pinc6x6 pisze: wejście do reduktora jest po prawej stronie obniżoneoryginalny silnik jest prawie leżący w lewo

A wiesz może jaki jest symbol skrzyni biegów bo chyba robił ją ZF i może tą drogą da się dopasować jakiś fajny silnik np BMW R6

Moderator: Mroczny
pinc6x6 pisze: wejście do reduktora jest po prawej stronie obniżoneoryginalny silnik jest prawie leżący w lewo
Jeśli możesz to wklej zdjęcie jak to wygląda w twojej wersji benzynowej.Będzie nam łatwiej coś wykombinowaćpinc6x6 pisze:jak bym miał to co na zdjęciu to bym niczego nie swapowałto jest PincTD wszystko odwrotnie
no właśnieNa silnik patrzy sie zawsze od przodu, czyli od strony rozrządu.
nie wiemA znalazł się może symbol skrzyni biegów?
Czy jest to ZF 5-18/3
masz jakieś godne zdjęcia takiego zestawu3RZ-FE z Hiace'a 2wd
dlatego myślałem o zestawie z J7Ty natomiast potrzebujesz przekręcony w drugą stronę - jak w linku.
1PZ w tym aucie mógł być łączony z 4 biegową skrzynią R141F.Auto nie będzie demonem prędkości ani przyśpieszeniamalibu pisze: Poproszę może parę zdań na temat autka i motora HZJ/PZJ75 85 kW / 116 PS .
no dokładnieKamiL200 pisze:A znalazł się może symbol skrzyni biegów?
Czy jest to ZF 5-18/3
rokfor32 pisze:
Natomiast 1FZ-FE łączy sie ze skrzyniami typu H150 (i pokrewnymi), lub automatami. Skrzynia H150 to wielki kawał żelaziwa, jak dwie R150 do kupy złożoneAle fakt, żeby ją zarżnąć to się trza postarać ...
i wyjścia napędu są dostępne w tylko jednym układzie - oba (przód i tył) przesunięte na prawo. No i ten silnik jest masakrycznie długi - 6 cylindrów w rzędzie przy tej pojemności to na oko licząc z 80 cm, i to raczej bez wiatraka z przodu ...
![]()
......
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość