
zamówiłem Dobinsons albo będę przeklinał



z uwag: w ofercie do LC95 nie mają 50mm tylko 45mm
Moderator: Mroczny
będzie dobrzewołynka pisze:widzę ze temat sie rozwinął![]()
zamówiłem Dobinsons albo będę przeklinałalbo bedzie
![]()
![]()
z uwag: w ofercie do LC95 nie mają 50mm tylko 45mm
rokfor32 pisze:Zwracam jedynie uwagę na to, jak zestawy liftowe powinny być montowane. Natomiast każdy i tak zrobi, jak uważa.
Odbijaki powinny być co najmniej o tyle dłuższe, o ile dłuższe są liftowe amortyzatory w stanie ściśniętym od oryginalnych (też w stanie zaciśniętym).
Proponuję trzymać się tej zasady, i nie będzie problema również z siadającymi sprężynami
MaxLux pisze:rokfor32 pisze:Zwracam jedynie uwagę na to, jak zestawy liftowe powinny być montowane. Natomiast każdy i tak zrobi, jak uważa.
Odbijaki powinny być co najmniej o tyle dłuższe, o ile dłuższe są liftowe amortyzatory w stanie ściśniętym od oryginalnych (też w stanie zaciśniętym).
Proponuję trzymać się tej zasady, i nie będzie problema również z siadającymi sprężynami![]()
![]()
![]()
Swieta racja ale .... NIKT tak nie robi w Polandii .. niestety
z dobinsona z Kielc...jezus pisze:Na której firmie upuszczasz ciśnienie......bo trochę wątek zgubiłem...
I co teraz Pan "Kotletożerca" wybrał?wołynka pisze:A ja pierd…to ustrojstwo,
Ku przestrodze…
widze ze kolega juz chyba zdecydowal sie na dobinsona
coś w tym jestzawieszenia OME zadowolony, no gdyby ta cena byla jeszcze troszke nizsza....
Poczekaj na spadek walut....i po sprawie...albo zacznij zarabiać w twardych walutach to żadne podwyżki Ci nie groźneCytuj:
zawieszenia OME zadowolony, no gdyby ta cena byla jeszcze troszke nizsza....
coś w tym jest
i co z tego bo jak bedę chciał przyjechać na imprezę Mekka to nawet zarobek w twardych nie wystarczyPoczekaj na spadek walut....i po sprawie...albo zacznij zarabiać w twardych walutach to żadne podwyżki Ci nie groźne
Koniecznie - zawłaszcza jak masz seryjne, wypracowane amortyzatoryNIKO pisze:Witam!
Nie chcą zaczynać kolejnego z tematów pt zawieszenie postanowiłem podpiąć się pod już istniejący. Do brzegu... . Panowie wrzuciłem do swojej LJ 70tki sprężynki Dobinsonsa 2,5 ". Wszystko super tylko jest jedna buba! Auto na prostej przy niewielkich prędkościach rzuca mi lewo-prawo. Planuje zacząć od wymiany wszystkich amorów łącznie z amortyzatorem skrętu. !
Moim zdanie po każdej poważnej ingerencji w zawieszanie należy pojechać na ustawienie zbieżności.NIKO pisze:Witam!
Pytanie brzmi czy przy lifcie 6cm należy wydłużać bądź zmieniać mocowanie drążka panharda, czy wystarczy jedynie zrobić zbieżność? Nie przerabiałem tematu podnoszenia samochodu więc pytam! Z góry DZIĘKI za bezcenne rady.
Pozdrawiam Nikodem!
Konieczna jest wymiana amortyzatorów - LJ-tka z natury jest mało stabilna a lift zawiechy dodatkowo potęguje to zjawisko, wychodzą wtedy wszystkie niedoskonałości w zawieszeniu. Panhardy mogą zostać fabryczne - nie mają aż tak istotnego wpływu. Warto sprawdzić końcówki drążków, tuleje wahaczy etc...NIKO pisze:Witam!
Nie chcą zaczynać kolejnego z tematów pt zawieszenie postanowiłem podpiąć się pod już istniejący. Do brzegu... . Panowie wrzuciłem do swojej LJ 70tki sprężynki Dobinsonsa 2,5 ". Wszystko super tylko jest jedna buba! Auto na prostej przy niewielkich prędkościach rzuca mi lewo-prawo. Planuje zacząć od wymiany wszystkich amorów łącznie z amortyzatorem skrętu. Myślę.że w dużym stopniu umili to komfort jazdy po czarnym ale wiem ,ze nie do końca go zlikwiduje. Pytanie brzmi czy przy lifcie 6cm należy wydłużać bądź zmieniać mocowanie drążka panharda, czy wystarczy jedynie zrobić zbieżność? Nie przerabiałem tematu podnoszenia samochodu więc pytam! Z góry DZIĘKI za bezcenne rady.
Pozdrawiam Nikodem!
a, przepraszam, po coEskapada pisze: Moim zdanie po każdej poważnej ingerencji w zawieszanie należy pojechać na ustawienie zbieżności.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości