SILNIK 2LT rozwalony cylinder

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » śr paź 11, 2006 2:27 pm

sprawdzalem... ale moze nie dosc ekstremalnie 8)
robok rzępoli w harapuciu

McRabbit
 
 
Posty: 240
Rejestracja: ndz maja 16, 2004 2:51 pm
Lokalizacja: Chodzież, wielkopolska

Post autor: McRabbit » śr paź 11, 2006 9:46 pm

sprawdzone organoleptycznie

zawsze staram sie trzymac na wyjezdzie maksymalny stan
na ostrych zjazdach, potrafi sie zapalic kontrolka
jak juz pisalem jest ustawiona na 0,5
wiec zawsze z trwoga zerkam na manometr
na szczescie na zjazdach
to najmniejszy problem bo raczej sie nie gazuje
i chwile przezyje
nalezy zwolnic wszystko i pycic czympredziej ku dolowi:-)
_______________________
taki sobie landek

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » czw paź 12, 2006 8:45 am

sebastian dziurdzik pisze:
Miras M pisze:Na przechyłach do przodu i to dość zacnych gubią, smok olejowy jest z tyłu miski i olej mu spierdziela do przodu mimo przegrody w misce :)3
a stwierdziles to sam czy opierasz sie na jakiejs obiegowej opinii?
w kwestii 2L lub 2LT oczywiscie
Stwierdziłem sam, na bardzo stromych zjazdach spada ciśnienie smarowania (nie mam kontrolki ani manometru tylko badziewny wskaźnik), po zjechaniu albo nawet zmniejszeniu przechyłu wraca do normy. Długich zjazdów nie robiłem bo taki zjazd pewnie źle by sie skończył. Czasami też zapala się kontrolka od hamulców jak jest minimalny stan płynu, fajne uczucie :lol:
same starocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości