Ja coś nie jestem do końca pewny, czy mając dzwon do 1zkt można do tego przykręcić bolt-on każdą skrzynię




Moderator: Mroczny
Maniek pisze:w niczym. Ja włożyłem 3.0 td z 4runnera, który jak wiadomo jest do wysokości środkowych słupków prawie identyczny z hilem. Dla ułatwienia, uproszczenia sprawy i w celu zastosowania mocnijszych elemenów zapodałem też skrzynię i reduktor z 4R i mam oryginalny cały zespół napędowy - bez motania, kryzowania itp. Pasi praktycznie bolt-on. Jedyna rzeźba to dorobienie elektryki do dodatkowych wskaźników, których nie miałem wcześniej (ciśnienia turbiny, obrotomierz, woltomierz,wskazówkowy wskaźnik ciśnienia oleju)
Masz rację, nawet znalazłem jeszcze jedno potwierdzenieMiras M pisze:Pierwsza pozycja to kod lakieruMich pisze:Wg. tabliczki znamionowej pod maską pierwsza pozycja na dole to: 058, na skrzyni nie mam żadnych oznakowań, auto z 98 rostatnia to oznaczenie skrzyni. Jeśli sie nie myle to od sierpnia 1997 z 2.4TD szły W56
No właśnie, jaka jest różnica pomiędzy tymi silnikami, mam okazję nabyć taki 1KZTE, ale wolałbym mieć jak najmniej elektroniki w aucie. Jak to wygląda w 1KZTE dużo tam tego ? Czy jest to kłopotliwe w użytkowaniu/przeszczepie ?Mazur pisze: ...taaakkk a elektronika![]()
![]()
-to nie jest zwykły 1KZT tylko 1KZTE
MIM pisze:No właśnie, jaka jest różnica pomiędzy tymi silnikami, mam okazję nabyć taki 1KZTE, ale wolałbym mieć jak najmniej elektroniki w aucie. Jak to wygląda w 1KZTE dużo tam tego ? Czy jest to kłopotliwe w użytkowaniu/przeszczepie ?Mazur pisze: ...taaakkk a elektronika![]()
![]()
-to nie jest zwykły 1KZT tylko 1KZTE
Tak, w 4R właśnie, gdzieś nawet podawałem przełożenia tej skrzyni i jej reduktora w porównaniu do G58 ale topik chyba wyleciał w kosmosrokfor32 pisze:Otóż najprawdopodobniej silnik silnk 1KZT występował w parze se skrzynką R150F
Również w LC KZJ serii 7.Miras M pisze: Tak, w 4R właśnie, gdzieś nawet podawałem przełożenia tej skrzyni i jej reduktora w porównaniu do G58 ale topik chyba wyleciał w kosmos
Btw. pisałeś kiedyś że oprócz kodu Colour/Trim/Axle/Transmission rodzaj skrzyni da sie określić też po numerze VIN, w jaki sposób? zakładając że nie ma pod ręką epc
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości