hilux do myjni -> allegro
allegro -> patrol
patrol -> silnik od Igora
sztywny most plus dobry silnik = szczęście

w aucie na dalekie wycieczki nie rzeźbiłbym - wolałbym zabrać parę kg tych sworzni i ściagacz
Moderator: Mroczny
rokfor32 pisze:Piałem - prosto i niskokosztowo.
... (bez problema wchodzą 33/12,5" na 10 calowych felach. Normalnie dla takich kapci hil wymaga podcinania kabiny albo liftu budy - ifs się liftuje ... słabo)...
Tutejsi znawcy zalecaja do tego modelu opony 32" co faktycznie czyni to auto bardzo dobre do jazdy po tutejszych piaskowych pustkowiach..rokfor32 pisze:33/12,5R15. Fele 10" ET -38. Auto jest tylko minimalnie podcięte (tył nadkola), i na te kapcie starcza to z biedą - czasem przy pełnym skręcie i silnym ugięciu zawiasu delikatnie drapało o nadkole. Większe podcięcie wchodzi już do wnętrza kabiny - dlatemu dobrą opcją przy swapie do sztywnej osi jest jej przesunięcie delikatnie do przodu. Wtedy też bez ceregieli wchodzą 35/12,5".
No i w sumie fajnie, bo na piaszczystych trakach to w zupelnosci wystarczy. Tutejsi gorale lubia bardzo stare Hile i 4R.rokfor32 pisze:Jurek - 32" na 7" feldze (czyli fabrycznej) to max co wchodzi do zupełnie seryjnego auta, bez poszerzeń błotników, i nie wystaje ani nie ociera. Ale dla tego kapcia felga powinna być już szersza. W Isla większość 4R była fabrycznie poszerzana o 5 cm - to pozwalało stosować felgi 8" w seryjnym aucie - i tak też były one oferowane, z kapciami 31 lub 32".
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość