ładowność Hi-lux

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

ładowność Hi-lux

Post autor: kpeugeot » czw sie 17, 2006 10:13 am

Hej

ostatnio jak nawalę na pakę towaru to szoruję dupą po ziemi a jest tam max 500kg, wie ktoś jakie jest max obciążenie paki, do w 1T przestaję wierzyć.

chyba będę musiał dołożyć jeszcze jedno pióro na tył - od czego może pasić

i pytanie numer dwa - przy pełnym dociążeniu i dobiciu koła na dziurach strezla coś w prawym tylnym kole - jakieś przypuszczenia co to może byc???
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw sie 17, 2006 10:54 am

ymm moze rozwiązaniem Twojego problemu był by:

Obrazek

Bradzo fajnie ten system robi :)2 i napewno jest lepszy o jakiegos klepania resorów ect ect i tanszy niz nowe resory - kosztuje to chyba tak 460 zł :roll:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » czw sie 17, 2006 11:33 am

jestem innego zdania :)3
coś będzie....

hajdi
 
 
Posty: 887
Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hajdi » czw sie 17, 2006 11:39 am

dolozenie jednego piora nic ci nieda a tylko pogorszy komfort jazdy bez ladunku .za ladownosc odpowiedzialne sa dwa krotkie piora na dole resora ,powinny byc prawie proste i nie stykac sie z calym resorem kiedy samochod nie jest zaladowany .
king cab 2.4
ramcharger 5,9

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » czw sie 17, 2006 11:41 am

a co to takiego????

no i co z tym strzelaniem - jakaś idea???
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » czw sie 17, 2006 11:44 am

iii

ja mam tych płaskich piór po 4 szt na stronę - i jestem ciekaw co one mają wspólnego z ładownością skoro nie pracują
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

hajdi
 
 
Posty: 887
Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hajdi » czw sie 17, 2006 12:08 pm

kpeugeot pisze:iii

ja mam tych płaskich piór po 4 szt na stronę - i jestem ciekaw co one mają wspólnego z ładownością skoro nie pracują
no jakto co ?kiedy konczy sie juz mozliwosc utrzymania ciezaru gornych pior ,prostuja sie i caly ciezar spoczywa na tych krotkich ,wtedy zaczynaja pracowac ,sa tak zamontowane zeby jazda na pusto tez byla w miare komfortowa ,gdyby pracowaly z innymi piorami na pusto jazda niebyla by zbyt przyjemna i tyl na kazdej dziurze odbijalby sie jak pileczka
king cab 2.4
ramcharger 5,9

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » czw sie 17, 2006 1:07 pm

A masz oryginalne resory? A może ironman albo coś w tej podobie? U mnie tył siada na odbojach przy 950kg na pace (w papierach dop.ład. 875kg, dop.nacisk na tylną oś 1630kg). I tak jak hajdi pisze, oryginalnie są dwa proste grube pióra i trzy łukowate 'komfortowe' (pisze o IFS, w HD jest chyba więcej piór ale są cieńsze).

Co do stukania to u mnie czasem przy dobiciu jednej strony przednie ucho resoru łupnie o mocowanie w ramie (wyrobione tulejki). Powinny być jeszcze plastikowe przekładki między górnymi piórami, jak sie wytrą to też czasem potrafi stukać :roll:
same starocie

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » czw sie 17, 2006 4:21 pm

piór to mam 10 - IRONMAN

jak wrzucę 16 skrzynek z piwem i 20 zgrzewek wody to je kaplica a to nie wazy więcej niż 500kg
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » czw sie 17, 2006 4:22 pm

1 skrzynka piwa to 20kg
1 zgrzewka wody 10kg

kurna muszę załadowac tarotkę na maxa i wtedy sprawdzić

czy jest rónica między 500kg a 1 tona
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw sie 17, 2006 6:36 pm

kpeugeot pisze: czy jest rónica między 500kg a 1 tona
sądzę, że tak :)21

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » czw sie 17, 2006 7:05 pm

raczej chcę sprawdzić czy po wsadzeniu 500kg nie osiąga on dopiero tych poziomych piór, bo jeśli tak - to może ja się za bardzo przejmuję i on ma dupą szorować
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » czw sie 17, 2006 7:49 pm

kpeugeot pisze:raczej chcę sprawdzić czy po wsadzeniu 500kg nie osiąga on dopiero tych poziomych piór, bo jeśli tak - to może ja się za bardzo przejmuję i on ma dupą szorować
Hmm moja fryta to tez Taro ze sztywnym mostem , wiec wyglada na to ze ten sam model. Ładownosc o ile dobrze pamietam nie cale 900 kg , ladowalem na niego nie raz po 500 kg , raz chyba cos ponad 1 tone. Przy 500 kg dupa delikatnie siada , ale nie ma co mowic o szorowaniu o ziemie nawet przy jednej tonie. A ja zawsze uwazalem ze mam sfatygowane zawieszenie :)21. Zadnego dobijania ani nic w tym stylu. Cos mi sie wydaje ze te zawieszenie IRONMAN zle robi ;) pod obciazeniem i tyle.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » pt sie 18, 2006 7:41 pm

Zun pisze:Cos mi sie wydaje ze te zawieszenie IRONMAN zle robi ;) pod obciazeniem i tyle.
Też mi sie tak wydaje, chociarz już przy 500kg seryjny Hil sporo siada tyłem ale nie dobija, przy 800kg już może.
same starocie

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pt sie 18, 2006 8:29 pm

Miras M pisze:
Zun pisze:Cos mi sie wydaje ze te zawieszenie IRONMAN zle robi ;) pod obciazeniem i tyle.
Też mi sie tak wydaje, chociarz już przy 500kg seryjny Hil sporo siada tyłem ale nie dobija, przy 800kg już może.
Mi przy 1 tonie dobija dopiero na duzych dziurach . No ale ja mam sztwyny most , gdzies zaslyszalem , ze IFS ma inna ilosc pior z tylu - prawda ?
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » ndz sie 20, 2006 12:01 am

prawda...wygrałem o to zakład z mechanikiem w.....ASO toyota :lol: :lol:
coś będzie....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości