Toyota Hilux VII
Moderator: Mroczny
Toyota Hilux VII
Wiem, że pewnie gdzieś jest, ale czy mógłbym prosić w żołnierskim skrócie zalety i wady Hiluxa z 2004 roku z silnikiem 2,4. Czy silnik ma wady, czy ma pasek czy łańcuch, takie szczegóły dla niewtajemniczonego w tematyce Hiluxa
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: Toyota Hilux VII
Wiki odpal ...
Hil z tego rocznika to hybryda - podwozie i skrzynka jak w tych starych, niezniszczalnych - natomiast silnik to D4D, ze wszystkimi swoimi wadami (i paroma zaletami) ...

Hil z tego rocznika to hybryda - podwozie i skrzynka jak w tych starych, niezniszczalnych - natomiast silnik to D4D, ze wszystkimi swoimi wadami (i paroma zaletami) ...

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
Re: Toyota Hilux VII
mam takiego - kupiłem przy przebiegu 0,4 mln
silnik d4d ma obecnie 0,55 mln km oraz fabryczne wtryski i turbine zatem już powoli myśle o wypalonej dziurze z lejącego wtryska
silnik na pasku - wymiana co 150 tys -aso daje gwarancje
mój wg ksiazki serwisowej przeleciał pierwsze 240 tys na jedym pasku
nie wierz w przebiegi typu 180 tys w 10-14 letnim aucie uzytkowym
wnętrze jest parszywe i brzydkie do bólu ale odporne na czas i użytkowanie
brak filtra pyłkowego powoduje ciągły pył i syf w środku oraz zagrzybiała klime (jak ma)
auto mało pali
80 km/h - 7,5-8 l ;
110km/h - 9-10 l;
140 km/h 12-14l,
oraz szybko i dynamicznie jedzie
moja predkosc przelotowa na gumach 31" to 100-120 km/h
jest raczej głosny, a dzwięk d4d odpalanego w zimowych poranek jest straszny
ODPUKAĆ!
robie tylko wymiany eksploatacyjne
(sprzegło, klocki, oleje, krzyżaki , podopra wału , wisko, gumki itp)
Staram się robić te wymiany tylko na czesciach orginalnych toyoty kupowanych na zamówienie w INTER Carsie (70% ceny ASO)
częsci orginalne są bardzo drogie (np krzyżak wału ok 700 zł , wisko 1 k zł) ale jakoś ich jest wzorcowa
zamienniki słabo dostepne i parszywe jakościowo
zatem jeśli auto planowane jest na długo nalezy robić tylko na orginałach bo wytrzymuja naprawdę długo (np podopra walu zrobiła 320 tys)
wyjatek stanowią sworznie wachacza bo lecą co 30-40 tys co by nie dac ( ja wymieniam co rok a czasmi częsciej)
lubie ten samochód i bez stresowo (bo mam ADAC
) wsiadam i po prostu jade nim sobie np do włoch czy innej chorwacji
i co dla mnie bardzo ważne
auto praktycznie wogle nie traci na wartości bo w kazdej chwili przyjedzie handlarz , skręci sobie licznik albo i nie i wezmie to to do afryki za kazde pieniądze tj ok 30 tys
pytaj jak coś
silnik d4d ma obecnie 0,55 mln km oraz fabryczne wtryski i turbine zatem już powoli myśle o wypalonej dziurze z lejącego wtryska

silnik na pasku - wymiana co 150 tys -aso daje gwarancje
mój wg ksiazki serwisowej przeleciał pierwsze 240 tys na jedym pasku
nie wierz w przebiegi typu 180 tys w 10-14 letnim aucie uzytkowym
wnętrze jest parszywe i brzydkie do bólu ale odporne na czas i użytkowanie
brak filtra pyłkowego powoduje ciągły pył i syf w środku oraz zagrzybiała klime (jak ma)
auto mało pali
80 km/h - 7,5-8 l ;
110km/h - 9-10 l;
140 km/h 12-14l,
oraz szybko i dynamicznie jedzie
moja predkosc przelotowa na gumach 31" to 100-120 km/h
jest raczej głosny, a dzwięk d4d odpalanego w zimowych poranek jest straszny

ODPUKAĆ!
robie tylko wymiany eksploatacyjne
(sprzegło, klocki, oleje, krzyżaki , podopra wału , wisko, gumki itp)
Staram się robić te wymiany tylko na czesciach orginalnych toyoty kupowanych na zamówienie w INTER Carsie (70% ceny ASO)
częsci orginalne są bardzo drogie (np krzyżak wału ok 700 zł , wisko 1 k zł) ale jakoś ich jest wzorcowa
zamienniki słabo dostepne i parszywe jakościowo
zatem jeśli auto planowane jest na długo nalezy robić tylko na orginałach bo wytrzymuja naprawdę długo (np podopra walu zrobiła 320 tys)
wyjatek stanowią sworznie wachacza bo lecą co 30-40 tys co by nie dac ( ja wymieniam co rok a czasmi częsciej)
lubie ten samochód i bez stresowo (bo mam ADAC

i co dla mnie bardzo ważne
auto praktycznie wogle nie traci na wartości bo w kazdej chwili przyjedzie handlarz , skręci sobie licznik albo i nie i wezmie to to do afryki za kazde pieniądze tj ok 30 tys
pytaj jak coś
Re: Toyota Hilux VII
Auto jest od ojca znajomego, który jest myśliwym i obecnie już go nie potrzebuje, ma przebieg 104 tys km, pewnie oryginalny, bo go kupił z salonu.
Auto ma chromowany zderzak, progi i zabudowę paki, ale w środku straszny archaizm, do wnętrza Pajero III to jakbym się przesiadł do Fiata 125p.
Myślę o zmianie, bo potrzebuję auta do targania lawety, kiedy miałem L200 i strasznie to było fajne auto. Cena zakupu przerażająca.
Auto ma chromowany zderzak, progi i zabudowę paki, ale w środku straszny archaizm, do wnętrza Pajero III to jakbym się przesiadł do Fiata 125p.
Myślę o zmianie, bo potrzebuję auta do targania lawety, kiedy miałem L200 i strasznie to było fajne auto. Cena zakupu przerażająca.
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
Re: Toyota Hilux VII
jakbyś nie chciał kupić a ten rzeczony hilux to podwójna kabina to daj namiary na sprzedawce
Re: Toyota Hilux VII
Jak by co też jestem zainteresowany namiarem 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość