4R - automat
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 94
- Rejestracja: czw maja 25, 2006 7:54 pm
- Lokalizacja: pogranicze Warmii i Mazur
Jakaś tu jest, na dole, pod chłodnicą silnika, a jeśli jeszcze jedną to gdzie ją zamontować ?Sobal pisze:A! Przypomniało mi się jeszcze jedno. $$$Warto$$$ dokupić sobię dodatkową chłodniczkę oleum do skrzyni. Zaoszczędza dużo szelestów.
][
][
][Sobal
Myślałem też o przeniesieniu obecnej gdzieś w inne miejsce,ale brak narazie pomysłu. Powód zmiany miejsca ? Przy pokonywaniu przeszkód błotnisto-wodnych dużo syfu osiada w radiatorze. Wyczyściłem ją po poprzednim właścicielu, była tak zaj....na że nie było żadnej dziurki dla przepływu powietrza. Nie podoba mi się takie zamocowanie chłodnicy - tak nisko.
- Sobal
- jestem tu nowy...
- Posty: 80
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 8:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Chyba nie ma sensu jej przenosić. Lepiej zrobić drugą z przodu. Z pomocą wiatraka wydajność chłodzenia będzie o niebo większa. Plus jeszcze przewody trochę oddaja. Ta na dole za to dobrze w wodzie robi 
Ja mam taką wąską i długą ale o powierzchni ze 2 razy większej od oryginału - czyli w sumie 300% normy
][
][
][Sobal

Ja mam taką wąską i długą ale o powierzchni ze 2 razy większej od oryginału - czyli w sumie 300% normy

][
][
][Sobal
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 94
- Rejestracja: czw maja 25, 2006 7:54 pm
- Lokalizacja: pogranicze Warmii i Mazur
Co do LSD, to raczej nie ma, rozkminiłem tabliczkę znamionową.
http://www.4x4wire.com/toyota/faq/vin/
- ale ktoś mógł wcześniej wymienić most. Poza tym, podniosłem tył i gdy kręciłem jednym kołem, drugie jechało w przeciwną stronę bez rzadnego oporu.
Dekla się nie da zdjąć, bo wygląda jakby był na stałe połączony z obudową. Więc pozostaje rozbiórka całości, ale jeszcze raz spróbuje jutro sprawdzić w terenie.
http://www.4x4wire.com/toyota/faq/vin/
- ale ktoś mógł wcześniej wymienić most. Poza tym, podniosłem tył i gdy kręciłem jednym kołem, drugie jechało w przeciwną stronę bez rzadnego oporu.
Dekla się nie da zdjąć, bo wygląda jakby był na stałe połączony z obudową. Więc pozostaje rozbiórka całości, ale jeszcze raz spróbuje jutro sprawdzić w terenie.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 94
- Rejestracja: czw maja 25, 2006 7:54 pm
- Lokalizacja: pogranicze Warmii i Mazur
I ja tak też robie, przy małej prędkości, poniżej 30 km/godz. - nic się nie dzieje - poza włączeniem napędu na przód
. Przy automatycznej skrzyni reduktor ma podobną konstrukcję co skrzynia (przekładnie planetarne i sprzęgła cierne) i też jest sterowany podciśnieniowo tym samym olejem. Jeżeli trzebaby było się zatrzymywać, myślę że pracowite japończyki zrobiliby blokadę taką jak jest na dźwigni biegów, że bez naciśnięcia hamulca nie przestawi się jej z pozycji P.
Dzięki wszystkim za odpowiedzi i porady


Dzięki wszystkim za odpowiedzi i porady


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość