LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4
Moderator: Mroczny
-
Izzy
-

- Posty: 110
- Rejestracja: śr maja 09, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: WX
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Izzy » pn sty 28, 2008 9:53 pm
Co do planow typu Rumunia itp proponuje PW. Cos juz mam na celowniku. wczesniej moze cos mniej zobowiazujacego w kraju. Sa wieksze szanse na spotkanie. Zaproszenie do Warszawy wciaz aktualne.
A poza tym co za zbieg okolicznosci. Ja w zeszlym roku wizytowalem Kijow tak raz na 2 tygodnie

. Od LC az sie tam roi.
W lutym wybieram sie do Moskwy, tak dla odmiany, wiec porownam metropolie i rozne szkoly tunningu.
-
Bullitt

- Posty: 319
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 10:34 pm
- Lokalizacja: Wuwa
Post
autor: Bullitt » ndz lut 10, 2008 11:39 pm
Tylko, ze tam nie ma nic o turbo od supry. Gośc założył kompresor i do tego pompę paliwa od supry, bo jego seryjna miała zbyt duży przebieg.
-
GM

- Posty: 471
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 6:40 pm
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: GM » pn lut 11, 2008 9:01 am
E, nie tylko przez przebieg
"Now for the Fun stuff. It was a real pain driving to Moab and some of the runs pulling that trailer over the mountains. Some passes I was doing 30-35 MPH floored and everything was passing me. I wanted a supercharger, but it's hard to justify the cost."
i kupił to -
http://www.gadgetonline.com/Super.htm
Nie kloce sie jednak, bo rzeczywiscie nie jest to "turbo od supry"
-
Stefan-wawa
- jestem tu nowy...

- Posty: 16
- Rejestracja: pt kwie 13, 2007 4:55 pm
Post
autor: Stefan-wawa » pn lut 11, 2008 5:35 pm
Jakby co to tu znalazłem gościa, który rozpoczyna pisanie o serii 80.
http://4x4love.com/index.php?categoryid=6
Póki co stronka stoi pewnie z braku czasu, ale można za to dodawać zdjęcia i robić sobie albumy, więc może uzbiera się jakaś ładna kolekcja zdjęć z biegiem czasu. Jak znajdę czas to wrzucę parę fotek mojej maszynki.
A swoją drogą to znacie te dwa samochody?
-
Drako
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Drako » czw lut 21, 2008 11:56 am
-
Izzy
-

- Posty: 110
- Rejestracja: śr maja 09, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: WX
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Izzy » pt lut 22, 2008 6:59 pm
Stefan-wawa pisze:Jakby co to tu znalazłem gościa, który rozpoczyna pisanie o serii 80.
http://4x4love.com/index.php?categoryid=6
Póki co stronka stoi pewnie z braku czasu, ale można za to dodawać zdjęcia i robić sobie albumy, więc może uzbiera się jakaś ładna kolekcja zdjęć z biegiem czasu. Jak znajdę czas to wrzucę parę fotek mojej maszynki.
A swoją drogą to znacie te dwa samochody?
Nawet calkiem dobrze bo to jeden jest moj

. Przez weekend, jak znajde czas, zamierzam dopisac kilka tutoriali z zabawy z 80.
Co do turbo to nie zamierzam szybciej sie przemieszczac wiec turbo jest od poczatku skreslone z mojej listy modyfikacji. Za to marzy mi sie dodatkowy bak.
-
Francek

- Posty: 638
- Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:13 am
- Lokalizacja: Śródmieście
Post
autor: Francek » pt lut 22, 2008 7:12 pm
A uszczelka Ci się już wymarzyła

Higway to hell
-
Izzy
-

- Posty: 110
- Rejestracja: śr maja 09, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: WX
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Izzy » pt lut 22, 2008 7:22 pm
Uszczelka to byla smutna rzeczywistosc
Jak sie okazalo najgorsze bylo jeszcze przede mna. Powiem szczerze ze nie spotkalem sie z tak fatalnym poziomem uslug. Cierpliwosc mi sie kilkukrotnie skonczyla.
Francek, znasz moja sytuacje wiec dodam, tylko ze nie zobaczylem jeszcze zlozonego silnika ...

-
Elwood
-

- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Elwood » pt lut 22, 2008 7:42 pm
Drako, ile Ciebie wyszło łóżko w długośi, przy takiej prezentacji (dochodzi do oparcia przednich fotlei)?
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
-
GM

- Posty: 471
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 6:40 pm
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: GM » pt lut 22, 2008 8:27 pm
Izzy, moze jak zamowimy (gdzies;) te dodatkowe, albo powiekszone baki razem, to taniej kupimy?;)
-
Francek

- Posty: 638
- Rejestracja: wt cze 01, 2004 11:13 am
- Lokalizacja: Śródmieście
Post
autor: Francek » pt lut 22, 2008 9:22 pm
@Izzy Mam nadzieję, że na TP się wyrobisz. Ja właśnie skończyłem naprawiać drobne pierdoły

coby następca się nie wkur....wiał tak jak ja. Parę drobnostek za 3 koła i jeszcze nie wszystko zrobione
Jutro w ostatnią trasę ruszamy ja i moja wierna toyotka

pieszczotliwie nazwana smietnikiem

Tydzień na nartkach i off road po Beskidach- takie małe pożegnanie z Bronią. Za trzy tygodnie po powrocie z Afryki juz dupowozik Patrolek

będzie czekał- micha mie się cieszy jak dziecku

Higway to hell
-
Drako
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Drako » pt lut 22, 2008 9:54 pm
Elwood pisze:Drako, ile Ciebie wyszło łóżko w długośi, przy takiej prezentacji (dochodzi do oparcia przednich fotlei)?
Dlugosc to 180cm . mozna zrobic wieksze , ale trzeba by przesowac fotele itp
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 7:35 am przez
Drako, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Izzy
-

- Posty: 110
- Rejestracja: śr maja 09, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: WX
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Izzy » sob lut 23, 2008 10:05 am
GM pisze:Izzy, moze jak zamowimy (gdzies;) te dodatkowe, albo powiekszone baki razem, to taniej kupimy?;)
Jasne

. W kupie razniej a dwoch to juz zgromadzenie.
O ile pamietam to Bullit mial ciekawe przemyslenia/dojscia w tym temacie. Bylo to ok. rok temu ale moze sprawa wciaz aktualna.
-
GM

- Posty: 471
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 6:40 pm
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: GM » sob lut 23, 2008 10:07 am
Tak, Bullit chyba pisal o orginalnym toyotowskim dual tanku za dosc rozsadna kase.
nie wiem, czy robic dual, czy wrzucic jednak jeden 150 l
-
Izzy
-

- Posty: 110
- Rejestracja: śr maja 09, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: WX
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Izzy » sob lut 23, 2008 11:40 am
Poszukam informacji w tym temacie. Chyba widzialem dyskusje na podobny temat na jednym z forow zagranicznych.
Jak bede mial konkrety na pewno kilka slow napisze.
-
Bullitt

- Posty: 319
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 10:34 pm
- Lokalizacja: Wuwa
Post
autor: Bullitt » sob lut 23, 2008 12:48 pm
Sprawa jest prosta- można cały zestaw w miarę rozsądnie kupić w Toyocie. Mam 10% zniżki na części- wiec mogę pomóc w temacie.
-
Elwood
-

- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Elwood » ndz lut 24, 2008 12:11 pm
A ile to kosztuje?
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
-
Bullitt

- Posty: 319
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 10:34 pm
- Lokalizacja: Wuwa
Post
autor: Bullitt » ndz lut 24, 2008 2:03 pm
Sam bak ookolice 2300 bez zniżek. Reszta w granicach 4000 pln - wszystkie potrzebne rurki, zaworki, podwójne wlewy, sendery itp.
W sumie to dużo kasy- ale sprawdzony bolt on i na pewno zadziała.
-
Kylon

- Posty: 1949
- Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am
Post
autor: Kylon » ndz lut 24, 2008 3:55 pm
Bullitt pisze:Sam bak ookolice 2300 bez zniżek. Reszta w granicach 4000 pln - wszystkie potrzebne rurki, zaworki, podwójne wlewy, sendery itp.
W sumie to dużo kasy- ale sprawdzony bolt on i na pewno zadziała.
bak 1230,00 PLN netto
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
-
GM

- Posty: 471
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 6:40 pm
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: GM » ndz lut 24, 2008 4:05 pm
No ok, ale pomijajac komfort taki, ze ma sie 2 pompy niezalezne, jak rozumiem, to co lepiej zrobic - dual tank czy wrzucic Long Ranger poejdynczy?
Bo wkrotce to trza by zmotac. Kosztowo (uśredniając wersję Kylona i Bullita), wychodzi chyba na to samo?
-
Elwood
-

- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Elwood » ndz lut 24, 2008 4:19 pm
Kylon pisze:Bullitt pisze:Sam bak ookolice 2300 bez zniżek. Reszta w granicach 4000 pln - wszystkie potrzebne rurki, zaworki, podwójne wlewy, sendery itp.
W sumie to dużo kasy- ale sprawdzony bolt on i na pewno zadziała.
bak 1230,00 PLN netto
to "grosze", tylko jaką ma pojemność?
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
-
Bullitt

- Posty: 319
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 10:34 pm
- Lokalizacja: Wuwa
Post
autor: Bullitt » ndz lut 24, 2008 4:22 pm
To znaczy jeżeli miałbym wybierać pomiędzy seryjnym rozwiązaniem a czymś zmotanym- to na pewno wybrłabym seryjne rozwiązanie.
A co do litrów- to wizualnie rzecz ujmując- daje mu jakieś 60-80 litrów.
-
Elwood
-

- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Elwood » ndz lut 24, 2008 4:35 pm
GM pisze:No ok, ale pomijajac komfort taki, ze ma sie 2 pompy niezalezne, jak rozumiem, to co lepiej zrobic - dual tank czy wrzucic Long Ranger poejdynczy?
Bo wkrotce to trza by zmotac. Kosztowo (uśredniając wersję Kylona i Bullita), wychodzi chyba na to samo?
Dual tank z opcją zasilania poza tankiem głównym (czyli nie tylko przetaczanie paliwa do głównego zbiornika)
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
-
Kylon

- Posty: 1949
- Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am
Post
autor: Kylon » ndz lut 24, 2008 6:05 pm
Pompa jest jedna - w silniku. Zbiorniki są przełączane. Jeden albo drugi.
Long Ranger nie zastępuje głównego zbiornika bo idzie w miejsce koła zapasowego. Oryginalny zbiornik masz między osiami.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość