255/85r16 do lj70
Moderator: Mroczny
255/85r16 do lj70
Panowie powiedzcie co mnie czeka jeśli chcę spasować do lj'ta oponki BF MT 255/85r16.
TEAM POMORZE 4x4
TLC KZJ 73
TLC KZJ 73
- Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Przy nieklapniętym zawiasie wchodzą 33 cale bez żadnych liftów. Sam miałem jeszcze rok temu ateki 33x12,5 na feldze 7 cali szerokości i małym ET, chyba -10. O tak to wyglądało:
http://maksz.dobrebopolskie.com/?linked ... tUID=54624
(rany jaka piękna była, niepoobijana
)
A wąskie 33 to niegłupi pomysł do w miarę lekkiej a zarazem dość słabej toyoty.
http://maksz.dobrebopolskie.com/?linked ... tUID=54624
(rany jaka piękna była, niepoobijana
A wąskie 33 to niegłupi pomysł do w miarę lekkiej a zarazem dość słabej toyoty.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
- Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Jeżeli obie gumy są marki BFG to różnice w wysokości są minimalne, rzędu milimetrów i wcale nie jestem pewien czy na korzyść 255/85R16RadekR pisze:Pasuje mi ten rozmiar z powodu dużej wysokości ( jest fizycznie o 2 cm wyższa od BF MT 33/12,5 - sprawdzone organoleptycznie)
Przerabiałem kiedyś temat dogłębnie to wiem
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Damian pisze:Jeżeli obie gumy są marki BFG to różnice w wysokości są minimalne, rzędu milimetrów i wcale nie jestem pewien czy na korzyść 255/85R16RadekR pisze:Pasuje mi ten rozmiar z powodu dużej wysokości ( jest fizycznie o 2 cm wyższa od BF MT 33/12,5 - sprawdzone organoleptycznie)
Przerabiałem kiedyś temat dogłębnie to wiem
Ja po prostu zmierzyłem średnice BF M/T 33/12,5r15 i BF M/T 255/85r16 i 16" była o 2 cm większa.
Poza tym nie jestem fanem szerokich opon a i prowadzenie na asfalcie nie jest bez znaczenia.
Tak więc klocki do podniesienia budy czas nabyć
TEAM POMORZE 4x4
TLC KZJ 73
TLC KZJ 73
No to założyłem.
Bez bodylifta, bez podcinania nadkoli ot tak po prostu weszły (na orginalnych felgach).
Jedyne co obciera to rura wydechowa w nadkolu przy max wykrzyżu i skręcie w prawo ale taki problem to nie problem. Jedyne co mnie zdziwiło to to że tak wyraźnie osłabły hamulce.
Zobaczymy co będzie po zdjęciu stabilizatora
No i jeszcze test w terenie - ciekawe co klęknie
Bez bodylifta, bez podcinania nadkoli ot tak po prostu weszły (na orginalnych felgach).
Jedyne co obciera to rura wydechowa w nadkolu przy max wykrzyżu i skręcie w prawo ale taki problem to nie problem. Jedyne co mnie zdziwiło to to że tak wyraźnie osłabły hamulce.
Zobaczymy co będzie po zdjęciu stabilizatora
No i jeszcze test w terenie - ciekawe co klęknie
TEAM POMORZE 4x4
TLC KZJ 73
TLC KZJ 73
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


