regenaracja WAŁU KARDANA... !!
Moderator: Mroczny
ja wiem, że są mechanicy i mechanicy, ale wał naprawiany teflonem wytrzymał ca. 200km
dziękuję, postoję
teraz tylko używany... choćby leżał w krzakach to i tak będzie lepszy od wspawanego wielklinu (z lublina czy innej avii, bo nie licz, że toyoty)
no i cena - używka 2 stówy, regeneracja 8 stów plus krzyżaki, nówka 2 klocki
dziękuję, postoję
teraz tylko używany... choćby leżał w krzakach to i tak będzie lepszy od wspawanego wielklinu (z lublina czy innej avii, bo nie licz, że toyoty)
no i cena - używka 2 stówy, regeneracja 8 stów plus krzyżaki, nówka 2 klocki
XJeep, napewno nie powinieneś mieć ATFu w reduktorze. ATF zawiera różne detergenty, które mocno wypłukują. No bo w skrzyniach automatycznych nie mogą się te kanaliki zatkać. A więc broń boże ATF do innych rzeczy niż skrzynia. Parę dni temu urodził mi się syn, więc jestem zabiegany, ale jak znajdę czas to wrzucę informację o olejach i schemat reduktora.
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Właśnie. Po swoich doświadczeniach z regenerowanymi/dorabianymi wałami nigdy więcej się już na to nie zdecyduję, szczególnie do toyoty (i nie tylko w kwestii wałów). Wtedy (2004 rok) za dobre używane wały do LJ70 krzyczano po 900zł/sztukę, ale wolę nawet więcej zapłacić i mieć spokój.Mroczny pisze:ja wiem, że są mechanicy i mechanicy, ale wał naprawiany teflonem wytrzymał ca. 200km
dziękuję, postoję
teraz tylko używany... choćby leżał w krzakach to i tak będzie lepszy od wspawanego wielklinu (z lublina czy innej avii, bo nie licz, że toyoty)
no i cena - używka 2 stówy, regeneracja 8 stów plus krzyżaki, nówka 2 klocki
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
nie demonizowałbym sprawy
regeneracja wału (np wymiana wielowypustu) to nie jest jakas straszna magia, warunek - profesjonalne wykonanie i wlasciwy material (w tym wypadku np wielowypust a wlasciwie rodowód dawcy)
jezeli ww warunki beda zachowane, to efekt jest calkiem niezly, co przerobilem na tylnym wale lj70 (wielowypust z mercedesa, robione fachowo - wal nie wykazywal zadnych bić - bezstresowa wspolpraca z nadlewkami 33x12.5 i fedimmami 33x9.50)
regeneracja wału (np wymiana wielowypustu) to nie jest jakas straszna magia, warunek - profesjonalne wykonanie i wlasciwy material (w tym wypadku np wielowypust a wlasciwie rodowód dawcy)
jezeli ww warunki beda zachowane, to efekt jest calkiem niezly, co przerobilem na tylnym wale lj70 (wielowypust z mercedesa, robione fachowo - wal nie wykazywal zadnych bić - bezstresowa wspolpraca z nadlewkami 33x12.5 i fedimmami 33x9.50)
robok rzępoli w harapuciu
- Elwood
-
- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
- Kontaktowanie:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 7&start=25XJeep pisze:Elwood pisze:A Ty w dupowozie masz automat czy manual? W manualu to ja ATF-u nie widze![]()
(...)
ma ktos moze schemat tej mojej nieszczesnej skrzynki redukcyjnej...
ale qrna tak nagle ...zawsze byla cisza...
![]()
tu na końcu pdałem linki do manuali i EPC, tam wsio znajdziesz.
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
- Romeo
- Posty: 322
- Rejestracja: pt maja 26, 2006 2:15 pm
- Lokalizacja: Przyszowa- Małopolskie
- Kontaktowanie:
hmm...to ja z innej beczki, ale podejrzenie mam podobne...
Właśnie przegoniłem swoją toykę w trasie trochę i zauważyłem pojawiające się wibracje w przedziale pomiędzy 90-100 km/h powyżej i poniżej tej prędkości ustają ?
Wibracje mają charakter niskiej częstotliwości i przenoszą się na budę....
Pytanie napędy czy raczej brak wyważenia koła np
Może ktoś się z podobnymi objawami spotkał
?
Co do regeneracji termicznej wieloklinów to jakoś mam sceptyczne podejście....wielokliny są hartowane i utwardzane powierzchniowo, a wtedy jak ktoś odpuści utwardzenie grzejąc, to raczej będzie to krótkotrwała naprawa
Ale może się mylę
Właśnie przegoniłem swoją toykę w trasie trochę i zauważyłem pojawiające się wibracje w przedziale pomiędzy 90-100 km/h powyżej i poniżej tej prędkości ustają ?
Wibracje mają charakter niskiej częstotliwości i przenoszą się na budę....
Pytanie napędy czy raczej brak wyważenia koła np

Może ktoś się z podobnymi objawami spotkał

Co do regeneracji termicznej wieloklinów to jakoś mam sceptyczne podejście....wielokliny są hartowane i utwardzane powierzchniowo, a wtedy jak ktoś odpuści utwardzenie grzejąc, to raczej będzie to krótkotrwała naprawa

Ale może się mylę

4 RUNNER
HILUX-taczka
i przyszło mieszkać na górce w Beskidzie wyspowym-jest pięknie
HILUX-taczka

i przyszło mieszkać na górce w Beskidzie wyspowym-jest pięknie

no wiec wał odebrałem...faktycznie luzy poznikały...
zobaczymy na jak długo ...
problem z tym ze nadal telepie...
wały wyeliminowane, poduszki wyeliminowane, koła OK ...
we wtorek jadę zakładać elastyczny łącznik w układzie wydechowym...
to juz ostatnia deska ratunku...
moim LC telepie tez na postoju... najbardziej jak klima chodzi i trzymam go na hamulcu na D lub R
cala buda drży...
tak samo sie zachowuje w czasie jazdy... wibracje sa nie zależne od prędkości ale od obrotow silnika... zaczynaja sie powyzej 2200 obrotow
poduszki sa OK.. tylna nawet wymieniłem bo lekko byla naderwana - ale poprawy ZERO...
podkładam lewarek przez grubą gume pod miske i trzesie nadal
pod łapy silnika = to samo
pod uklad wydechowy = cisza...
nadmienię ze gumy w układzie wydechowym sa wszystkie OK... układ fabryczny, nie motany...
i badź tu mądry...

testował ktos te łączniki
chcę wstawić zaraz za kolektorem wydechowym przed katalizatorami... 

zobaczymy na jak długo ...


problem z tym ze nadal telepie...

wały wyeliminowane, poduszki wyeliminowane, koła OK ...

we wtorek jadę zakładać elastyczny łącznik w układzie wydechowym...

to juz ostatnia deska ratunku...

moim LC telepie tez na postoju... najbardziej jak klima chodzi i trzymam go na hamulcu na D lub R

tak samo sie zachowuje w czasie jazdy... wibracje sa nie zależne od prędkości ale od obrotow silnika... zaczynaja sie powyzej 2200 obrotow

poduszki sa OK.. tylna nawet wymieniłem bo lekko byla naderwana - ale poprawy ZERO...
podkładam lewarek przez grubą gume pod miske i trzesie nadal
pod łapy silnika = to samo
pod uklad wydechowy = cisza...

nadmienię ze gumy w układzie wydechowym sa wszystkie OK... układ fabryczny, nie motany...

i badź tu mądry...


testował ktos te łączniki


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość