D4D vs D4D

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Darek1011
 
 
Posty: 104
Rejestracja: pn lis 28, 2005 4:35 pm
Lokalizacja: Rzeszów

D4D vs D4D

Post autor: Darek1011 » ndz kwie 22, 2007 10:38 pm

Czy może wiecie dlaczego w nowych D4D-J12 jest 163 koniki i ok 410 Nm, a w starym D4D-J9 jest 163 koniki i bodajże 320 Nm ??
Czy jest to zasługa nowszych końcówek wtrysków czy kolektor dolotowy jest przerobiony, czy tez może jeszcze coś innego ?? ??

Pytanie drugie :D
Zaczyna dymieć przy gwałtownym przygazowaniu lub pod duzym obciążeniem :)3
Prawdopodobnie zaczynają padać końcówki wtrysków :)3 :)16 Czy tak, a jeżeli tak to czy są dostępne jakieś zamienniki ??
LC KDJ95

Awatar użytkownika
Darek1011
 
 
Posty: 104
Rejestracja: pn lis 28, 2005 4:35 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Darek1011 » śr kwie 25, 2007 11:05 am

Widzę, że zadaję zbyt trudne pytania :cry: :)3
LC KDJ95

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr kwie 25, 2007 11:42 am

Ad1. Może to też być inna turbosprężarka/inna elektronika.

Ad2. Napisałem Ci na PW gdzie możesz zapytać o zamienniki.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Darek1011
 
 
Posty: 104
Rejestracja: pn lis 28, 2005 4:35 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Darek1011 » śr kwie 25, 2007 2:14 pm

TomaszRT pisze:Ad1. Może to też być inna turbosprężarka/inna elektronika.
Myślę, że gdyby to było inne turbo to wzrosła by również moc :-?
TomaszRT pisze: Ad2. Napisałem Ci na PW gdzie możesz zapytać o zamienniki.
Dzięki, zaglądnę :)2
LC KDJ95

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » śr kwie 25, 2007 2:30 pm

w J9 jest 343 NM


a nie była to ingerencja w komputer? tak mi się cos kojarzy, nowych wtrysków chyba jeszcze wtedy nie było
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr kwie 25, 2007 2:33 pm

Darek1011 pisze:Myślę, że gdyby to było inne turbo to wzrosła by również moc :-?
Nie koniecznie. Jeśli te 410NM jest przy odpowiednio niższych obrotach niż te 320NM to moc może być taka sama... A model turbiny nie determinuje wzrostu mocy.

PS: na jakim osiedlu w Rzeszowie mieszkasz?
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Darek1011
 
 
Posty: 104
Rejestracja: pn lis 28, 2005 4:35 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Darek1011 » śr kwie 25, 2007 3:53 pm

TomaszRT pisze:

PS: na jakim osiedlu w Rzeszowie mieszkasz?
Rudna Mała mówi Ci coś :D
LC KDJ95

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr kwie 25, 2007 4:06 pm

Darek1011 pisze:Rudna Mała mówi Ci coś :D
Mówi...Warszawską do końca i w lewo przez tory :D
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Walkie
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 22, 2004 10:00 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Walkie » śr kwie 25, 2007 7:50 pm

w mojej z cipem jest ponoc okolo 200kucy i 400Nm wiec prawdopodobnie zalatwili to sama elektronika
LC120 - "nadmuchany Yaris" :lol:
PZJ70/91 BFG 35" :)
www.4x4.szczecin.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości