
ABS oczywiście też trzeba odpowietrzyć, i to koniecznie. Ten regulator - jeżeli jest - to też.
I to w pierwszej kolejności, jeszcze przed zaciskami

Moderator: Mroczny
Tył zawsze hamuje słabiej.A korektor siły hamowania lepiej zamontuj bo jadąc z przyczepą lub jakimś ładunkiem przy hamowaniu korektor zmniejsza siłe hamowania na tylnej osi.srudnik pisze:Aaa i jeszcze jedno pytanie - w moim autku poprzedni właściciele zdemontowali regulator siły hamowania na tylnej osi.
Mam pytanie - czy ma to istotny wpływ na hamulce? Generalnie mam wrażenie (zwłaszcza po wyglądzie tylnych tarcz hamulcowych), że tył bierze duuużo słabiej niz przód.
Czy warto odbudować ten regulator czy darować sobie? - proszę o Wasze opinie
też mi to nie pasowało dot=r3(takie same parametry) z tego co wiem a to chyba minimum jest...Discotheque pisze:A nie uwazacie ze wlanie po takim remonciku hamulcow plynu DOT3 jest ze tak powiem malo koszerne?
Od X lat auta jezdza juz na DOT4 ktory ma o 30 stopni wyzsza temperature wrzenia jak i jest bardziej neutralny dla uszczelnien i metalu.
Przy takiej kupie stali i tak mocnym obciazeniu hamulcow DOT3?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość