
Czyżby po doświadczeniach z zamakającym rozdzielaczem w z oryginalnego silnika z RJ-ta?


Moderator: Mroczny
rokfor32 pisze:Ja tam w RJ nigdy problema z rozdzielaczem nie stwierdziłem, nawet w czasie mycia silnika karcherem (odpalonego).
Ale fakt, 22R nie lubi wody za nadto, szczególnie w okolicach świec, a tam nie ma jak tego uszczelnić.
Natomiast co do innych silników - ja obecnie używam w 4R silnika z hiace'a, 3rz-fe. Jest odczuwalnie mocniejszy, a przy tym znacznie odporniejszy na wodę. U mnie jest założony rozdzielacz, bo zostawiłem stare sterowanie silnikiem, ale w oryginale rozdzielacza nie ma, a cewki są hermetyczne.
Do 22R też można zapodać układ bezrozdzielaczowy, ale to trochę zabawy jest, a silnik osiągami i tak nie powala. Cyba, że ktoś ustrzeli sztukę z turbo, ta już przyzwoicie hula i waży niewiele.
Fajne są też silniki z supry, i pasują do skrzynek z terenówek![]()
Trzystukonna zmota - to już nie w kij dmuchał.
A czy nie prościej wrzucic tam 1uz-feJanusz2000 pisze:Jest firma w USA która specjalizuje się w przeróbkach silników do LC głównie 22R i 22RE - mają całe gotowe kity - turbo, kompresory, głowice układy dolotowe wydechowe - co sobie zarzyszych od +20KM do + 200KM
http://www.lcengineering.com/
Troche sprecyzuje..... ten 4runner o ktorym mówisz to mial 4.7 (2uzfe)Janusz2000 pisze:Stronę podałem jako ciekawostkę, wiadomo że w naszych warunkach swapy silników się opłacają najbardziej.
Co do V8 to w Stanach (przynajmniej pare lat temu) można było sobie zamówić 4Runeera z tym silnikiem i od razu w dziale TRD zamówić kompresor do tego silnika - bez utraty gwarancji robiło się ok 350 KM a 4Runner miał osiągi jak Porshe Cayenne S
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości