
SILNIK 2LT rozwalony cylinder
Moderator: Mroczny
sprawdzone organoleptycznie
zawsze staram sie trzymac na wyjezdzie maksymalny stan
na ostrych zjazdach, potrafi sie zapalic kontrolka
jak juz pisalem jest ustawiona na 0,5
wiec zawsze z trwoga zerkam na manometr
na szczescie na zjazdach
to najmniejszy problem bo raczej sie nie gazuje
i chwile przezyje
nalezy zwolnic wszystko i pycic czympredziej ku dolowi:-)
zawsze staram sie trzymac na wyjezdzie maksymalny stan
na ostrych zjazdach, potrafi sie zapalic kontrolka
jak juz pisalem jest ustawiona na 0,5
wiec zawsze z trwoga zerkam na manometr
na szczescie na zjazdach
to najmniejszy problem bo raczej sie nie gazuje
i chwile przezyje
nalezy zwolnic wszystko i pycic czympredziej ku dolowi:-)
_______________________
taki sobie landek
taki sobie landek
Stwierdziłem sam, na bardzo stromych zjazdach spada ciśnienie smarowania (nie mam kontrolki ani manometru tylko badziewny wskaźnik), po zjechaniu albo nawet zmniejszeniu przechyłu wraca do normy. Długich zjazdów nie robiłem bo taki zjazd pewnie źle by sie skończył. Czasami też zapala się kontrolka od hamulców jak jest minimalny stan płynu, fajne uczuciesebastian dziurdzik pisze:a stwierdziles to sam czy opierasz sie na jakiejs obiegowej opinii?Miras M pisze:Na przechyłach do przodu i to dość zacnych gubią, smok olejowy jest z tyłu miski i olej mu spierdziela do przodu mimo przegrody w misce
w kwestii 2L lub 2LT oczywiscie

same starocie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości