Transformacja LJ'a

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
heniu
 
 
Posty: 1108
Rejestracja: czw lip 21, 2005 8:43 am
Lokalizacja: Kielce/Bilcza

Post autor: heniu » pt wrz 21, 2007 7:03 pm

WYRZYK pisze:Poza tym jestem otwarty na różnego rodzaje sugestie w sprawie zawiechy.
I przestańcie ciągle marudzić żę to sie nie uda, a to nie wyjdzie.
Zawieszenie firmy Dobinsons jest zrobione z drutu grubszego o 1mm od orginału, lift 65 mm co w sumie napewno podniesie ci auto o 3 cale od stanu obecnego bo fabryczne sprężyny napewno przysiadły. Poszukaj powinny być w obrocie w Anglii.
MaxLux pisze: A nie wie przypadkiem gdzie cos takiego kupic w kraju - coby mialo krawedz wzmocniona drutem tak jak na obrazku ... ??

Bardzo ladnie to wyglada i cena jest bardzo fajna - za komplet na Toyke wyjdzie gdzies z 70 Funciakow ...

Jak znajdziesz to podrzuć namiar
Adrenalina uzależnia
MTM Profi

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » pt wrz 21, 2007 7:46 pm

gosc pisze:przekonalem sie na wlasnej skorze ze klejenie z gowna to podwojne wydatki :)3 , zaloz lift dedykowany do twojego modelu a bedzie robic lepiej niz inne wszystkie zmoty i oszczedzisz szukania , motania , nerwow , roboty i wywalania pieniedzy w bloto
Jak tak zrobiłem i co? Dedykowany zestaw po 5000km siadł tak, że nawet kowal nie wiele pomoże...
Chłop jest narazie na etapie poszukiwań... i daj Boże znajdzie lepsze rozwiązanie niż ja dedykowane...
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pt wrz 21, 2007 7:53 pm

heniu pisze:
MaxLux pisze: A nie wie przypadkiem gdzie cos takiego kupic w kraju - coby mialo krawedz wzmocniona drutem tak jak na obrazku ... ??

Bardzo ladnie to wyglada i cena jest bardzo fajna - za komplet na Toyke wyjdzie gdzies z 70 Funciakow ...

Jak znajdziesz to podrzuć namiar
a ja wiem :)23


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
MaxLux
Posty: 748
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 2:59 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MaxLux » ndz wrz 23, 2007 10:08 am

jak wiesz to zapodaj, albo wyslij info na priva :)2

w sumie to nie jest reklamowanie czegokolwiek tylko przekazywanie info !!!

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » ndz wrz 23, 2007 7:48 pm

Elwood pisze:
gosc pisze:przekonalem sie na wlasnej skorze ze klejenie z gowna to podwojne wydatki :)3 , zaloz lift dedykowany do twojego modelu a bedzie robic lepiej niz inne wszystkie zmoty i oszczedzisz szukania , motania , nerwow , roboty i wywalania pieniedzy w bloto
Jak tak zrobiłem i co? Dedykowany zestaw po 5000km siadł tak, że nawet kowal nie wiele pomoże...
Chłop jest narazie na etapie poszukiwań... i daj Boże znajdzie lepsze rozwiązanie niż ja dedykowane...
po kupiles po taniosci z gownolitu penie made in taiwan , tez takie widzialem , do mojej taki lift 2cale kosztuje 190f
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn wrz 24, 2007 10:02 am

MaxLux pisze:jak wiesz to zapodaj, albo wyslij info na priva :)2
poszło na pw



:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
heniu
 
 
Posty: 1108
Rejestracja: czw lip 21, 2005 8:43 am
Lokalizacja: Kielce/Bilcza

Post autor: heniu » pn wrz 24, 2007 3:47 pm

Mag69 pisze:
MaxLux pisze:jak wiesz to zapodaj, albo wyslij info na priva :)2
poszło na pw



:)21
Czy ja tez moge? :wink:
Adrenalina uzależnia
MTM Profi

Awatar użytkownika
WYRZYK
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Southampton

Post autor: WYRZYK » czw wrz 27, 2007 4:36 pm

A czy miał ktoś do czynienia z czyms takim?
Ciekawy jestem jak to sie zachowuje bez sprężynek.
http://www.milneroffroad.com/20PRO.HTM

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw wrz 27, 2007 10:21 pm

Jak to bez sprężynek? :o

Przecież to amor, tylko ze zbiorniczkiem zewnętrznym i sprężyny nie zastąpi.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
WYRZYK
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Southampton

Post autor: WYRZYK » pt wrz 28, 2007 8:45 am

E już sie zorientowałem troche.Ponoć z terenie do wykrzyżu bajka ale do jazdy na co dzień sie zabardzo nie nadaje.No i ma zastosowanie w raczej lekkich pojazdach.
Jak to bez sprężynek?

Przecież to amor, tylko ze zbiorniczkiem zewnętrznym i sprężyny nie zastąpi.
A własnie że zastąpi http://forum.difflock.com/viewtopic.php?t=14499

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pt wrz 28, 2007 2:00 pm

Czyli summa sumarum nie zastąpi :)21

Chyba że w szajowozie ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
WYRZYK
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Southampton

Post autor: WYRZYK » czw paź 04, 2007 6:44 pm

No to wczoraj dojechały do mnie puszeczki z farbą :lol



Pierwsza to Protecta Kote.Farba antypoślizgowa stosowana m.in do malowania pak w pick upach.
Tutaj widać efekty po malowaniu.


A druga puszeczka to farbka na autko.Wściejkła pomarańcz :)21

Obrazek



Już w następnym tgodniu pędzie montowanie nowych kółek zawiechy.
Ostatecznie padło na kumho 834 MT i ProCompa+2".
Najpierw myślałem o Fedimach(kopii simexa) ale doszły mnie słychy ze strasznie szybko sie ścierają na czarnym a i przy dłuższej jeżdzie na asfalcie z większą prędkością lubią sobie wystrzelić :o
[/img]http://img211.imageshack.us/img211/5194 ... 339ec6.jpg[/img]
.
Obrazek

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pt paź 05, 2007 9:26 am

Super :)2

Widzę że Protecta Kote to jednak był strzał w dziesiątkę :)2

Czekamy na dalsze fotki z postępów prac :)2
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Szupryk46
 
 
Posty: 3879
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Szupryk46 » pt paź 05, 2007 2:39 pm

Piękny pomarańcz :)21 :)2
Super Patrol Super :)21
Blue Jimny 1.3 :)21

powa

Post autor: powa » pt paź 05, 2007 2:44 pm

Szupryk46 pisze:Piękny pomarańcz :)21 :)2
powinni Ci zniżkę na ubezpieczenie autka dać za tego kanarka oczojebnego :)21

Awatar użytkownika
WYRZYK
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Southampton

Post autor: WYRZYK » śr lis 07, 2007 9:35 pm

No dobra.Sorki troszke mnie nie było ale remont autka w toku.
A więc.
Po kilkudniowym oczekiwaniu przyjechało zawieszonko w składzie;
sprężyny tak jak wcześniej planowałem od toyoty amazon 4 x przód
[/img]http://img220.imageshack.us/img220/7261 ... 035dq3.jpg

a jeżeli chodzi o amorki to wybrałem Pro Compa wydłużonego +5 cali
tutaj na zdjęciu w porównaniu z oryginałem toyoty.
[/img]http://img220.imageshack.us/img220/2923 ... h4.jpg[img]

.

[/img]http://img220.imageshack.us/img220/536/ ... e0.jpg[img]
złożony
[/img]http://img220.imageshack.us/img220/8792 ... w0.jpg[img]
i rozłożony :lol:

Awatar użytkownika
WYRZYK
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Southampton

Post autor: WYRZYK » śr lis 07, 2007 9:42 pm

Obrazek
no teraz sie wkleiło to zdjęcie

Awatar użytkownika
WYRZYK
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Southampton

Post autor: WYRZYK » śr lis 07, 2007 9:51 pm

no to jeszcze raz.
Tutaj stary amorek toyoty i nowy +5caliObrazek

a tutaj rozłożonyObrazek

Awatar użytkownika
WYRZYK
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Southampton

Post autor: WYRZYK » śr lis 07, 2007 10:00 pm

Tutaj zamontowany amorek wraz ze sprężyną od toyoty amazon.Obrazek
Sprężyny pasują idealnie i nie trzeba robić żadnych przeróbek.
Jak widać na zdjęciu dodałem 32mm flansze na koło.
Autko idzie w góre to i na bok też musi :)21

Awatar użytkownika
WYRZYK
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Southampton

Post autor: WYRZYK » śr lis 07, 2007 10:09 pm

Wczoraj przyjechały oponki BFG 35 cali także od razu zostały zamontowane do toyki.Obrazek

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » śr lis 07, 2007 10:55 pm

Hmmm...nigdy nie byłem zwolennikiem ProCompa, ale to z powodu opinii, nie jest to popularny zawias w Polsce. Daj znać jak to jeździ.

Opony 35 wchodzą, ale czuję że na wykrzyżach będzie obcierać i dalej będziesz musiał ciąć, albo budę podnieść. Chyba że już podnosiłeś? Tak na oko - przód przy wykrzyżu wygnie Ci błotnik. Raczej na bank.

Co do flanszy 32mm - wolę bardziej odsadzone felgi. Mam alusy z ET -35 i efekt taki sam, a nie obciąża tak łożysk i całej piasty.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » czw lis 08, 2007 6:34 am

A amorki to nie zadługie przypadkiem :o ??
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Post autor: Piter69A » czw lis 08, 2007 7:59 am

Też myślę, że za długie :o te amory i bez obniżenia odbojów (i to dużo) szybko się rozpadną albo wyrwą z mocowań :)3 Musi być przecież zachowana minimalna długość amora a na zdjęciu z zamontowanym amorem widać, że jest już prawie całkiem sciśnięty !! Czy aby ten amor tylny lewy nie powinien odwrotnie pracować (tłoczysko na górze)??
Ten eksperyment z amoryzatorami się chyba nie sprawdzi :cry:
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
WYRZYK
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Southampton

Post autor: WYRZYK » czw lis 08, 2007 9:29 am

Też myślę, że za długie te amory i bez obniżenia odbojów (i to dużo) szybko się rozpadną albo wyrwą z mocowań
Tak tak
Amorki z tyłu będą mocowane do belki pod kątem takze będą miały wiekszy skok a z przodem mimo tego ze sprężyny sa takie same jak z tyłu bede musiał coś pokombinować.Albo wstawie 2 cm podkładki pod sprężyny albo gniazdo amortyzatora pójdzie do góry po faktycznie amorek jest prawie cały ściśnięty( zostało ok 4cm)

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Post autor: Piter69A » czw lis 08, 2007 2:32 pm

To nie prościej było kupić właściwe amory do tego auta ?? ProComp pewnie wiele tańszy nie był od np. OME lub Bilsteina :roll: a przerabiać nic by nie trzeba. Pamietaj, że zwiększając kąt pochylenia pracy amortyzatora pogarszają się jego własności :)3
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości