HI-LUX - jakie njwieksze
Moderator: Mroczny
-
- Posty: 468
- Rejestracja: czw wrz 19, 2002 5:20 pm
- Lokalizacja: ZIELENIEC
HI-LUX - jakie njwieksze
Nie wiem czy był temat bo ni znalazłem wiec pisze.
Jezeli gdzies był temat to prosze o podanie nie bede d.py zawracał.
jakie największe koła do Hi-luxa wejda bez motania zawieszenia.
Felgi są 16 cali.
prosze o konkrety bo czas nagli
dzieki
Jezeli gdzies był temat to prosze o podanie nie bede d.py zawracał.
jakie największe koła do Hi-luxa wejda bez motania zawieszenia.
Felgi są 16 cali.
prosze o konkrety bo czas nagli
dzieki
Muscel M 461-230 + Suza 93
Subaru impreza R
Subaru Legacy TURBO
Subaru impreza R
Subaru Legacy TURBO
Nie wiem jak żeś to zrobił bez motania.Marq pisze:w 4-R zmieściłem 33x12,5 i chula -bezpieczne przeguby na skrętach-ogranicznik sam się zrobił.
Do mojego bez podniesienia budy i zawiecha weszły tylko 31", a żeby weszły 33 to budę podnosiłem. No ale może masz już coś pozmieniane.
Osobiście twierdzę, że najlepiej jest wsadzić 31"x10,5"x16"
a na 31"x10,5"x15" wygląda to tak:
http://www.rzezba4x4.torun.pl/album/200 ... &show=full
Przy większych kołach nie wytrzymuje przedni most, sam zmieliłem już bebechy trzy razy i znudziło mi się.
Teraz to mam to już gdzieś:
http://www.rzezba4x4.torun.pl/album/200 ... &show=full
http://www.rzezba4x4.torun.pl/album/200 ... &show=full
Pozdrawiam.
Kudlaty
najbezpieczniej 235x85x16 nic nie obciera,nie obciąża napędu (łożyska i cała reszta jest w miarę bezpieczna) uzyskasz spory lift. przy większych tracisz prędkość na szosie i paliwo przy wadze tego auta to najlepszy rozmiar, pamiętaj o amortyzatorach masa koła ma wpływ na zawieszenie - chyba że bawisz się w extrem to wtedy felgi 15 i zakładaj 32 mocne resory i amory kyórych skok uwzględni całą resztę itd.itp 

Zaraz mnie tu pewnie zjedza
zalozylem 33x12,5 bez pdonoszenia - trza bylo tylko przyslzifowac przy progach - na asfalcie chula , ale zeby ropbil w terenie trezba bylo pdniesc buude - ja podnioslem o 5 cm i starczylo. no jeszcze trzeba bylo wykrecic troche ogranicznik skretu , bo przy skrecie tralo o resory felga 15 cali et -20

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Szlifowanie przy progach to zadna przerobkaMiras M pisze:Nie, no spoko, ale miało być bez przeróbek

Aha - i o jakim hiluxiw mowimy ? Ja mam sztywnomostowca , a one sa troche inne od tych z niezaleznym zawieszeniem.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Nie wiem jak robiłeś, ale na pewno podnieś auto na lewarku, śruby idą ciężko to prawda-dobry klucz, rurka, WD 40, albo inny penetrator i dużo siłynowicjusz pisze:proszę powiedzieć jak podkręcić drążki skrętne w hiluxe, --brak mi sił ,
takich syfiastych śrób nie miałem dotej pory w żadnym aucie ,
pot leci z czoła a one nic nie chcą się ruszaćpolałem jakims syfem( bo i auto syfiaste) i nic,

Witam.Mich pisze:Nie wiem jak robiłeś, ale na pewno podnieś auto na lewarku, śruby idą ciężko to prawda-dobry klucz, rurka, WD 40, albo inny penetrator i dużo siłynowicjusz pisze:proszę powiedzieć jak podkręcić drążki skrętne w hiluxe, --brak mi sił ,
takich syfiastych śrób nie miałem dotej pory w żadnym aucie ,
pot leci z czoła a one nic nie chcą się ruszaćpolałem jakims syfem( bo i auto syfiaste) i nic,
Dokładnie tak, podnięść aby drążki nie były napięte i dawaj


Pozdrawiam.
Kudlaty
1. No prosze was czy zakup śrub za czterdzieści kilka złotych to jest problem. Idziesz do ASO i masz problem z głowy. Teraz sie męczysz i może tylko Ci strzelić w niekontrolowany sposób.nowicjusz pisze:podniesione auto było, klucz taki sobie,
boję się o to by nie zerwać gwintu,
przykładowa w pajero czy terrano szł wszystko leciutko,
2. Jak drążki są stare to możesz sobie kręcić do Świąt Bożego Narodzenia i nic nie zyskasz.
3. Kręcisz porządnym kluczem nasadowym z przedłużką czy starym zardzewiałym płaskim, który już kilka razy się powyginał?
4. Popsikałeś gwint od góry czy łeb srubki od dołu?
Re: HI-LUX - jakie njwieksze
235/85R16 - na oryginalnych felgachwojtasM461 pisze:Nie wiem czy był temat bo ni znalazłem wiec pisze.
Jezeli gdzies był temat to prosze o podanie nie bede d.py zawracał.
jakie największe koła do Hi-luxa wejda bez motania zawieszenia.
Felgi są 16 cali.
prosze o konkrety bo czas nagli
dzieki
265/75R16 na lefgach 7 cali z większym odsadzeniem .
Ustalcie tylko jeszcze z jakim ten Hil zawieszeniem i z którego roku. Hil Hilowi nie równy

Odpusć sobienowicjusz pisze:podniesione auto było, klucz taki sobie,
boję się o to by nie zerwać gwintu

U mnie wyglądało to tak że nalałem wszędzie WD40, podniosłem przód, mocny nasadowy z dłuuugą przedłużką + nasadowy na góre co by sie zaparł o rame, zaparłem sie nogami o belke reduktora i zacząłem wiosłować. Jedna szła nawet, ale druga zaczęła przeraźliwie kwiczeć i stwierdziłem że nie mam ochoty na wyprawe do ASO po nowe śruby i dałem sobie narazie spokój.
Spróbuj je najpierw wykręcić i wyjąć wyczyścić, nasmarować... chyba że dużo gwintu w drugą strone. Jak nie masz dobrego klucza to moge Ci podrzucić mój.
Bo hilux to auto dla twardzielinowicjusz pisze: przykładowo w pajero czy terrano szło wszystko leciutko


same starocie
-
- Posty: 468
- Rejestracja: czw wrz 19, 2002 5:20 pm
- Lokalizacja: ZIELENIEC
- jaceksulej
- jestem tu nowy...
- Posty: 72
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: warszawice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość