Post
autor: LX450 » ndz kwie 22, 2007 10:39 am
Nie eksperymentuj z bateriami, bo te kable od sondy idą do.... komputera. Jak go spalisz to nie odpalisz.
Sonda musi dostawać 0,5V dlatego, że wskazuje to na prawidłową mieszankę powietrze/paliwo.
Jak jest 0V to znaczy, że mieszanka za bogata
Jak jest 1V to znaczy, że za uboga (albo na odwrót, nie pamiętam, ale to bez znaczenia).
Więc jak dasz 0,5V to wszystko jest niby w sam raz.
Aby wyskoczył błąd na danym czujniku, muszą wystąpić pewne okoliczności (jest ich mało lub dużo, w zależności od czujnika), na przykład odpowiednia ilość obrotów, procent otwarcia przepustnicy, temperatura silnika itd.
Gdzieś mam zapisane wszystkie kryteria, które powodują wyskoczenie błędu sond lambda. Nie wiem kiedy napiszę, bo mam problemy z netem.