jakie OME do LC95?

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pn lut 18, 2008 12:07 am

architeo pisze:hmmm, dlaczego ?
oproczz ekonomi :)
raczej wady..
bo koła od 33 cali wzywyż działają bardzo inwazyjnie na układ kierowniczy 90tki
niestety, jak w ciężki teren to do tego są inne modele toyoty ;)

@Black, Ty żyjesz :D kiedy coś gdzieś coś? ;) bo kope lat, wieeesz ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
architeo
Posty: 343
Rejestracja: śr sty 18, 2006 9:54 am
Lokalizacja: kraków

Post autor: architeo » pn lut 18, 2008 12:18 am

niech i będzie, ze powyżej wyrywa, ale medal temu kto (oprócz mieszkańców Islandi) wsadzi coś powyżej 33 w 95.

Więc.
szanowny Blac w perle,
dodanie Ome w max twardości poradzi sobie z balastem ?
skoro trenowałaś to wiesz.

Plan mój:
wsadzenie 33, tylnie bardzo chce BFG, mysle o Yokohamie MT lub Wrangleru MT...
doświadczenia ?

a zapomniałem dodać, ze pod spodem wisi komplet Asfira :)
TADEO

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Ome ome

Post autor: banano » pn lut 18, 2008 1:19 am

architeo pisze:No hej,
Panowie , no więc na gołą 95 zakupiłem komplet OME + 40 mm, waga, tyło 150 i przód jakoś podobnie
I co ?
Za przeproszeniem G...o!
Po założeniu szpeja>
Z przód wisi ARB zderzak + Tmax..
Tył zderzak stalowy + Tmax
siadł w dół spowrotem 40 mm
właśnie negocjuje cenę najtwardszych sprężyn
a gdzie namioty i bagaże ?
chyba dobrze zrobilem kupujac odrazu caly zestaw najtwardszych sprezyn na tyl i przod. to samo z amorami(a tak BTW to moze wiecie czym tak naprawde roznia sie amorki nazwijmy to mieksze od tych HD?)
czy to tylko inne ustawienie tlumienia odbicia? a moze cos jeszcze? gestszy olej? :roll:

Kolego architeo...nic tylko zyczyc powodzenia w negocjacji ceny za HD 8)
P.S. czyli mowisz ze na tych srednich sprezynkach to lipa calkowita?
ale na pusto,tzn bez wyciagarek, zderzaka testowales?
mnie sie wydaje ze do tak obwieszonego J9 to wlasnie tylko i wylacznie HD i nic innego...no chyba ze jedyny teren jaki pokonujesz to krawerznik pod dyskoteka :lol: w co raczej watpie.

napisz jakies doswiadczenia z tym zawieszeniem prosze. jak z wykrzyzem? duzo sie polepszyl? jak z szybkimi przejazdami po w miare rownych(pofaldowanych)szutrach itp...? zadziej dobija niz na orginale?
mnie czesto wlasnie tyl dobija...z przodem nie jest tak zle ale zawsze mogloby byc lepiej! 8)

Pter
TOYOTA

Awatar użytkownika
architeo
Posty: 343
Rejestracja: śr sty 18, 2006 9:54 am
Lokalizacja: kraków

Post autor: architeo » pn lut 18, 2008 9:47 am

Na pusto, czyli bez osłon dołu i zderzaków stalowych przód tył i bez wyciągarek.
Na pusto świetnie, wykrzyż testowany na 33 MT swoją drogą na murkach :) okazał się lepszy niż w 80 kumpla !!!!
Na asfalcie wiadomo zero bujania.
Doskonale zachowuje sie na szutrze, w brew pozorom nie wybija go, tylko przy większej hopce, zbiera ją wtedy amor.
Zaczynam się zastanawiać, czy był dobry pomysł robienie z 95 wyprawówki..
Chłopaki, jakby co to mam do luchnięcią komplet amorów i sprężyn OME :):)
zrobiły tylko jakieś 5 tysi :):)
TADEO

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: banano » pn lut 18, 2008 11:00 am

zapowiedz wyglada zachecajaco! :)
juz za tydzien zobaczyny jak sprawuje sie w wersji HD (narazie na pusto, bez zderzakow itp...pelna fabryka...no moze poza grilem na przedzie)

architeo, tu niema sie co zastanawiac! wybrales jeden z najlepszych samochodow wyprawowych(NIE przeprawowych), ja od zawsze jestem wierny Toyotom i jeszcze nigdy mnie nie zawiodly, a Land Cruiser jak by nie patrzec to wkoncu wizytowka koncernu 8)
wiem wiem ze LC to nie tylko 95 bo sa LEPSZE jak np. HZJ78...
ale Land Cruiser to Land Cruiser i tej wersji bede trzymal sie do konca :D
Jedz w daleki swiat i ciesz sie swoim autem a wtedy podziekujesz sobie ze nie kupiles.............innego.. :)23

P.S. ale jak do auta wyprawowego to na twoim miejscu nie przekraczal bym 32'....no chyba ze masz kaprys, wizje, i kase zeby ja zrealizowac to montuj co tylko dusza zapragnie! :D
HEJ!
TOYOTA

Awatar użytkownika
architeo
Posty: 343
Rejestracja: śr sty 18, 2006 9:54 am
Lokalizacja: kraków

Post autor: architeo » pn lut 18, 2008 11:04 am

Podzielam Twoje zdanie. LC to LC :)
No nic, jak zakoncze prace, sie pochwale fotkami, w plenerze gor RIF :), albo z Islandii

kto jedzie ?
TADEO

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: banano » pn lut 18, 2008 11:18 am

architeo pisze: w plenerze gor RIF :)
kto jedzie ?
oj oj oj...gory Rif to jest to! pieeeekna okolica...
P.S. widze duza rozbierznosc celow, tez tak kiedys mialem. wybralem polodnie! a orientowales sie moze w cenach promow na islandie?
chcesz jechac sam? czy macie jakas ekipe na wyjazd?(tzn wiecej aut)
Ja od jakiegos czasu powarznie mysle o rosji, kzachstanie, moze mongolii...podoba mi sie tam..a i sytuacja troszke spokojniejsza niz ostatnio w afryce...
pozatym ja jestem taki samotny podroznik...ale chetnie bym tez pojechal gdzies, kiedys w wiekszym gronie samochodow 8)
TOYOTA

Awatar użytkownika
architeo
Posty: 343
Rejestracja: śr sty 18, 2006 9:54 am
Lokalizacja: kraków

Post autor: architeo » pn lut 18, 2008 11:23 am

chetnie w towarzystwie, tylko jak przychodzi co do czego, to wszyscy nie moga :)
organizowane wyjazdy maja ta wade, ze zawsze ktos sie zabierze do kompletu np subaru i dupa.
mozna cos pomyslec, promow nie sprawdzalem, mozna pomyslec.
trasa:
Bornholm, Norwegia, Owcze, Islandia.
A maroko ?
jak popadnie :)
TADEO

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » pn lut 18, 2008 12:18 pm

zróbmy wyjazd samochodów jednego typu :D hehe

to ja się pisze na norwegię
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: banano » pn lut 18, 2008 1:48 pm

widze ze kazdy ma swoj kierunek...ale zawsze mozna to jakos wyposrodkowac :)

architeo-islandia
gkozi-norwegia
banano-syberia
srednia z tego wychodzi nam gdzies na plw. kolskim :)
to co jadymy do Murmanska panowie? :wink: hehe.

my tu hihi,haha, a ja naprawde mam juz takie smaki na kolejny daleki wyjazd ze nawet wam nie mowie...po wrzesniowej wyrypie po bosni, czarnogorze, albanii moj apetyt tymbardziej wzrosl na kolejne przygody...
ahhh a tu pracowac trzeba... ciezki nasz los :roll:
TOYOTA

Awatar użytkownika
architeo
Posty: 343
Rejestracja: śr sty 18, 2006 9:54 am
Lokalizacja: kraków

Post autor: architeo » pn lut 18, 2008 2:01 pm

hmmm, no trudny wybĂłr,.
a w okolicach 8 marca, taki mały rekonesensach po polach ukrainy w poszukiwaniu starych dworow ?
tak na pare dni ?
TADEO

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » pn lut 25, 2008 8:14 pm

architeo pisze:hmmm, no trudny wybĂłr,.
a w okolicach 8 marca, taki ma�y rekonesensach po polach ukrainy w poszukiwaniu starych dworow ?
tak na pare dni ?
O to i ja bym się łapał na Ukrainę. Byłem w zeszłym roku i nawet mi nie ukradli toyoty, chociaż ubezpieczyciel powiedział "Ukraina? zapomnij Pan o autocasco, tam się jedzie tylko w jednym celu." :)
Tylko diengi na przejściu w każdym okienku a potem luz.
Jakby coś się ukluło to dajcie znać.

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: banano » wt lut 26, 2008 11:37 am

kurcze...no racje masz...ukraina a wszczegolnosci karpaty, sa tam piekne, duuuzooo terenu :) ale ja niestety choc bym niewiem jak chcial to nie dam rady w marcu bo w polowie wyruszam w zupelnie innym kierunku swiata...ale moze cos w czerwcu pomysle o ukraince 8)
a tak BTW to zawiecha sie wlasnie montuje na maszinie, wieczorem TESTY :)23
TOYOTA

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: banano » wt lut 26, 2008 10:55 pm

Mialem dac znac jak juz bedzie moje dlugo oczekiwane OME.
A wiec znac daje! :D
wszystko zmontowane do kupy, jak wczesniej pisalem amory te twardsze do tego sprezyny na przedzie te najtwardsze, z tylu rownierz (300kg stalego obciarzenia)
no i zescie mnie tu panowie straszyli, ze ping pong bedzie, black dowalil ze bez dociazania przod bedzie telepal bardziej niz sztywny most w KZJ70...a ja wsiadam do Landiego, jade, kraweznik, dziura, bruk, szuter, winkielek.....ahhhh chodzi jak zloto :)2 na szosie mieciutki jak pupcia niemowlaczka, a poza droga pieknie polyka mniejsze jak i wieksze nierownosci, po wybiciu w powietrze laduje bardzo delikatnie i nic nie odbija...szczerze mowiac prawie IDEAL 8) (pomijajac cudenka typu Ohlins)
naprawde musze przyznac ze zawiecha po dzisiejszych testach bardzo mnie zadowala i dziekuje sobie i wam ze nie przekonaliscie mnie na to mieksze badziewie :lol: szczerze to jak by byla opcja wziecia czegos jeszcze twardszego to bral bym bez zastanowienia :)2

pozdrawiam i serdeczne dzieki za pomoc w temacie :)2
PB
TOYOTA

Awatar użytkownika
architeo
Posty: 343
Rejestracja: śr sty 18, 2006 9:54 am
Lokalizacja: kraków

Post autor: architeo » śr lut 27, 2008 7:56 am

no i super :)
tylko zdradź tajemnice "najtwardsze" amory :) hd ? a przód spręzynowo to i tak jest przciez jedna opcja :)
ja muszę wymienić spręzyny z tyłu..
TADEO

Awatar użytkownika
architeo
Posty: 343
Rejestracja: śr sty 18, 2006 9:54 am
Lokalizacja: kraków

Post autor: architeo » śr lut 27, 2008 8:02 am

czyli amory mam: N91SC przód, tył N86
sprężyny OME 882 przód (+110kg), tył 891 (+150kg)

tak masz :)
TADEO

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: banano » śr lut 27, 2008 10:41 am

prawie to samo jesli chodzi o sprezyny.
Przod 882(+100kg), tyl 892.(+300kg)
co do amorow to niewiem jaki numerek maja ale wiem ze zarowno przod jak i tyl to te wersje HD czyli twardsze.

jestem zadowolony, i to najwarzniejsze :D
TOYOTA

Awatar użytkownika
architeo
Posty: 343
Rejestracja: śr sty 18, 2006 9:54 am
Lokalizacja: kraków

Post autor: architeo » śr lut 27, 2008 12:59 pm

ktoś tu podobn jeździ na TJM +60 mm ::):):
to dopiero zadowolenie :):)
TADEO

Awatar użytkownika
Black
Posty: 343
Rejestracja: śr lip 28, 2004 12:15 pm
Lokalizacja: mentalnie z prowincji

Post autor: Black » czw lut 28, 2008 11:13 pm

architeo pisze:czyli amory mam: N91SC przód, tył N86
sprężyny OME 882 przód (+110kg), tył 891 (+150kg)

tak masz :)
To nie są najtwardsze amory: N91SC ;-) dlatego masz nadal miękko,
N91S + 882 - na przedzie i inaczej się jedzie ;-) (brak literki "C" robi różnicę, a obydwa typy są HD)
Black LC KZJ95 ... "bulwar sprawny inaczej" ;-)
www.tlc.org.pl

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: banano » pt lut 29, 2008 12:27 am

ahhh ta numerologia...zglupiec czlowiek moze :D

ja tam powiedzialem montuj pan najtwardsze co macie i w nosie mam numerki 8)
a na amorach znajde numer? moze bym sobie sprawdzil jakie mam?
zaraz sie jeszcze okaze ze mnie tu ktos w h... zrobil :evil:
wymyslam....czas spac :wink:

hej
TOYOTA

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: banano » pn mar 03, 2008 8:17 pm

Black pisze: To nie są najtwardsze amory: N91SC ;-) dlatego masz nadal miękko,
N91S + 882 - na przedzie i inaczej się jedzie ;-) (brak literki "C" robi różnicę, a obydwa typy są HD)
zbadalem! z przodu mam N91S....czy to znaczy ze mam te twardsze?
hmm?
a jakie powinny byc numerki z tylu? musze przylookac przy okazji wizyty pod samochodem 8)

P
TOYOTA

Awatar użytkownika
Black
Posty: 343
Rejestracja: śr lip 28, 2004 12:15 pm
Lokalizacja: mentalnie z prowincji

Post autor: Black » wt mar 04, 2008 8:09 pm

no to masz te twardsze, może u mnie polibusze dokładają więcej wrażeń, albo mam za miękkie plomby ;-)
tył :oops: nie pamiętam co tam mam, ale jest dobrze 8)
Black LC KZJ95 ... "bulwar sprawny inaczej" ;-)
www.tlc.org.pl

McRabbit
 
 
Posty: 240
Rejestracja: ndz maja 16, 2004 2:51 pm
Lokalizacja: Chodzież, wielkopolska

Post autor: McRabbit » pt mar 07, 2008 9:00 pm

ja delikatnie

poszedlem w medium

przod
sprężyna 881
amortyzator N91S

tyl
sprężyna 891
amortyzator N86

jakos tak

po zakupie nie miala amorow z przodu wogole, wiec roznica kolosalna, tej samej twardosci zestaw mialem w LJ70
generalnie bajka

acz wydaje mi sie ze przod stoi troszke wyzej od tylu
przy zerowym obciazeniu
mam nadzieje ze zderzak poprawi sytuacje

auto prowadzi sie swietnie, na AT szalu nie robi, mam zaszlosci po LJcie :-)
na trasie bomba i w lekkim terenie

z bolaczek o klasyczne schizy z tylnya blokada, do zwalczenia w najblizszym czasie

pozdrawiam serdecznie po dlugiej nieobecnosci
_______________________
taki sobie landek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości