Wymiana uszczelek pod głowicą ...
Moderator: Mroczny
nie da rady - on jest wpinany w czujnik w blok silnikaZamówiłem ten kabelek do czujnika stukowego, lecz ASO nawala z terminem realizacji przesuwając go(tłumaczą się,że jeszcze w sieci tego nie ściągali)?
Czy można ten kabelek wymienić później? Ponieważ samochód zajmuje bezczynnie kanał już 5 dni i nie wiadomo kiedy przyjdzie ten kabelek więc chcę go już składać do kupy....
Darz Bór!
Zgadzam się z wami koledzy, że części z ASO są najlepsze i najbardziej odpowiednie do danego auta, lecz są też najdroższe (rzadko miewają rozsądne ceny, a przeważnie są o 2/3 droższe od zamienników).
Części "oryginalne" posiadają też nieraz wady, dlatego też TOYOTA zmienia kooperanta, lub wprowadza modyfikacje ulepszające (np. zbyt duża akcja serwisowa).
Prawdą też jest, że TOYOTA nie produkuje tych wszystkich części tylko zleca to kooperantom i narzuca na te części horendalne marże by przyciąć na serwisie!!!
Więc można znaleźć odpowiednie części poza ASO tylko trzeba wiedzieć kto dla nich to produkował...
W moim przypadku zdecydowałem się na JC, ponieważ zrobią mi to o wiele taniej i dają na to gwarancję (apropo planowanie głowic zlecają oni firmie specjalistycznej i nie kryją się z tym wcale, że nie są specjalistami w tej dziedzinie).
JC to poprostu najprostrzy serwis dla różnych aut (podobnie jak Pan "Kaziu" w garażu coś sobie grzebie ...). Z tą różnicą, że jednak stanowią jakiś poziom i dają gwarancję, a Pan "Kaziu" raczej jest mało odpowiedzialny. Co nie znaczy, że można się naciąć!!! Tam też pracują rózni ludzie.
Reasumując mam stary-12 letni samochód, który nabyłem 4 m-c temu (rzekomo serwisowany w ASO przez jednego właściciela-pokazywano mi nawet w systemie obsługę tego auta od 1999r-przed zakupem-a tu okazuje się, że to wszystko oszustwo, bo praktycznie wymieniali tylko olej w silniku, bo inaczej dawno by się silnik rozleciał. I to ma być "Pewne Auto" przez które nabyłem ten samochód!!!).
Chcę go doprowadzić do należytego stanu, lecz nie topić w niego horendalnych pieniędzy przez zaniedbania trwające ponad 10 lat!!!
Rafał
Części "oryginalne" posiadają też nieraz wady, dlatego też TOYOTA zmienia kooperanta, lub wprowadza modyfikacje ulepszające (np. zbyt duża akcja serwisowa).
Prawdą też jest, że TOYOTA nie produkuje tych wszystkich części tylko zleca to kooperantom i narzuca na te części horendalne marże by przyciąć na serwisie!!!
Więc można znaleźć odpowiednie części poza ASO tylko trzeba wiedzieć kto dla nich to produkował...
W moim przypadku zdecydowałem się na JC, ponieważ zrobią mi to o wiele taniej i dają na to gwarancję (apropo planowanie głowic zlecają oni firmie specjalistycznej i nie kryją się z tym wcale, że nie są specjalistami w tej dziedzinie).
JC to poprostu najprostrzy serwis dla różnych aut (podobnie jak Pan "Kaziu" w garażu coś sobie grzebie ...). Z tą różnicą, że jednak stanowią jakiś poziom i dają gwarancję, a Pan "Kaziu" raczej jest mało odpowiedzialny. Co nie znaczy, że można się naciąć!!! Tam też pracują rózni ludzie.
Reasumując mam stary-12 letni samochód, który nabyłem 4 m-c temu (rzekomo serwisowany w ASO przez jednego właściciela-pokazywano mi nawet w systemie obsługę tego auta od 1999r-przed zakupem-a tu okazuje się, że to wszystko oszustwo, bo praktycznie wymieniali tylko olej w silniku, bo inaczej dawno by się silnik rozleciał. I to ma być "Pewne Auto" przez które nabyłem ten samochód!!!).
Chcę go doprowadzić do należytego stanu, lecz nie topić w niego horendalnych pieniędzy przez zaniedbania trwające ponad 10 lat!!!
Rafał
LC100 4,2TD, 4 Runner 3.0V6 aut.
ray76 pisze:Zgadzam się z wami koledzy, że części z ASO są najlepsze i najbardziej odpowiednie do danego auta, lecz są też najdroższe (rzadko miewają rozsądne ceny, a przeważnie są o 2/3 droższe od zamienników).
Części "oryginalne" posiadają też nieraz wady, dlatego też TOYOTA zmienia kooperanta, lub wprowadza modyfikacje ulepszające (np. zbyt duża akcja serwisowa).
Prawdą też jest, że TOYOTA nie produkuje tych wszystkich części tylko zleca to kooperantom i narzuca na te części horendalne marże by przyciąć na serwisie!!!
Więc można znaleźć odpowiednie części poza ASO tylko trzeba wiedzieć kto dla nich to produkował...
W moim przypadku zdecydowałem się na JC, ponieważ zrobią mi to o wiele taniej i dają na to gwarancję (apropo planowanie głowic zlecają oni firmie specjalistycznej i nie kryją się z tym wcale, że nie są specjalistami w tej dziedzinie).
JC to poprostu najprostrzy serwis dla różnych aut (podobnie jak Pan "Kaziu" w garażu coś sobie grzebie ...). Z tą różnicą, że jednak stanowią jakiś poziom i dają gwarancję, a Pan "Kaziu" raczej jest mało odpowiedzialny. Co nie znaczy, że można się naciąć!!! Tam też pracują rózni ludzie.
Reasumując mam stary-12 letni samochód, który nabyłem 4 m-c temu (rzekomo serwisowany w ASO przez jednego właściciela-pokazywano mi nawet w systemie obsługę tego auta od 1999r-przed zakupem-a tu okazuje się, że to wszystko oszustwo, bo praktycznie wymieniali tylko olej w silniku, bo inaczej dawno by się silnik rozleciał. I to ma być "Pewne Auto" przez które nabyłem ten samochód!!!).
Chcę go doprowadzić do należytego stanu, lecz nie topić w niego horendalnych pieniędzy przez zaniedbania trwające ponad 10 lat!!!
Rafał

Dzika Koza
ray 76 mam tylko nadzieję, że jak po uruchomieniu zapali Ci się kontrolka przez ten kabelek to się nie zastrzelisz, bo chyba widziałeś jak ciężko się do niego dostac. Napisałem Ci o tym kabelku abyś uniknął kłopotów. Może być wszystko OK, a jeżeli nie to rozbieranie jeszcze raz.
Ten kabel poprostu rozpada się ze starości i póki nikt go nie tyka wszystko jest OK, natomiast po wypinaniu i wpinaniu często rozpada się. To jest kabel miedziany w oplocie aluminiowym z bardzo sciśle określonych parametrach.
Ten kabel poprostu rozpada się ze starości i póki nikt go nie tyka wszystko jest OK, natomiast po wypinaniu i wpinaniu często rozpada się. To jest kabel miedziany w oplocie aluminiowym z bardzo sciśle określonych parametrach.
Darz Bór!
Wiem, lecz ASO mnie przeciągneło i co miałem zrobić??? A tu raptem 2 dni później kabelek się niespodziewanie pojawia, gdy już paski i uszczelki założone!!! Co miałem jeszcze raz kazać im to rozbierać??? Pewnie uszczelki są jednokrotnego montażu!!!
Zobaczymy może się uda i będzie dobrze!!!
Ten kabelek odbiorę w razie czego. Jak mi się nie przyda to może ktoś będzie potrzebował to mu go odstąpię.
Pozdrawiam
Rafał
Zobaczymy może się uda i będzie dobrze!!!
Ten kabelek odbiorę w razie czego. Jak mi się nie przyda to może ktoś będzie potrzebował to mu go odstąpię.
Pozdrawiam
Rafał
LC100 4,2TD, 4 Runner 3.0V6 aut.
Priestań pizdzić glupotygosc pisze:panowie przestancie pierd...c o "orginalach" , roznica miedzy orginalem i podroba jest taka ze firma "X" produkuje towar dla firmy "Y" z szyldem tejze firmy a nadwyzke ze swoim , a jedyna roznica jest w cenie
sie najpierw zorientuj troche w czesciach, poddostawcach
to co gadasz dotyczy jakis 10-15% oryginalnych czesci czyli paskow swiec, niektorych tarcz sprzegla, kol zamachowych dociskow (toyota ostatnio bierze takowe od ,,LUK,,) a no i lozysk czyli typowe elementy eksploatacyjne i NIC WIECEJ.......
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość