Opony, dodatkowy zbiornik i inne do HDJ 80

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Izzy
 
 
Posty: 110
Rejestracja: śr maja 09, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: WX
Kontaktowanie:

Post autor: Izzy » pn sty 28, 2008 9:53 pm

Co do planow typu Rumunia itp proponuje PW. Cos juz mam na celowniku. wczesniej moze cos mniej zobowiazujacego w kraju. Sa wieksze szanse na spotkanie. Zaproszenie do Warszawy wciaz aktualne.

A poza tym co za zbieg okolicznosci. Ja w zeszlym roku wizytowalem Kijow tak raz na 2 tygodnie :D . Od LC az sie tam roi.

W lutym wybieram sie do Moskwy, tak dla odmiany, wiec porownam metropolie i rozne szkoly tunningu.

Awatar użytkownika
GM
Posty: 471
Rejestracja: śr sie 22, 2007 6:40 pm
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: GM » ndz lut 10, 2008 9:24 pm

Ten kolega zza wody niezle pomotał:) ładnie pisze i fociaki strzela.

Hm, Izzy, kupujemy turbo od supry?;)


http://forum.ih8mud.com/80-series-tech/ ... tw-ii.html
www.rallycamp.pl
Sru do ....fiata!

Bullitt
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 10, 2006 10:34 pm
Lokalizacja: Wuwa

Post autor: Bullitt » ndz lut 10, 2008 11:39 pm

Tylko, ze tam nie ma nic o turbo od supry. Gośc założył kompresor i do tego pompę paliwa od supry, bo jego seryjna miała zbyt duży przebieg.

Awatar użytkownika
GM
Posty: 471
Rejestracja: śr sie 22, 2007 6:40 pm
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: GM » pn lut 11, 2008 9:01 am

E, nie tylko przez przebieg

"Now for the Fun stuff. It was a real pain driving to Moab and some of the runs pulling that trailer over the mountains. Some passes I was doing 30-35 MPH floored and everything was passing me. I wanted a supercharger, but it's hard to justify the cost."

i kupił to - http://www.gadgetonline.com/Super.htm

Nie kloce sie jednak, bo rzeczywiscie nie jest to "turbo od supry"
www.rallycamp.pl
Sru do ....fiata!

Stefan-wawa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 4:55 pm

Post autor: Stefan-wawa » pn lut 11, 2008 5:35 pm

Jakby co to tu znalazłem gościa, który rozpoczyna pisanie o serii 80.

http://4x4love.com/index.php?categoryid=6

Póki co stronka stoi pewnie z braku czasu, ale można za to dodawać zdjęcia i robić sobie albumy, więc może uzbiera się jakaś ładna kolekcja zdjęć z biegiem czasu. Jak znajdę czas to wrzucę parę fotek mojej maszynki.

A swoją drogą to znacie te dwa samochody?

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » czw lut 21, 2008 11:56 am

Przerobilem lozko.
glowna zmiana to ze jest obnizone i obiera sie na zlozonych fotelach w pol a nie w pion
Wygodniej sie spi kosztem przestrzeni bagazowej. Dalej rozklada sie to w minute a auto dalej jest 5 osobobowe

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

bylo tak
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Izzy
 
 
Posty: 110
Rejestracja: śr maja 09, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: WX
Kontaktowanie:

Post autor: Izzy » pt lut 22, 2008 6:59 pm

Stefan-wawa pisze:Jakby co to tu znalazłem gościa, który rozpoczyna pisanie o serii 80.

http://4x4love.com/index.php?categoryid=6

Póki co stronka stoi pewnie z braku czasu, ale można za to dodawać zdjęcia i robić sobie albumy, więc może uzbiera się jakaś ładna kolekcja zdjęć z biegiem czasu. Jak znajdę czas to wrzucę parę fotek mojej maszynki.

A swoją drogą to znacie te dwa samochody?
Nawet calkiem dobrze bo to jeden jest moj :D . Przez weekend, jak znajde czas, zamierzam dopisac kilka tutoriali z zabawy z 80.

Co do turbo to nie zamierzam szybciej sie przemieszczac wiec turbo jest od poczatku skreslone z mojej listy modyfikacji. Za to marzy mi sie dodatkowy bak.

Awatar użytkownika
Francek
Posty: 638
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:13 am
Lokalizacja: Śródmieście

Post autor: Francek » pt lut 22, 2008 7:12 pm

A uszczelka Ci się już wymarzyła :D
Higway to hell

Awatar użytkownika
Izzy
 
 
Posty: 110
Rejestracja: śr maja 09, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: WX
Kontaktowanie:

Post autor: Izzy » pt lut 22, 2008 7:22 pm

Uszczelka to byla smutna rzeczywistosc :(

Jak sie okazalo najgorsze bylo jeszcze przede mna. Powiem szczerze ze nie spotkalem sie z tak fatalnym poziomem uslug. Cierpliwosc mi sie kilkukrotnie skonczyla.

Francek, znasz moja sytuacje wiec dodam, tylko ze nie zobaczylem jeszcze zlozonego silnika ... :evil:

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » pt lut 22, 2008 7:42 pm

Drako, ile Ciebie wyszło łóżko w długośi, przy takiej prezentacji (dochodzi do oparcia przednich fotlei)?
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Awatar użytkownika
GM
Posty: 471
Rejestracja: śr sie 22, 2007 6:40 pm
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: GM » pt lut 22, 2008 8:27 pm

Izzy, moze jak zamowimy (gdzies;) te dodatkowe, albo powiekszone baki razem, to taniej kupimy?;)
www.rallycamp.pl
Sru do ....fiata!

Awatar użytkownika
Francek
Posty: 638
Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:13 am
Lokalizacja: Śródmieście

Post autor: Francek » pt lut 22, 2008 9:22 pm

@Izzy Mam nadzieję, że na TP się wyrobisz. Ja właśnie skończyłem naprawiać drobne pierdoły :wink: coby następca się nie wkur....wiał tak jak ja. Parę drobnostek za 3 koła i jeszcze nie wszystko zrobione :cry:
Jutro w ostatnią trasę ruszamy ja i moja wierna toyotka :)23 pieszczotliwie nazwana smietnikiem :wink: Tydzień na nartkach i off road po Beskidach- takie małe pożegnanie z Bronią. Za trzy tygodnie po powrocie z Afryki juz dupowozik Patrolek :D będzie czekał- micha mie się cieszy jak dziecku :)21 :)21
Higway to hell

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » pt lut 22, 2008 9:54 pm

Elwood pisze:Drako, ile Ciebie wyszło łóżko w długośi, przy takiej prezentacji (dochodzi do oparcia przednich fotlei)?

Dlugosc to 180cm . mozna zrobic wieksze , ale trzeba by przesowac fotele itp
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 7:35 am przez Drako, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Izzy
 
 
Posty: 110
Rejestracja: śr maja 09, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: WX
Kontaktowanie:

Post autor: Izzy » sob lut 23, 2008 10:05 am

GM pisze:Izzy, moze jak zamowimy (gdzies;) te dodatkowe, albo powiekszone baki razem, to taniej kupimy?;)
Jasne :D . W kupie razniej a dwoch to juz zgromadzenie.

O ile pamietam to Bullit mial ciekawe przemyslenia/dojscia w tym temacie. Bylo to ok. rok temu ale moze sprawa wciaz aktualna.

Awatar użytkownika
GM
Posty: 471
Rejestracja: śr sie 22, 2007 6:40 pm
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: GM » sob lut 23, 2008 10:07 am

Tak, Bullit chyba pisal o orginalnym toyotowskim dual tanku za dosc rozsadna kase.

nie wiem, czy robic dual, czy wrzucic jednak jeden 150 l
www.rallycamp.pl
Sru do ....fiata!

Awatar użytkownika
Izzy
 
 
Posty: 110
Rejestracja: śr maja 09, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: WX
Kontaktowanie:

Post autor: Izzy » sob lut 23, 2008 11:40 am

Poszukam informacji w tym temacie. Chyba widzialem dyskusje na podobny temat na jednym z forow zagranicznych.

Jak bede mial konkrety na pewno kilka slow napisze.

Bullitt
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 10, 2006 10:34 pm
Lokalizacja: Wuwa

Post autor: Bullitt » sob lut 23, 2008 12:48 pm

Sprawa jest prosta- można cały zestaw w miarę rozsądnie kupić w Toyocie. Mam 10% zniżki na części- wiec mogę pomóc w temacie.

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » ndz lut 24, 2008 12:11 pm

A ile to kosztuje?
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Bullitt
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 10, 2006 10:34 pm
Lokalizacja: Wuwa

Post autor: Bullitt » ndz lut 24, 2008 2:03 pm

Sam bak ookolice 2300 bez zniżek. Reszta w granicach 4000 pln - wszystkie potrzebne rurki, zaworki, podwójne wlewy, sendery itp.

W sumie to dużo kasy- ale sprawdzony bolt on i na pewno zadziała.

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » ndz lut 24, 2008 3:55 pm

Bullitt pisze:Sam bak ookolice 2300 bez zniżek. Reszta w granicach 4000 pln - wszystkie potrzebne rurki, zaworki, podwójne wlewy, sendery itp.

W sumie to dużo kasy- ale sprawdzony bolt on i na pewno zadziała.
bak 1230,00 PLN netto
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
GM
Posty: 471
Rejestracja: śr sie 22, 2007 6:40 pm
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: GM » ndz lut 24, 2008 4:05 pm

No ok, ale pomijajac komfort taki, ze ma sie 2 pompy niezalezne, jak rozumiem, to co lepiej zrobic - dual tank czy wrzucic Long Ranger poejdynczy?

Bo wkrotce to trza by zmotac. Kosztowo (uśredniając wersję Kylona i Bullita), wychodzi chyba na to samo?
www.rallycamp.pl
Sru do ....fiata!

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » ndz lut 24, 2008 4:19 pm

Kylon pisze:
Bullitt pisze:Sam bak ookolice 2300 bez zniżek. Reszta w granicach 4000 pln - wszystkie potrzebne rurki, zaworki, podwójne wlewy, sendery itp.

W sumie to dużo kasy- ale sprawdzony bolt on i na pewno zadziała.
bak 1230,00 PLN netto
to "grosze", tylko jaką ma pojemność?
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Bullitt
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 10, 2006 10:34 pm
Lokalizacja: Wuwa

Post autor: Bullitt » ndz lut 24, 2008 4:22 pm

To znaczy jeżeli miałbym wybierać pomiędzy seryjnym rozwiązaniem a czymś zmotanym- to na pewno wybrłabym seryjne rozwiązanie.

A co do litrów- to wizualnie rzecz ujmując- daje mu jakieś 60-80 litrów.

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » ndz lut 24, 2008 4:35 pm

GM pisze:No ok, ale pomijajac komfort taki, ze ma sie 2 pompy niezalezne, jak rozumiem, to co lepiej zrobic - dual tank czy wrzucic Long Ranger poejdynczy?

Bo wkrotce to trza by zmotac. Kosztowo (uśredniając wersję Kylona i Bullita), wychodzi chyba na to samo?
Dual tank z opcją zasilania poza tankiem głównym (czyli nie tylko przetaczanie paliwa do głównego zbiornika)
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » ndz lut 24, 2008 6:05 pm

Pompa jest jedna - w silniku. Zbiorniki są przełączane. Jeden albo drugi.
Long Ranger nie zastępuje głównego zbiornika bo idzie w miejsce koła zapasowego. Oryginalny zbiornik masz między osiami.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość