Amortyzatory do LJ70

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » pn lis 06, 2006 11:47 pm

kup ome :)21 cały komplet coś około 4k zł i masz :)2

Awatar użytkownika
CzarekN
 
 
Posty: 1051
Rejestracja: czw mar 06, 2003 8:58 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CzarekN » wt lis 07, 2006 12:15 am

bartks pisze:ja wsadziłem Ironmany...przystosowane do lekkiego liftu...i cena dobra :)2
No wlasnie, cena dobra, ale jakosc :)3 .
Tyz mi amorek z przodu strzelil.
Zostawilem sprezyny, bo jeszcze ok, a amorki dalem OME

Czarek
********************
Traktorek, brum brum, klek klek klek klek klek

Awatar użytkownika
bartks
 
 
Posty: 948
Rejestracja: pt mar 14, 2003 12:19 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: bartks » wt lis 07, 2006 7:04 am

CzarekN pisze: Tyz mi amorek z przodu strzelil.
Zostawilem sprezyny, bo jeszcze ok, a amorki dalem OME

Czarek
I jak OME się spisuje?...no i jak to cenowo wychodzi?
myślałem coby wsadzić na przód trailmastera - warto?

Awatar użytkownika
CzarekN
 
 
Posty: 1051
Rejestracja: czw mar 06, 2003 8:58 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CzarekN » wt lis 07, 2006 8:16 am

OME, jak narazie spoko. Jednak sa nowe, wiec doswiadczenie nakazuje czekac z osadem :)21
Sa bardziej miekkie niz Irony, z przodu nieco dluzsze, tyl tak jak Ironman.
Przy Ironach wywalalo mi plomby :-)
Cena jak cena ponad 400 setki za sztuke, ale z Ironami nie chcialo mi sie juz pierd...., zwlaszcze ze nie mozna ich juz dostac.
Trialmaster .... ciezko powiedziec, OME wydaje mi sie bardziej sprawdzone na calym swiecie.

Czarek
********************
Traktorek, brum brum, klek klek klek klek klek

Awatar użytkownika
bartks
 
 
Posty: 948
Rejestracja: pt mar 14, 2003 12:19 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: bartks » wt lis 07, 2006 9:19 am

No właśnie....tylko jak z ich jakością (OME), bo trailmaster wygląda na pierwszy rzut oka solidnie (osłony gumowe itp) czego nie mozna powiedzieć o ironie....skorodowały już po paru miesiącach.

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » wt lis 07, 2006 9:34 am

amor skrętu ome skorodował u mnie momentalnie :)21 a te gumy takie osłonowe to można sobie do ome zamotać, ja nie mam, jezdze już na ome rok i nadal :)2 jedynie w zime twardnieją strasznie:) przy -10 lub więcej jazda jak po szynach.

Awatar użytkownika
bartks
 
 
Posty: 948
Rejestracja: pt mar 14, 2003 12:19 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: bartks » wt lis 07, 2006 12:34 pm

macie jakiś namiar na OME lub trailmaster w dobrej cenie i najlepiej od ręki?
a może ktoś ma używkę i chce się pozbyć?

arekg
 
 
Posty: 247
Rejestracja: śr lis 10, 2004 9:11 pm
Lokalizacja: pomorze

Post autor: arekg » wt lis 07, 2006 3:19 pm

Kużwa , mam irony , korozja to pędzi nie galopuje , a nie wiem jak u was , mi się urywają te amory.
4-5 razy się zerwały , nie wiem czy ja montuje źle ale ktoś też mi mówił ,że mu się zerwały , teraz kupiłem ome i jestem bardzo zadowolony , i są bardziej miękkie

Awatar użytkownika
CzarekN
 
 
Posty: 1051
Rejestracja: czw mar 06, 2003 8:58 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CzarekN » wt lis 07, 2006 3:38 pm

arekg pisze:Kużwa , mam irony , korozja to pędzi nie galopuje , a nie wiem jak u was , mi się urywają te amory.
4-5 razy się zerwały , nie wiem czy ja montuje źle ale ktoś też mi mówił ,że mu się zerwały , teraz kupiłem ome i jestem bardzo zadowolony , i są bardziej miękkie
No to tak jak mi :-)
A mialy byc z tej samej fabryki co OME.
Tzw. seria dla krajow cywilizowanych :)20

Czarek
********************
Traktorek, brum brum, klek klek klek klek klek

Awatar użytkownika
Patry
 
 
Posty: 979
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:24 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Patry » wt lis 07, 2006 8:09 pm

A może Koni Heavy Track ? tyle że na tył... mamy u siebie i jest naprawde :)2 :)2 :)2
Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i :)21

Awatar użytkownika
bartks
 
 
Posty: 948
Rejestracja: pt mar 14, 2003 12:19 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: bartks » śr lis 08, 2006 6:56 am

arekg pisze:Kużwa , mam irony , korozja to pędzi nie galopuje , a nie wiem jak u was , mi się urywają te amory.
dokładnie....u mnie tłoczysko wyrwało się z tłoka

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » śr lis 08, 2006 7:02 am

Z Koni jest mały problem - do rzeczonego pojazdu ich nie produkują. Wersja Heavy Track jest to amortyzator o standardowej długości czyli do wyższych sprężyn staje się uciążliwy. Zaczyna pracować jako ogranicznik przy wykrzyżu co może spowodować urwanie przy szybkich manewrach lub częste wymiany gumek w amorkach. Do sprężyn z liftem stosuje się amortyzatory z oznaczeniem Heavy Track Raid, które to nie są przez Koni jeszcze do tego auta produkowane.

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » śr lis 08, 2006 8:59 am

bartks pisze:
arekg pisze:Kużwa , mam irony , korozja to pędzi nie galopuje , a nie wiem jak u was , mi się urywają te amory.
dokładnie....u mnie tłoczysko wyrwało się z tłoka
Kurde wlasnie zalozylem takie same... widze ze strach zjechac tym z asfaltu... No to kupa...

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » śr lis 08, 2006 10:40 am

moge was pocieszyc o mam irony i robia super-tylo ze koroduja troche z zewnatrz, ale ja to sie po asfalcie bujam :)21

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » śr lis 08, 2006 10:52 am

Marcin pisze:moge was pocieszyc o mam irony i robia super-tylo ze koroduja troche z zewnatrz, ale ja to sie po asfalcie bujam :)21
Jak tak gnija to moze je od razu barankiem pociagne, poki nowe ;-)

arekg
 
 
Posty: 247
Rejestracja: śr lis 10, 2004 9:11 pm
Lokalizacja: pomorze

Post autor: arekg » śr lis 08, 2006 11:24 am

Sie kuźwa śmiej , ja jak swoje kupiłem i z Wawy wiozłem to sobie na siedzeniu obok położyłem i przez całą drogę zerkałem na nabytek , potem jeszcze 2 dni w garażu leżły , codziennie piwko ze mną piły , :lol: a po miesiącu jak samochód od lakiernika wyjechał i zobaczyłem ,że pociągnął mi jakims czrnym gównem , to chciałem policję wzywać :)21

Awatar użytkownika
bartks
 
 
Posty: 948
Rejestracja: pt mar 14, 2003 12:19 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: bartks » śr lis 08, 2006 11:32 am

arekg pisze: zobaczyłem ,że pociągnął mi jakims czrnym gównem , to chciałem policję wzywać :)21
lepiej czarne niż....rude po miesiącu :)2

Awatar użytkownika
Zachary
Posty: 776
Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
Lokalizacja: mazury-warszawa

Post autor: Zachary » śr lis 08, 2006 3:22 pm

Panowie, co Wy tu wypisujecie o Iron-ach? :o
Właśnie zanabyłem cały set do mojego HDJ80 i nie wiem co mam o tym myśleć? Czy opisywane kłopoty występują rówież w autach "cywilnych"?
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata ;-)[/color]

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » śr lis 08, 2006 6:03 pm

Oddać :)21

arekg
 
 
Posty: 247
Rejestracja: śr lis 10, 2004 9:11 pm
Lokalizacja: pomorze

Post autor: arekg » śr lis 08, 2006 6:10 pm

mądrala , powiedz lepiej z jakiego powodu Ty juz nie handlujesz tym sprzętem?

Awatar użytkownika
Patry
 
 
Posty: 979
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:24 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Patry » śr lis 08, 2006 6:25 pm

My mamy u siebie zersje z LandRovera mocowanie oczko-bolec są około 10cm dłuższe i nie działają jako ograniczniki, przy maksymalnym podniesieniu dupska auta widlakiem sprężyny chodziły luźno w gniazdach i trzeba było je przykręcić do mostu... Amorki mają zmienną charakterystykę obecnie jest średnia twardość trzeba przestawić na najwyższą
Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i :)21

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » śr lis 08, 2006 7:29 pm

Patry pisze:My mamy u siebie zersje z LandRovera mocowanie oczko-bolec są około 10cm dłuższe i nie działają jako ograniczniki, przy maksymalnym podniesieniu dupska auta widlakiem sprężyny chodziły luźno w gniazdach i trzeba było je przykręcić do mostu... Amorki mają zmienną charakterystykę obecnie jest średnia twardość trzeba przestawić na najwyższą
Hmm - a zawiech o ile dłuższy. Mam nadzieje, że nie o 5 :wink:

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » śr lis 08, 2006 7:50 pm

arekg pisze:mądrala , powiedz lepiej z jakiego powodu Ty juz nie handlujesz tym sprzętem?
Nie wiem jak jest teraz, ale z mojego punktu widzenia podejscie producenta do sprawy to kompletna paranoja:
- brak możliwości reklamacji. Trzeba było to robić z własnych zapasów. Jak walczyliśmy z reklamacjami to jedyna odpowiedź była na temat nowych pudełek i że u nich jest wszystko ok.
- amorki rdzewiały na potęgę. Wstyd mi było jak po tygodniu pod samochodem była kupa rdzy.
- amorki często były za krótkie stąd urywanie się ich. Nie mówiąc o tym że były w niektórych autach za twarde.
- na gumki sypiące się po paru tygodniach wydałem nie małą kaskę.
- lift w mało typowych modelach to loteria np. Grand Vitara lub LR.
- czas oczekiwania na towar 3-6 miesiecy i spora część była przekładana na następny transport.
- sprężyny od różnych producentów :wink:
Coś wtedy było na rzeczy ponieważ importer Duński robił wyprzedaż a Amerykanie rozpaczliwie chcieli wyprzedać towaru za 25 tyś dolarów gdzie amorki piankowebyły po 19 dolków.
Mam nadzieję, że coś się zmieniło na lepsze. Wszak troszkę czasu minęło. Zaletą ich było mega taniość :wink:

Awatar użytkownika
Zachary
Posty: 776
Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
Lokalizacja: mazury-warszawa

Post autor: Zachary » śr lis 08, 2006 7:50 pm

Kylon pisze:Oddać :)21
Nawet jeśli auto ma być klasycznym "dupowozem"??
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata ;-)[/color]

Awatar użytkownika
Patry
 
 
Posty: 979
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:24 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Patry » śr lis 08, 2006 7:51 pm

Jak narazie nie dużo... ale nedługo nowe sprężynki OME przyjdą i już nie bedzie luzu na gniazdach, a amorki będą robić jako ograniczniki pozatym obecne sprężyny się mocno zsiadły ze starości. Dodam tylko że lewa strona auta jest niżej o 3cm od prawej :)21 Wszystko fajnie zbiegło się w czasie bo i tak trzeba sprężynki wymienić bo będzie motorek 4.2TD troszkę cięższy od 22R-E na obecnych springach auto prowadzi się jak tapczan, są cholernie miękkie a amorki z przodu i z tyło ok z przodu "Bilsztejny" zółte. A i jeszcze jedno Kylon znasz może jakieś stronki www w USA z gratami typowo do J7 ?? teraz najbardziej zależy mi na sprężynach do przodu i tyłu...
Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości