skomplikowana.[/quote]


Na czym polega jej skomplikowaność ??
FZJ80

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » śr sty 25, 2006 9:31 pm

Przód to zawieszenie od J9 - dla ułatwienia :wink:

Awatar użytkownika
Prest
 
 
Posty: 1364
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Prest » śr sty 25, 2006 9:55 pm

Panowie litości ......... ja mam pipa i jego konstrukcję znam ,
a r4 to widzę raz na jakiś czas jak z Felixem jedziemy się potaplać :)21

W związku z tym prosiłbym o troszkę więcej wiedzy wyłożonej łopatologicznie, bo robota z liftem r4 spadnie na mnie :)9


Także zapewne będę częstszym gościem Waszego działu , tym bardziej
że na jeepowym jakoś tak ostatnio "dziwnie" sie zrobiło :-?
FZJ80

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » śr sty 25, 2006 10:47 pm

To ja już się nie przykładam wiecej bo cały czas uważam, że podkładki to zmota (tzw. półśrodek)

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » śr sty 25, 2006 10:56 pm

moze cos plącze i myle, ale...
dlaczego podkladka do liftu rzedu 3 cm bedzie zla? (zakladajac dluzsze amory)

przeca poziomuje sie auta podkladkami o grubosci oscylujacej kolo centa (1cm :)21 )...

interesuje mnie, dlaczego to uwazaane jest za kiepski sposob?

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » czw sty 26, 2006 7:38 am

Myślę, że kolega K. nie lubi podkładek ze względów ,,marketingowych" :wink: :lol: :lol:
Mam nadzieję, że poda jeszcze inne ,,przeciw" :)
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » czw sty 26, 2006 7:53 am

Prest pisze: ......... W związku z tym prosiłbym o troszkę więcej wiedzy wyłożonej łopatologicznie, bo robota z liftem r4 spadnie na mnie ....
W srodku sprężyny 4 Runnera pracuje odbój umocowany na dość długim odwróconym stożku którego średnica podstawy jest niewiele mniejsza niż średnica wewnętrzna sprężyny. Podkładka oprócz tego że wydłuża sprężynę musi zabezpieczyć przed przesuwaniem się sprężyny na boki. Ze względu na ten stożek musi mieć spory otwór żeby można było ją włożyć.
Brakuje miejsca na rant zabezpieczający wewnątrz i w związku z tym ,,trzymanie" sprężyny trzeba przenieść na zewnątrz.
Mogę to w łykend rozrysować i przesłać. Nie umieszczzę tego na stronie bo nie mam takiej możliwości. Jeśli ktoś ma to prześlę i jemu - niech powiesi i będzie spokój. 4 Runnerów jest coraz więcej na forum :)
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » czw sty 26, 2006 7:55 am

Prest pisze:...Także zapewne będę częstszym gościem Waszego działu , tym bardziej
że na jeepowym jakoś tak ostatnio "dziwnie" sie zrobiło :-?
A było kiedyś inaczej :wink: :lol: :lol:
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Kudlaty
Posty: 380
Rejestracja: czw gru 30, 2004 10:52 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: Kudlaty » sob sty 28, 2006 5:56 pm

Witam.

Podpinam adres strony gdzie są wytyczne MARECKIEGO co do wyżej wspomnianych dystansów.
http://www.rzezba4x4.torun.pl/syf/4runner_h.html

Pozdrawiam.

Kudlaty
4Runner SZTYWNY MOST
http://www.rzezba4x4.torun.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość