silnik 2lte problem z odpaleniem
Moderator: Mroczny
silnik 2lte problem z odpaleniem
mam problem z odpaleniem zimny dlugo kreci swiece nowe a cieply nie da sie odpalic odrazu po przekreceniu staje jakby slaby akumulator ale jestnowy
wymienino mi pasek rozrzadu moze cos zle ustawili pomocy
wymienino mi pasek rozrzadu moze cos zle ustawili pomocy
ad swiece kupiłeś takie jakie miałeś, albo takie jakie maja być, bo sa 2 typy 6v i 12v , co do ciezkiego odpalania sprawdz korek wlewu paliwa bo zatyka sie odpowietrzenie w zbiorniku i sie robi podciśnienie i zabiera paliwo z pompy , co do nieodpalania na ciepło moze miec to samo co ja , ale to tez powinno wystepowac na zimnym , poprostu rozrusznik zjeb.... . innych opcji nie widze
rudydh pisze:ad swiece kupiłeś takie jakie miałeś, albo takie jakie maja być, bo sa 2 typy 6v i 12v , co do ciezkiego odpalania sprawdz korek wlewu paliwa bo zatyka sie odpowietrzenie w zbiorniku i sie robi podciśnienie i zabiera paliwo z pompy , co do nieodpalania na ciepło moze miec to samo co ja , ale to tez powinno wystepowac na zimnym , poprostu rozrusznik zjeb.... . innych opcji nie widze
dzieki za pomoc ale mysle ze to nie swiece bo kupilem takie same a rozrusznik jest ok
Jest jescze ich sporo .... ale jako pierwsza rzecz sprawdzilbym stan kabla , ktory idzie od akumulatora do rozrusznika .rudydh pisze:ad swiece kupiłeś takie jakie miałeś, albo takie jakie maja być, bo sa 2 typy 6v i 12v , co do ciezkiego odpalania sprawdz korek wlewu paliwa bo zatyka sie odpowietrzenie w zbiorniku i sie robi podciśnienie i zabiera paliwo z pompy , co do nieodpalania na ciepło moze miec to samo co ja , ale to tez powinno wystepowac na zimnym , poprostu rozrusznik zjeb.... . innych opcji nie widze
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
sprawdz czujnik temperatury silnika przy wyjsciu termostatu (masz tam dwa czujniki) jeden do zegarow drugi do kompa.............. jezeli masz 2LTEII tak jak ja w lj 78 to masz elektroniczna pompe i kompa tak wiec mozesz jeszcze diagnostyke mu zrobic mostkujac te1 i e1 w zlaczu diagnosis i odczytac kody blyskowe check engine
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości



