
@suzifan - "klekocze" jak każdy diesel toyoty z tamtych lat czyli chodzi miękko, raczej przyjemnie "cyka"





Moderator: Mroczny
Mnie to tam rajcuje wieksza moc .... ale zeby placic za nia 2000 euroManiek pisze:niby tak..silnik hzj niby lepszy ale cały zespół napędowy cięższy pewnie ze 150 kg...auto strasznie niewyważone (wiem coś o tym bo pickup jeszcze bardziejale jak sie szpej na pakę włoży to się balansuje - a w krótkim hzj tak nie zbalansujesz) - i ten i ten zajebisty - hzj cieższy ale mocniejszy, bj lżejszy i słabszy ale w wersji bj71/74 (13BT) to bym brał bj - bo parametry ma porównywalne do hzj a różnica w wadze ogromna...ale to rarytas i ciężko trafić
Trezba uwazac na madre tabelki - co tabelka to inne daneYonek pisze:Tak gwoli ścisłej ścisłości to 13B-T był w BJ71 na Europę, bo już na Australię i Japonię miał oznaczenie 3B-T. W BJ74 tylko 3B-T i wogóle nie był na Europę robiony ten model jak się mi wydaje z tego co przeczytałem w mądrej tabelce.
Z ciekawostek dla tych ktorzy byli by chetnie zanabyc tak silnik to pwoiem , ze w ktorejs wersji Dyny wlasnie ten silnik tam goscil - zreszta zarowno 3B jak i 13BT .Maniek pisze:oznaczenie 3B-T (3BT) to oznaczenie wprowadzone w tabelach firm produkujących turbokity do 3B - linka podawałem wcześniej...toyota fabrycznie silnika o takim oznaczeniu nie produkowała - tylko 3B i 13BT (bj71, 74)-faktycznie rarytas w Europie
http://www.brian894x4.com/Yonek pisze:A to jest bardzo prawdopodobne, biorąc pod uwagę problemy przy zamawianiu jakichkolwiek części.Zun pisze: Trezba uwazac na madre tabelki - co tabelka to inne danemi sie czasem wydaje ze sama toyota juz nie wie o co w tym chodzi
.
A która to strona Briana? Bo chyba skądś inąd jednak brałem...
na pewno inny reduktor, a jak i reduktor to chyba i skrzyniaGalloupe pisze:A czy te BJ z VM-em to poza silnikiem roznia sie jeszcze czyms? Co ze skrzynia, mostami itd? Mozna do tego wsadzic bez wiekszych problemow silnik toyoty? Probowal ktos kiedys?
I przy okazji - jest na forum jakis uzytkownik toyoty z silnikiem VM i moglby sie wypowiedziec, jak to funkcjonuje. Nie chodzi mi tylko o wybuchowosc ale jak sie ten silnik spisuje w BJ73. Bo teoretycznie to fajny - moc niezla, moment tez duzy i nisko...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości