LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4
Moderator: Mroczny
-
heniu
-

- Posty: 1108
- Rejestracja: czw lip 21, 2005 8:43 am
- Lokalizacja: Kielce/Bilcza
Post
autor: heniu » pt wrz 21, 2007 7:03 pm
WYRZYK pisze:Poza tym jestem otwarty na różnego rodzaje sugestie w sprawie zawiechy.
I przestańcie ciągle marudzić żę to sie nie uda, a to nie wyjdzie.
Zawieszenie firmy Dobinsons jest zrobione z drutu grubszego o 1mm od orginału, lift 65 mm co w sumie napewno podniesie ci auto o 3 cale od stanu obecnego bo fabryczne sprężyny napewno przysiadły. Poszukaj powinny być w obrocie w Anglii.
MaxLux pisze:
A nie wie przypadkiem gdzie cos takiego kupic w kraju - coby mialo krawedz wzmocniona drutem tak jak na obrazku ...
Bardzo ladnie to wyglada i cena jest bardzo fajna - za komplet na Toyke wyjdzie gdzies z 70 Funciakow ...
Jak znajdziesz to podrzuć namiar
-
Elwood
-

- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Elwood » pt wrz 21, 2007 7:46 pm
gosc pisze:przekonalem sie na wlasnej skorze ze klejenie z gowna to podwojne wydatki

, zaloz lift dedykowany do twojego modelu a bedzie robic lepiej niz inne wszystkie zmoty i oszczedzisz szukania , motania , nerwow , roboty i wywalania pieniedzy w bloto
Jak tak zrobiłem i co? Dedykowany zestaw po 5000km siadł tak, że nawet kowal nie wiele pomoże...
Chłop jest narazie na etapie poszukiwań... i daj Boże znajdzie lepsze rozwiązanie niż ja dedykowane...
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » pt wrz 21, 2007 7:53 pm
heniu pisze:
MaxLux pisze:
A nie wie przypadkiem gdzie cos takiego kupic w kraju - coby mialo krawedz wzmocniona drutem tak jak na obrazku ...
Bardzo ladnie to wyglada i cena jest bardzo fajna - za komplet na Toyke wyjdzie gdzies z 70 Funciakow ...
Jak znajdziesz to podrzuć namiar
a ja wiem

LJ 70
-
MaxLux

- Posty: 748
- Rejestracja: ndz maja 28, 2006 2:59 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MaxLux » ndz wrz 23, 2007 10:08 am
jak wiesz to zapodaj, albo wyslij info na priva
w sumie to nie jest reklamowanie czegokolwiek tylko przekazywanie info

!
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » ndz wrz 23, 2007 7:48 pm
Elwood pisze:gosc pisze:przekonalem sie na wlasnej skorze ze klejenie z gowna to podwojne wydatki

, zaloz lift dedykowany do twojego modelu a bedzie robic lepiej niz inne wszystkie zmoty i oszczedzisz szukania , motania , nerwow , roboty i wywalania pieniedzy w bloto
Jak tak zrobiłem i co? Dedykowany zestaw po 5000km siadł tak, że nawet kowal nie wiele pomoże...
Chłop jest narazie na etapie poszukiwań... i daj Boże znajdzie lepsze rozwiązanie niż ja dedykowane...
po kupiles po taniosci z gownolitu penie made in taiwan , tez takie widzialem , do mojej taki lift 2cale kosztuje 190f
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » pn wrz 24, 2007 10:02 am
MaxLux pisze:jak wiesz to zapodaj, albo wyslij info na priva
poszło na pw

LJ 70
-
heniu
-

- Posty: 1108
- Rejestracja: czw lip 21, 2005 8:43 am
- Lokalizacja: Kielce/Bilcza
Post
autor: heniu » pn wrz 24, 2007 3:47 pm
Mag69 pisze:MaxLux pisze:jak wiesz to zapodaj, albo wyslij info na priva
poszło na pw

Czy ja tez moge?

-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » czw wrz 27, 2007 10:21 pm
Jak to bez sprężynek?
Przecież to amor, tylko ze zbiorniczkiem zewnętrznym i sprężyny nie zastąpi.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
WYRZYK
-

- Posty: 190
- Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Southampton
Post
autor: WYRZYK » pt wrz 28, 2007 8:45 am
E już sie zorientowałem troche.Ponoć z terenie do wykrzyżu bajka ale do jazdy na co dzień sie zabardzo nie nadaje.No i ma zastosowanie w raczej lekkich pojazdach.
Jak to bez sprężynek?
Przecież to amor, tylko ze zbiorniczkiem zewnętrznym i sprężyny nie zastąpi.
A własnie że zastąpi
http://forum.difflock.com/viewtopic.php?t=14499
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » pt wrz 28, 2007 2:00 pm
Czyli summa sumarum nie zastąpi
Chyba że w szajowozie

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
WYRZYK
-

- Posty: 190
- Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Southampton
Post
autor: WYRZYK » czw paź 04, 2007 6:44 pm
No to wczoraj dojechały do mnie puszeczki z farbą :lol
Pierwsza to Protecta Kote.Farba antypoślizgowa stosowana m.in do malowania pak w pick upach.
Tutaj widać efekty po malowaniu.
A druga puszeczka to farbka na autko.Wściejkła pomarańcz
Już w następnym tgodniu pędzie montowanie nowych kółek zawiechy.
Ostatecznie padło na kumho 834 MT i ProCompa+2".
Najpierw myślałem o Fedimach(kopii simexa) ale doszły mnie słychy ze strasznie szybko sie ścierają na czarnym a i przy dłuższej jeżdzie na asfalcie z większą prędkością lubią sobie wystrzelić
[/img]
http://img211.imageshack.us/img211/5194 ... 339ec6.jpg[/img]
.

-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » pt paź 05, 2007 9:26 am
Super
Widzę że Protecta Kote to jednak był strzał w dziesiątkę
Czekamy na dalsze fotki z postępów prac

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Szupryk46
-

- Posty: 3879
- Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:23 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szupryk46 » pt paź 05, 2007 2:39 pm
Piękny pomarańcz

Super Patrol Super

Blue Jimny 1.3

-
powa
Post
autor: powa » pt paź 05, 2007 2:44 pm
Szupryk46 pisze:Piękny pomarańcz

powinni Ci zniżkę na ubezpieczenie autka dać za tego kanarka oczojebnego

-
WYRZYK
-

- Posty: 190
- Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Southampton
Post
autor: WYRZYK » śr lis 07, 2007 9:42 pm

no teraz sie wkleiło to zdjęcie
-
WYRZYK
-

- Posty: 190
- Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Southampton
Post
autor: WYRZYK » śr lis 07, 2007 9:51 pm
no to jeszcze raz.
Tutaj stary amorek toyoty i nowy +5cali
a tutaj rozłożony

-
WYRZYK
-

- Posty: 190
- Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Southampton
Post
autor: WYRZYK » śr lis 07, 2007 10:00 pm
Tutaj zamontowany amorek wraz ze sprężyną od toyoty amazon.

Sprężyny pasują idealnie i nie trzeba robić żadnych przeróbek.
Jak widać na zdjęciu dodałem 32mm flansze na koło.
Autko idzie w góre to i na bok też musi

-
WYRZYK
-

- Posty: 190
- Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Southampton
Post
autor: WYRZYK » śr lis 07, 2007 10:09 pm
Wczoraj przyjechały oponki BFG 35 cali także od razu zostały zamontowane do toyki.

-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » śr lis 07, 2007 10:55 pm
Hmmm...nigdy nie byłem zwolennikiem ProCompa, ale to z powodu opinii, nie jest to popularny zawias w Polsce. Daj znać jak to jeździ.
Opony 35 wchodzą, ale czuję że na wykrzyżach będzie obcierać i dalej będziesz musiał ciąć, albo budę podnieść. Chyba że już podnosiłeś? Tak na oko - przód przy wykrzyżu wygnie Ci błotnik. Raczej na bank.
Co do flanszy 32mm - wolę bardziej odsadzone felgi. Mam alusy z ET -35 i efekt taki sam, a nie obciąża tak łożysk i całej piasty.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Kylon

- Posty: 1949
- Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am
Post
autor: Kylon » czw lis 08, 2007 6:34 am
A amorki to nie zadługie przypadkiem

Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
-
Piter69A
-

- Posty: 1233
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
- Lokalizacja: MUTT Gliwice
Post
autor: Piter69A » czw lis 08, 2007 7:59 am
Też myślę, że za długie

te amory i bez obniżenia odbojów (i to dużo) szybko się rozpadną albo wyrwą z mocowań

Musi być przecież zachowana minimalna długość amora a na zdjęciu z zamontowanym amorem widać, że jest już prawie całkiem sciśnięty

Czy aby ten amor tylny lewy nie powinien odwrotnie pracować (tłoczysko na górze)??
Ten eksperyment z amoryzatorami się chyba nie sprawdzi

Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
-
WYRZYK
-

- Posty: 190
- Rejestracja: ndz wrz 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Southampton
Post
autor: WYRZYK » czw lis 08, 2007 9:29 am
Też myślę, że za długie te amory i bez obniżenia odbojów (i to dużo) szybko się rozpadną albo wyrwą z mocowań
Tak tak
Amorki z tyłu będą mocowane do belki pod kątem takze będą miały wiekszy skok a z przodem mimo tego ze sprężyny sa takie same jak z tyłu bede musiał coś pokombinować.Albo wstawie 2 cm podkładki pod sprężyny albo gniazdo amortyzatora pójdzie do góry po faktycznie amorek jest prawie cały ściśnięty( zostało ok 4cm)
-
Piter69A
-

- Posty: 1233
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
- Lokalizacja: MUTT Gliwice
Post
autor: Piter69A » czw lis 08, 2007 2:32 pm
To nie prościej było kupić właściwe amory do tego auta

ProComp pewnie wiele tańszy nie był od np. OME lub Bilsteina

a przerabiać nic by nie trzeba. Pamietaj, że zwiększając kąt pochylenia pracy amortyzatora pogarszają się jego własności

Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości