zmota jak zrobić

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

wiesław kalicki
 
 
Posty: 157
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: siedlce

zmota jak zrobić

Post autor: wiesław kalicki » ndz lis 19, 2006 10:04 am

mam toyotę bj73 (resory) z mocno skorodowaną budą i chciałbym zrobić coś ostrego w teren problem mam z blachażem z doświadczeniem w terenie może ktoś pomóc ??
myślę żeby tą karoserję połączyć z rurami to jest bez drzwi i dachu,resory na mosty co myślicie ?? :)2 :)3
wolę jeździć land cruiserem niż naprawiać
land rovera

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » ndz lis 19, 2006 10:21 am

szkoda psuć toyote.

Awatar użytkownika
Zachary
Posty: 776
Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
Lokalizacja: mazury-warszawa

Post autor: Zachary » ndz lis 19, 2006 10:49 am

Chaos pisze:szkoda psuć toyote.

:)21

Ale podpis, kolega Wiesław ma zajefajny :)2
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata ;-)[/color]

Awatar użytkownika
Mich
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt kwie 15, 2003 3:32 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Mich » ndz lis 19, 2006 12:10 pm

Poszukaj informacji o SEMAK-u, zobaczysz co zrobili z Nissana :wink:
Michał
Hilux 2,4 TD-Szybka Taczka

http://picasaweb.google.com/MichuGdynia

Nikos
Posty: 447
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Nikos » ndz lis 19, 2006 12:28 pm

Mich pisze:Poszukaj informacji o SEMAK-u, zobaczysz co zrobili z Nissana :wink:
semak dobry przyklad podales


hmm.. co do zmoty...... wiesz ile to srodkow finansowych pochlonie? podejrzewam ze nie.... bo to sie latwo mowi tu silnik tu rurki tu to tu tamto z reguly jest tak ze dopiero druga albo trzecia wersja zmoty jest najbardziej udana.......cos na wzor empirycznego zdobywania wiedzy poprzez doswiadczenie

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » ndz lis 19, 2006 12:37 pm

Przeciez semak to orginalny patrol GR ze skrocona rama i buda z rurek przyspawanych do ramy z GR. Najwieksza machaniczna modernizazja polegala na dorobieniu do reduktora GR-owskiego PTO. W sumie jest to kolejny przyklad ze najlepiej wspolpracuje wszystko ze zoba jak jest w miare orginalne...
GG: 1105809

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » ndz lis 19, 2006 12:38 pm

Pozniej wychodzi ze zbudowanie zmoty na suzuce to ok 40-50 tys , a na toyocie 60-100

taka jest smutna rzeczywistosc. nie da sie zdbudowac zmoty za grosze, chyba ze sie ma warsztat i mase czesci na podworku i co najwazniejsze duze umiejetnosci.

Nikos
Posty: 447
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Nikos » ndz lis 19, 2006 5:40 pm

Drako pisze:Pozniej wychodzi ze zbudowanie zmoty na suzuce to ok 40-50 tys , a na toyocie 60-100

taka jest smutna rzeczywistosc. nie da sie zdbudowac zmoty za grosze, chyba ze sie ma warsztat i mase czesci na podworku i co najwazniejsze duze umiejetnosci.
dokladnie

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » ndz lis 19, 2006 5:50 pm

caterpillar pisze:Najwieksza machaniczna modernizazja polegala na dorobieniu do reduktora GR-owskiego PTO....
blokada przedniego mostu nie ARB i dziala, star z mozliwoscia przodu i tylu... i wiele innych
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » ndz lis 19, 2006 7:35 pm

Miskiller pisze:
caterpillar pisze:Najwieksza machaniczna modernizazja polegala na dorobieniu do reduktora GR-owskiego PTO....
blokada przedniego mostu nie ARB i dziala, star z mozliwoscia przodu i tylu... i wiele innych
Chodzilo mi oto ze caly uklad przeniesienia napedu i silnik sa orginalne A co mosty maja jakies inne srodki poza konieczna modyfikacja dla blokad? Jak silnik (alu glowica) znosi takie brutalne traktowanie (wiazdy do zimnej wody itp...)?
GG: 1105809

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości