ładowność Hi-lux
Moderator: Mroczny
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
ładowność Hi-lux
Hej
ostatnio jak nawalę na pakę towaru to szoruję dupą po ziemi a jest tam max 500kg, wie ktoś jakie jest max obciążenie paki, do w 1T przestaję wierzyć.
chyba będę musiał dołożyć jeszcze jedno pióro na tył - od czego może pasić
i pytanie numer dwa - przy pełnym dociążeniu i dobiciu koła na dziurach strezla coś w prawym tylnym kole - jakieś przypuszczenia co to może byc???
ostatnio jak nawalę na pakę towaru to szoruję dupą po ziemi a jest tam max 500kg, wie ktoś jakie jest max obciążenie paki, do w 1T przestaję wierzyć.
chyba będę musiał dołożyć jeszcze jedno pióro na tył - od czego może pasić
i pytanie numer dwa - przy pełnym dociążeniu i dobiciu koła na dziurach strezla coś w prawym tylnym kole - jakieś przypuszczenia co to może byc???
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
no jakto co ?kiedy konczy sie juz mozliwosc utrzymania ciezaru gornych pior ,prostuja sie i caly ciezar spoczywa na tych krotkich ,wtedy zaczynaja pracowac ,sa tak zamontowane zeby jazda na pusto tez byla w miare komfortowa ,gdyby pracowaly z innymi piorami na pusto jazda niebyla by zbyt przyjemna i tyl na kazdej dziurze odbijalby sie jak pileczkakpeugeot pisze:iii
ja mam tych płaskich piór po 4 szt na stronę - i jestem ciekaw co one mają wspólnego z ładownością skoro nie pracują
king cab 2.4
ramcharger 5,9
ramcharger 5,9
A masz oryginalne resory? A może ironman albo coś w tej podobie? U mnie tył siada na odbojach przy 950kg na pace (w papierach dop.ład. 875kg, dop.nacisk na tylną oś 1630kg). I tak jak hajdi pisze, oryginalnie są dwa proste grube pióra i trzy łukowate 'komfortowe' (pisze o IFS, w HD jest chyba więcej piór ale są cieńsze).
Co do stukania to u mnie czasem przy dobiciu jednej strony przednie ucho resoru łupnie o mocowanie w ramie (wyrobione tulejki). Powinny być jeszcze plastikowe przekładki między górnymi piórami, jak sie wytrą to też czasem potrafi stukać
Co do stukania to u mnie czasem przy dobiciu jednej strony przednie ucho resoru łupnie o mocowanie w ramie (wyrobione tulejki). Powinny być jeszcze plastikowe przekładki między górnymi piórami, jak sie wytrą to też czasem potrafi stukać

same starocie
Hmm moja fryta to tez Taro ze sztywnym mostem , wiec wyglada na to ze ten sam model. Ładownosc o ile dobrze pamietam nie cale 900 kg , ladowalem na niego nie raz po 500 kg , raz chyba cos ponad 1 tone. Przy 500 kg dupa delikatnie siada , ale nie ma co mowic o szorowaniu o ziemie nawet przy jednej tonie. A ja zawsze uwazalem ze mam sfatygowane zawieszeniekpeugeot pisze:raczej chcę sprawdzić czy po wsadzeniu 500kg nie osiąga on dopiero tych poziomych piór, bo jeśli tak - to może ja się za bardzo przejmuję i on ma dupą szorować


Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Mi przy 1 tonie dobija dopiero na duzych dziurach . No ale ja mam sztwyny most , gdzies zaslyszalem , ze IFS ma inna ilosc pior z tylu - prawda ?Miras M pisze:Też mi sie tak wydaje, chociarz już przy 500kg seryjny Hil sporo siada tyłem ale nie dobija, przy 800kg już może.Zun pisze:Cos mi sie wydaje ze te zawieszenie IRONMAN zle robipod obciazeniem i tyle.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości