bo koła od 33 cali wzywyż działają bardzo inwazyjnie na układ kierowniczy 90tkiarchiteo pisze:hmmm, dlaczego ?
oproczz ekonomi
raczej wady..
niestety, jak w ciężki teren to do tego są inne modele toyoty

@Black, Ty żyjesz



Moderator: Mroczny
bo koła od 33 cali wzywyż działają bardzo inwazyjnie na układ kierowniczy 90tkiarchiteo pisze:hmmm, dlaczego ?
oproczz ekonomi
raczej wady..
chyba dobrze zrobilem kupujac odrazu caly zestaw najtwardszych sprezyn na tyl i przod. to samo z amorami(a tak BTW to moze wiecie czym tak naprawde roznia sie amorki nazwijmy to mieksze od tych HD?)architeo pisze:No hej,
Panowie , no więc na gołą 95 zakupiłem komplet OME + 40 mm, waga, tyło 150 i przód jakoś podobnie
I co ?
Za przeproszeniem G...o!
Po założeniu szpeja>
Z przód wisi ARB zderzak + Tmax..
Tył zderzak stalowy + Tmax
siadł w dół spowrotem 40 mm
właśnie negocjuje cenę najtwardszych sprężyn
a gdzie namioty i bagaże ?
oj oj oj...gory Rif to jest to! pieeeekna okolica...architeo pisze: w plenerze gor RIF
kto jedzie ?
O to i ja bym się łapał na Ukrainę. Byłem w zeszłym roku i nawet mi nie ukradli toyoty, chociaż ubezpieczyciel powiedział "Ukraina? zapomnij Pan o autocasco, tam się jedzie tylko w jednym celu."architeo pisze:hmmm, no trudny wybĂłr,.
a w okolicach 8 marca, taki ma�y rekonesensach po polach ukrainy w poszukiwaniu starych dworow ?
tak na pare dni ?
zbadalem! z przodu mam N91S....czy to znaczy ze mam te twardsze?Black pisze: To nie są najtwardsze amory: N91SCdlatego masz nadal miękko,
N91S + 882 - na przedzie i inaczej się jedzie(brak literki "C" robi różnicę, a obydwa typy są HD)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości