olej w filtrze powietrza - po dachu
Moderator: Mroczny
- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Po pierwsze - chodzi? przejechaleś 20 km i nic sie nie dzieje? Jak tak to olej, będzie chodził dalej. Uzupełniłeś olej? Na 100% tak jak Cię znam.
Dach można naprawić. Zrobi to każdy blacharz co ma trochę pojęcia. Dachy w Hiluxach są kiepskie jak w każdych samochodach tej generacji, ale do naprawienia. Widziałem 2 Hiluxy po dachu, wygłądały strasznie i dało się zrobić. Jasne że następnego dachu już raczaj nie da się przeżyć
. Szyba przednia - cena do przyjęcia. Wiem bo sam wymieni\łem chyba ze trzy
. Gorzej boczne.
Dach można naprawić. Zrobi to każdy blacharz co ma trochę pojęcia. Dachy w Hiluxach są kiepskie jak w każdych samochodach tej generacji, ale do naprawienia. Widziałem 2 Hiluxy po dachu, wygłądały strasznie i dało się zrobić. Jasne że następnego dachu już raczaj nie da się przeżyć


Marecki jestem......
Toyota Hilux 2,4D to już historia

Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Toyota Hilux 2,4D to już historia



Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
7 lat temu była taka cena (zrobienie L200 na cacy), teraz napewno jest taniej, a i dach dachowi nie równy, czasami większość blach jest do poprawek i lakieru + plastiki. Jak nie było kluczy to było go scholować do warsztatu, bo tak masz ryzyko usterek wyżej opisanychkpeugeot pisze:jakaś strasznie chora kasa, ja chcę się zmieścić w 2kplnMiras M pisze:7 lat temu za zrobienie auta po lekkim dachu (poszycie dachu ze wstawieniem, poprawkami reszty i lakierownaniem) krzyczeli 5 kpln, teraz to pewnie mniejsze pieniądze. Czemuś mu nie przedmuchał garów odrazu po postawieniu na koła?
a przedmuchać sie nie dało bo nie miałem kluczy aby odkręcić wtryski
trzeba będzie sprawdzić kompresję

same starocie
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
dziś opróżniłem cały środek - jestem w szoku jeśli chodzi o precyzję wykonania, jakość śrub, i sposoby montażu
demontaż to wręcz przyjemność, a śrubki jak nowe normalnie szok
dach będę chyba naprawiał sam - czas troszkę sie podszkolić
demontaż to wręcz przyjemność, a śrubki jak nowe normalnie szok
dach będę chyba naprawiał sam - czas troszkę sie podszkolić

TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Zun pisze:Szukaj lepiej silnika 5L - czasem sie zdaza ze mozna go kupic w cenie silnika 2LT - nie bedziesz zalowal. to o wiele lepszy silnik od 2LT . Mniej pali , jest elastyczniejszy i tak naprawde o wielemocneijszy - na papierze co prawda maja podobna moc i moment , ale ten 5L osiaga ten moment od niksich obrotow , gdzie 2LT uzyskuje go poprzez doładowanie . Ja sprzedalem teraz kleintowi taki silnik i wlozyl go do auta gdzie wczesniej jezdzil 2LT - jest naprawde bardzo zadowolony. Jak bedziesz szukal takiego silnika to musisz szukac u ludzi ktorzy handluja czesciami do Toyoty Dyny.kpeugeot pisze:no to jakby co będę szukał 2LT
ale na raziem ma zamiar śmigać na swoim
Dokladnie stad tez pisalem tobie ze idealem jest uturbienie 5L czesciami 2L-T. Naprawde ten silnik w takim zestawieniu dobrze sie ,,podrywa przy starcie,,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości