Witam
Nie jestem nowy,juz kidys tu bylem.
Posiadam TLC 80,odrestaurowalem praktycznie wszystko,nie podoba mi sie tylko
praca silnika.Miejsce stalej dyslokacji Ukraina.
Mechanik twierdzi ze na cylindrach kompresja wacha sie miedzy 25-26.
Auto nie zapala bez podgrzania nawet latem przy 20-25st.C.
Amoze to tak ma?
Prosze o porade i ewentualne adresy firm,ktore remontuja silniki tego typu.
Informacja o kosztach tez by nie zawadzila.
Z gory dziekuje.
Ps. Rok temu mieliscie racje. Takich aut zywych juz nie ma. kupujesz badz gotowy na duzy wydatek.
Remont silnika TLC 804.2TD
Moderator: Mroczny
Re: Remont silnika TLC 804.2TD
Jak to było z tym Polakiem po szkodzie??


Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Re: Remont silnika TLC 804.2TD
No.
Zawsze chcialem miec 80-tke i mam.
Obejdzi sie tyko troche drozej.
A konfiguracja auta na swoje upodobanie , tez frajda.
Zbowid, widze ze Ty tez czms takim sie kulasz.
Zawsze chcialem miec 80-tke i mam.
Obejdzi sie tyko troche drozej.
A konfiguracja auta na swoje upodobanie , tez frajda.
Zbowid, widze ze Ty tez czms takim sie kulasz.
Re: Remont silnika TLC 804.2TD
8 lat albo dłużej..przestałem liczyć kasę i już kiedyś pisałem, że nie wierzę, że można zrobić sprawną HDJ80 za mniej niż 30k. Toyota rules. Jak ktoś chce mieć dobra, to albo kupuje ze sprawdzonych rąk, albo dokłada sam... ja poszedłem w dokładanie samemu. Nie widzę alternatywy na tę chwilę, ale to wieloletnie zboczenie, chyba nieuleczalne... 

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Re: Remont silnika TLC 804.2TD
Zbowid
Masz 100% racje,ja jestem juz ok. 20tys € i konca nie widac.
Jeszcze chcialbym zmienic folie(jest oklejona kamuflarzem),wydatek ok.2500€
Drugi akumulator,no i nie wiem co z motorem,jezeli to tylko glowica albo regeneracja pompy to ok.
Ja tez jestem zararzony.
Uparlem sie doprowadzic do perfekcji.
Zapomnialem dodac-
Chce zmienic reduktor na full-time.
Ma byc to taki zestaw-
Mechanika z full-time w przednim dyf. mechanizm blokujacy USA TruaTrack (nie wiem czy dobrze pisze),juz jest
w tylnym ARB,tez juz jest.
Przekladnia slimakowa TruaTrack to chyba jaden z najciekawszych wynalazkow w swiecie napedow,
w terenie poprostu ideal.
Masz 100% racje,ja jestem juz ok. 20tys € i konca nie widac.
Jeszcze chcialbym zmienic folie(jest oklejona kamuflarzem),wydatek ok.2500€
Drugi akumulator,no i nie wiem co z motorem,jezeli to tylko glowica albo regeneracja pompy to ok.
Ja tez jestem zararzony.
Uparlem sie doprowadzic do perfekcji.
Zapomnialem dodac-
Chce zmienic reduktor na full-time.
Ma byc to taki zestaw-
Mechanika z full-time w przednim dyf. mechanizm blokujacy USA TruaTrack (nie wiem czy dobrze pisze),juz jest
w tylnym ARB,tez juz jest.
Przekladnia slimakowa TruaTrack to chyba jaden z najciekawszych wynalazkow w swiecie napedow,
w terenie poprostu ideal.
Re: Remont silnika TLC 804.2TD
Na forum przewinal sie temat z warsztatem w Lublinie.
Dajcie jakis namiar,prosze.
Dajcie jakis namiar,prosze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość