olej w filtrze powietrza - po dachu

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » sob gru 09, 2006 3:26 pm

a jakieś szczegóły np. silnika pojemność, inne parametry
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » sob gru 09, 2006 3:51 pm

Po pierwsze - chodzi? przejechaleś 20 km i nic sie nie dzieje? Jak tak to olej, będzie chodził dalej. Uzupełniłeś olej? Na 100% tak jak Cię znam.
Dach można naprawić. Zrobi to każdy blacharz co ma trochę pojęcia. Dachy w Hiluxach są kiepskie jak w każdych samochodach tej generacji, ale do naprawienia. Widziałem 2 Hiluxy po dachu, wygłądały strasznie i dało się zrobić. Jasne że następnego dachu już raczaj nie da się przeżyć :lol: . Szyba przednia - cena do przyjęcia. Wiem bo sam wymieni\łem chyba ze trzy :lol: . Gorzej boczne.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » sob gru 09, 2006 3:54 pm

Chaos pisze:skontroluj zawory czy proste :)21 i czy sprężanie jeszcze istnieje :)21
Czym? Kątomierzem? :lol: :lol: :lol:
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » sob gru 09, 2006 4:30 pm

tak przejechałem 20km i było wsjo OK

wiem że sie dach wyklepie - i sie może klatkę od razu sypnie aby next time to się nie powtórzyło
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » pn gru 11, 2006 11:38 am

kpeugeot pisze:
Miras M pisze:7 lat temu za zrobienie auta po lekkim dachu (poszycie dachu ze wstawieniem, poprawkami reszty i lakierownaniem) krzyczeli 5 kpln, teraz to pewnie mniejsze pieniądze. Czemuś mu nie przedmuchał garów odrazu po postawieniu na koła? :(
jakaś strasznie chora kasa, ja chcę się zmieścić w 2kpln

a przedmuchać sie nie dało bo nie miałem kluczy aby odkręcić wtryski

trzeba będzie sprawdzić kompresję
7 lat temu była taka cena (zrobienie L200 na cacy), teraz napewno jest taniej, a i dach dachowi nie równy, czasami większość blach jest do poprawek i lakieru + plastiki. Jak nie było kluczy to było go scholować do warsztatu, bo tak masz ryzyko usterek wyżej opisanych :roll:
same starocie

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » sob gru 16, 2006 9:30 am

dziś opróżniłem cały środek - jestem w szoku jeśli chodzi o precyzję wykonania, jakość śrub, i sposoby montażu

demontaż to wręcz przyjemność, a śrubki jak nowe normalnie szok

dach będę chyba naprawiał sam - czas troszkę sie podszkolić :)21
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Nikos
Posty: 447
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Nikos » sob gru 16, 2006 5:38 pm

Zun pisze:
kpeugeot pisze:no to jakby co będę szukał 2LT :)

ale na raziem ma zamiar śmigać na swoim
Szukaj lepiej silnika 5L - czasem sie zdaza ze mozna go kupic w cenie silnika 2LT - nie bedziesz zalowal. to o wiele lepszy silnik od 2LT . Mniej pali , jest elastyczniejszy i tak naprawde o wielemocneijszy - na papierze co prawda maja podobna moc i moment , ale ten 5L osiaga ten moment od niksich obrotow , gdzie 2LT uzyskuje go poprzez doładowanie . Ja sprzedalem teraz kleintowi taki silnik i wlozyl go do auta gdzie wczesniej jezdzil 2LT - jest naprawde bardzo zadowolony. Jak bedziesz szukal takiego silnika to musisz szukac u ludzi ktorzy handluja czesciami do Toyoty Dyny.

Dokladnie stad tez pisalem tobie ze idealem jest uturbienie 5L czesciami 2L-T. Naprawde ten silnik w takim zestawieniu dobrze sie ,,podrywa przy starcie,,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości