
choc po rozmowie z Izzym okazało się, że chyba nie ściąga, więc może to po prostu przestawienie kieryki na wieloklinie

Moderator: Mroczny
Izzy jutro postaram się podjechac do moich kumpli z VTG. Oni mają super maszynę która "sama ustawia zbierzność"Izzy pisze:
Bullit, tez dla towarzystwa bede jechal w tym tygodniu na zbieznosc.
W/w dziura, na szczescie w piasku, spowodowala przekrzywienie kierownicy o jakkies 15-30 stopni przy jezdzie na wprost. Na prostej puszczalem kierownice i nie skrecal.
Daj prosze znac na np. PW z ktorego zakladu bedziesz korzystal i oczywiscie jak ci poszlo.
a jak kierownica, dalej przestawionaBullitt pisze:Zbieżność ustawiona. I pod tym względem jest ok. Tzn tylko zbieżność, bo innych kątów itp nie za bardzo daje się ustawić...
Mniejsza o to.... Jedzie prosto ale przy hamowaniu nadal ściąga w lewo... Zdjęli lewy zacisk.... Tłoczki stanęły na dębowo.... Czy to możliwe, żeby od błota i wody nagle tak stanęły? I czy przy nieziałającym lewym zacisku ściągałoby w lewo? IMO nie...
Przez 2 dni mialem przerwe ale dzis zrobilem LC ok. 100km. Ponizej obserwacje:Bullitt pisze:Izzy jutro postaram się podjechac do moich kumpli z VTG. Oni mają super maszynę która "sama ustawia zbierzność"Izzy pisze:
...
...
Mroczny,Misiek Bielsko pisze:Myslalem, ze ktos, kto jezdzi w tzw. wyscigach takie rzeczy wie?Bullitt pisze: Wniosek dla potomnych:
Podczas hamowania auto s ściąga w tę stronę na której ma lepsze hamowanie. Zatem jak ściąga w lewo- najpierw rozbierz prawy zacisk i zobacz co tam się dzieje.
Sorry.... nie moglem sie powstrzymac.
wniosek dla potomnych brzmi dumnieBullitt pisze: Wniosek dla potomnych:
Podczas hamowania auto s ściąga w tę stronę na której ma lepsze hamowanie. Zatem jak ściąga w lewo- najpierw rozbierz prawy zacisk i zobacz co tam się dzieje.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość