KamiL200 pisze:Przeprowadź też test przy wyłączonym silniku, niech ktoś szybko porusza kierownicą a Ty sprawdzaj wszystkie połączenia układu kierowniczegoJerz23 pisze: test oczywiscie robilem ptrzy wlaczonym silniku![]()
Czy w zwiazku z tym, mozna zalozyc, ze za luz kierownicy w mojej toyocie odpowiedzialna jest poluzowana sruba na kolumnie kierownicy?![]()
Na kolumnie kierowniczej sprawdź krzyżak który łączy ją z przekładnią kierowniczą,a śruba regulacji luzu jest na górze przekładni kierowniczej a nie na kolumnie
szczeze mowiec troche sie pogubilem. Jakies misie z Indii ciemniejsi niz telefon

Czy ktos dysponuje jakims schematem jak wyglada ten caly uklad kierowniczy? Ewentualnie link do czegos takiego..
Kurna trudno mi sie w tym wszytkim tak szybko polapac, a miejscowe "patafiany" wyraznie chca na mnie zarobi i jeszcze dostane auto za 3 miesiace spowrotem. Dla nich to termin ekspresowy..
dzieki kamil200 raz jeszcze
