nie pali 2,4D

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » ndz lis 30, 2008 8:26 pm

napięcie na grzaniu świec to tylko 10,5 V - aku ma około 13,6V

gdzie szukać przyczyny

jak długo można grzać świece ręcznie?


w dolocie jest coś wkręcone wygląda jak świeca bo ma podpięte dwa przewody? jutro to wymontuję i zobaczę jak działa
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz lis 30, 2008 10:06 pm

czytałeś wcześniejsze posty??

a popatrzyłeś na schemat który wkleiłem wcześniej ??

dla ułatwienia, to w kółkach, to świece żarowe,a to w kwadracie nad nimi to świeca w kolektorze





:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » pn gru 01, 2008 10:47 am

ta info dużo a konkretów mało

jak długo mogę podgrzewać świece ręcznie i czego napięcie jest 10,5V - czy świece winny być na 10,5?
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » sob gru 06, 2008 6:43 am

więc tak

zrobiłem tak jak radziliście i zrobiłem grzanie świec ręczne

przekaźnik 40A plus włącznik wciskowy samoodbijający - tak jak klakson
więc nie będzie problemu z przypadkowym włączeniem grzania świec

dzięki za rady teraz wszystko jest już OK
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Post autor: rokfor32 » sob gru 06, 2008 10:47 am

Przekaźnik to nie wiem, czy nie lepiej oryginalny wykorzystać, wygląda niewiele słabiej niż te od wyciągarek. Jedynie sterowanie zdublować na ręczne - znaczy sprawdzić, polaryzację kabli w oryginale, żeby nie wejść w kolizję jak przypadkiem komputer świece załączy, i dopiąć równolegle przycisk ręczny.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » sob gru 06, 2008 12:31 pm

obawiam sie ze mam tam gdzies zwarcie dlatego to całkiem odpiołem
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości