turbina

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » wt lut 20, 2007 3:42 pm

Bullitt pisze:Bardzo dobra skrzynia, ale ma jedną podstawową wadę.

Jest kompletnie nie naprawialna w razie awarii (ASO nie posiada zadnych części zamiennych- w systemie BMW jedyną częścia jest kompletna skrzynia). A psują się synchronizatory (często) i wtedy staje się dodatkowo jeszcze niestabilna przy zmianie biegów (robią się luzy, których nie da się skasować). Generalnie do wyczynu odradzam. Polecam natomiast skrzynie 5cio biegową od silnika 3,5 litra. Pasuje bez problemu i jest w pełni serwisowalna...

Pozatym szóstka ma zbyt długie przełozenia ( będziesz grzał 250 terenówką?)

Jak 250 to przy reduktorze , nie wiem jaki tam macie , ale zalozmy ze 2:1 to nam da predkosc 125 km/h - troche duzo , ale z tego co slyszalem to maerk cisnieniwoiec jest :)21 to ma tak akurat :)21

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » wt lut 20, 2007 3:48 pm

Zun pisze:
Bullitt pisze:Bardzo dobra skrzynia, ale ma jedną podstawową wadę.

Jest kompletnie nie naprawialna w razie awarii (ASO nie posiada zadnych części zamiennych- w systemie BMW jedyną częścia jest kompletna skrzynia). A psują się synchronizatory (często) i wtedy staje się dodatkowo jeszcze niestabilna przy zmianie biegów (robią się luzy, których nie da się skasować). Generalnie do wyczynu odradzam. Polecam natomiast skrzynie 5cio biegową od silnika 3,5 litra. Pasuje bez problemu i jest w pełni serwisowalna...

Pozatym szóstka ma zbyt długie przełozenia ( będziesz grzał 250 terenówką?)

Jak 250 to przy reduktorze , nie wiem jaki tam macie , ale zalozmy ze 2:1 to nam da predkosc 125 km/h - troche duzo , ale z tego co slyszalem to maerk cisnieniwoiec jest :)21 to ma tak akurat :)21
Nie bój... reduktor ma 1:1.8 ale mosty maja 1:7
I tak na reduktorze za wolno będzie jechało, ale co zrobić...
Robiło to fajnie z silnikiem 3.2 wiec z 4.0 gorzej nie bedzie. Zawsze do mostow 1:6 włożyć można (nawet 1:5, wiec możliwości jest dużo) :D
Jak na reduktorze będzie z 80 km/h jechało to bedzie OK.

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » wt lut 20, 2007 4:17 pm

AdAm pisze:
Zun pisze:
Bullitt pisze:Bardzo dobra skrzynia, ale ma jedną podstawową wadę.

Jest kompletnie nie naprawialna w razie awarii (ASO nie posiada zadnych części zamiennych- w systemie BMW jedyną częścia jest kompletna skrzynia). A psują się synchronizatory (często) i wtedy staje się dodatkowo jeszcze niestabilna przy zmianie biegów (robią się luzy, których nie da się skasować). Generalnie do wyczynu odradzam. Polecam natomiast skrzynie 5cio biegową od silnika 3,5 litra. Pasuje bez problemu i jest w pełni serwisowalna...

Pozatym szóstka ma zbyt długie przełozenia ( będziesz grzał 250 terenówką?)

Jak 250 to przy reduktorze , nie wiem jaki tam macie , ale zalozmy ze 2:1 to nam da predkosc 125 km/h - troche duzo , ale z tego co slyszalem to maerk cisnieniwoiec jest :)21 to ma tak akurat :)21
Nie bój... reduktor ma 1:1.8 ale mosty maja 1:7
I tak na reduktorze za wolno będzie jechało, ale co zrobić...
Robiło to fajnie z silnikiem 3.2 wiec z 4.0 gorzej nie bedzie. Zawsze do mostow 1:6 włożyć można (nawet 1:5, wiec możliwości jest dużo) :D
Jak na reduktorze będzie z 80 km/h jechało to bedzie OK.
Aaaa zapomnialem o mostach z laplandera :)21

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » wt lut 20, 2007 9:17 pm

Zun pisze:Znaczy sie co rozwinac ?
chodzilo mi jaka dokladnie automatyczna skrzynia jest porzadna... nie czy automat czy manual i dlaczego...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » śr lut 21, 2007 9:00 am

Miskiller pisze:
Zun pisze:Znaczy sie co rozwinac ?
chodzilo mi jaka dokladnie automatyczna skrzynia jest porzadna... nie czy automat czy manual i dlaczego...
IMHO th350 - ale czy tak naprawde to sie okaze :)21 jak ja troche pokatuje :)21

W sumie to nie moje IMHO , tylko amerykanow - uwazaja ja za jedna z bardziej pancernych .

wiesław kalicki
 
 
Posty: 157
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: siedlce

Post autor: wiesław kalicki » ndz lut 25, 2007 1:13 pm

jeśli ktoś ma 13BT w okolicach wawy niech da znać chciłbym go obejżeć a co do rad to wiem co robię mam dwa silniki 3B w stanie super i z jednym chcę się pobawić pompy mają żędowe 3B zawsze miły żędowe ,a i nie są kradzione to informacja do jednego z komentaży
wolę jeździć land cruiserem niż naprawiać
land rovera

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn lut 26, 2007 10:01 am

wiesław kalicki pisze:jeśli ktoś ma 13BT w okolicach wawy niech da znać chciłbym go obejżeć a co do rad to wiem co robię mam dwa silniki 3B w stanie super i z jednym chcę się pobawić pompy mają żędowe 3B zawsze miły żędowe ,a i nie są kradzione to informacja do jednego z komentaży
Rotacyjna tez byla ;)

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » pn lut 26, 2007 11:12 am

była...od 85-go roku...ja mam motur 3B `89 i mam rotacyjną...na pewno jest seryjny bo dysponuję nr VIN auta z którego jest ten silnik wyjęty i z EPC wszystko pasuje - były i rzędowe i rotacyjne
coś będzie....

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn lut 26, 2007 11:21 am

Maniek pisze:była...od 85-go roku...ja mam motur 3B `89 i mam rotacyjną...na pewno jest seryjny bo dysponuję nr VIN auta z którego jest ten silnik wyjęty i z EPC wszystko pasuje - były i rzędowe i rotacyjne
Ja to mam z katalogu tez - w katalogu sa dwa rodzaje - opprocz tego te silnik roznia sie jeszcze kilkoma szczegolmai - bodajze jeden ma wtrysk posredni a drugi bezposredni i co za tym idzie jeden jest wyposazony w swiece zarowe a drugi tylko plomieniowa w kolektorze.

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » pn lut 26, 2007 11:23 am

dokładnie
coś będzie....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości