LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4
Moderator: Mroczny
-
wiesław kalicki
-

- Posty: 157
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: siedlce
Post
autor: wiesław kalicki » ndz lis 19, 2006 10:04 am
wolę jeździć land cruiserem niż naprawiać
land rovera
-
Chaos
-

- Posty: 1243
- Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Chaos » ndz lis 19, 2006 10:21 am
szkoda psuć toyote.
-
Zachary

- Posty: 776
- Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
- Lokalizacja: mazury-warszawa
Post
autor: Zachary » ndz lis 19, 2006 10:49 am
Chaos pisze:szkoda psuć toyote.
Ale podpis, kolega Wiesław ma zajefajny

Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata

[/color]
-
Mich
-

- Posty: 247
- Rejestracja: wt kwie 15, 2003 3:32 am
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mich » ndz lis 19, 2006 12:10 pm
Poszukaj informacji o SEMAK-u, zobaczysz co zrobili z Nissana

-
Nikos

- Posty: 447
- Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Nikos » ndz lis 19, 2006 12:28 pm
Mich pisze:Poszukaj informacji o SEMAK-u, zobaczysz co zrobili z Nissana

semak dobry przyklad podales
hmm.. co do zmoty...... wiesz ile to srodkow finansowych pochlonie? podejrzewam ze nie.... bo to sie latwo mowi tu silnik tu rurki tu to tu tamto z reguly jest tak ze dopiero druga albo trzecia wersja zmoty jest najbardziej udana.......cos na wzor empirycznego zdobywania wiedzy poprzez doswiadczenie
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » ndz lis 19, 2006 12:37 pm
Przeciez semak to orginalny patrol GR ze skrocona rama i buda z rurek przyspawanych do ramy z GR. Najwieksza machaniczna modernizazja polegala na dorobieniu do reduktora GR-owskiego PTO. W sumie jest to kolejny przyklad ze najlepiej wspolpracuje wszystko ze zoba jak jest w miare orginalne...
GG: 1105809
-
Drako
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Drako » ndz lis 19, 2006 12:38 pm
Pozniej wychodzi ze zbudowanie zmoty na suzuce to ok 40-50 tys , a na toyocie 60-100
taka jest smutna rzeczywistosc. nie da sie zdbudowac zmoty za grosze, chyba ze sie ma warsztat i mase czesci na podworku i co najwazniejsze duze umiejetnosci.
-
Nikos

- Posty: 447
- Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Nikos » ndz lis 19, 2006 5:40 pm
Drako pisze:Pozniej wychodzi ze zbudowanie zmoty na suzuce to ok 40-50 tys , a na toyocie 60-100
taka jest smutna rzeczywistosc. nie da sie zdbudowac zmoty za grosze, chyba ze sie ma warsztat i mase czesci na podworku i co najwazniejsze duze umiejetnosci.
dokladnie
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » ndz lis 19, 2006 5:50 pm
caterpillar pisze:Najwieksza machaniczna modernizazja polegala na dorobieniu do reduktora GR-owskiego PTO....
blokada przedniego mostu nie ARB i dziala, star z mozliwoscia przodu i tylu... i wiele innych
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » ndz lis 19, 2006 7:35 pm
Miskiller pisze:caterpillar pisze:Najwieksza machaniczna modernizazja polegala na dorobieniu do reduktora GR-owskiego PTO....
blokada przedniego mostu nie ARB i dziala, star z mozliwoscia przodu i tylu... i wiele innych
Chodzilo mi oto ze caly uklad przeniesienia napedu i silnik sa orginalne A co mosty maja jakies inne srodki poza konieczna modyfikacja dla blokad? Jak silnik (alu glowica) znosi takie brutalne traktowanie (wiazdy do zimnej wody itp...)?
GG: 1105809
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości