
4Runner sztywny przedni most - przekladka
Moderator: Mroczny
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
No ale my tu mówimy o pojazdach do zastosowań "specjalnych"
Więc i komfort, i jakość prowadzenia są drugoplanowe.
ps. takiego mocno przemodelowanego 4linka też widziałem. Górne wahacze tworzyły trójkąt, takie były długie

ps. takiego mocno przemodelowanego 4linka też widziałem. Górne wahacze tworzyły trójkąt, takie były długie

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Celem lansu pod remizą, na przykład. W towarzyskich jest topik o takiej beemce ... 

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
- Romeo
- Posty: 322
- Rejestracja: pt maja 26, 2006 2:15 pm
- Lokalizacja: Przyszowa- Małopolskie
- Kontaktowanie:
Jeśli zrozumiałem dobrze
??
Podobne rozwiązanie jest w zawieszeniu mostu tylnego Land Rovera .
Jest tam wahacz środkowy mocowany do mostu poprzez sworzeń i brak panharda bo ów wahacz go zastępuje i stabilizuje most w płaszczyźnie poprzecznej.
Z tyłu bezproblemowo do zrobienia...hmmm....z przodu trochę miska silnika przeszkadza

Podobne rozwiązanie jest w zawieszeniu mostu tylnego Land Rovera .
Jest tam wahacz środkowy mocowany do mostu poprzez sworzeń i brak panharda bo ów wahacz go zastępuje i stabilizuje most w płaszczyźnie poprzecznej.
Z tyłu bezproblemowo do zrobienia...hmmm....z przodu trochę miska silnika przeszkadza
4 RUNNER
HILUX-taczka
i przyszło mieszkać na górce w Beskidzie wyspowym-jest pięknie
HILUX-taczka

i przyszło mieszkać na górce w Beskidzie wyspowym-jest pięknie

Zle rozumiesz, tam jest sierzant, taki jak w Gierkowym MlottkuRomeo pisze:Jeśli zrozumiałem dobrze??
Podobne rozwiązanie jest w zawieszeniu mostu tylnego Land Rovera .
Jest tam wahacz środkowy mocowany do mostu poprzez sworzeń i brak panharda bo ów wahacz go zastępuje i stabilizuje most w płaszczyźnie poprzecznej.
Z tyłu bezproblemowo do zrobienia...hmmm....z przodu trochę miska silnika przeszkadza

Damian pisze:No.rokfor32 pisze:No ale my tu mówimy o pojazdach do zastosowań "specjalnych"Więc i komfort, i jakość prowadzenia są drugoplanowe.
Ale to jak szykowanie mercedesa beczki do startów w KJS. Można...ale po co?

czy możesz milosnikom pahero vol3 do zastosowań terenowych przytoczyc powyzszą sentencję?
- majkii
- Posty: 609
- Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
- Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL
Szukałem fotek ilustrujących powód waszych sporów ale nie mogę trafić.
Na outerlimits jest kilkanaście postów w temacie SAS.
Tu masz dość obszerne relacje na przykładzie Pajero 2 gen
http://www.outerlimits4x4.com/ftopic125224-0-asc-0.php
http://www.outerlimits4x4.com/phpBB2/vi ... sas+pajero
Na outerlimits jest kilkanaście postów w temacie SAS.
Tu masz dość obszerne relacje na przykładzie Pajero 2 gen
http://www.outerlimits4x4.com/ftopic125224-0-asc-0.php
http://www.outerlimits4x4.com/phpBB2/vi ... sas+pajero
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Coś jak to poniżej?rokfor32 pisze:Spróbuję bardziej plastycznie opisać, bo nie mam zdjęcia pod ręką ...![]()
Otóż przy normalnym zawieszeniu masz cztery (dla uproszczenia) punkty:
1- rama strona prawa
2- rama strona lewa
3- oś strona prawa
4- oś strona lewa
Wahacze normalne łączą punkty 1-3 oraz 2-4
Ten trzeci wahacz (drążek) umieszcza się w taki sposób, żeby był możliwie blisko punktów 1-4 (lub 2-3) .
Jest on wtedy umieszczony skośnie, dzięki czemu może przenosić siły boczne działające na zawieszenie, a ponieważ punkty mocowania są w pobliżu normalnych wahaczy, to nie ogranicza skoku zawieszenia.
Mam nadzieję, że teraz wystarczająco jasno

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
To pytanie można zadać praktycznie wszystkim posiadaczom samochodów 4x4 w, słynącej z trudnodostępnych terenów, Polsce. A padające odpowiedzi koncertowo wyszydzać. Ale czy o to chodzi?Damian pisze:No.rokfor32 pisze:No ale my tu mówimy o pojazdach do zastosowań "specjalnych"Więc i komfort, i jakość prowadzenia są drugoplanowe.
Ale to jak szykowanie mercedesa beczki do startów w KJS. Można...ale po co?
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości