Mosty lj70 2l-t

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: meenia » wt sty 14, 2014 11:56 pm

KamiL200 pisze:
meenia pisze:Amelinium jakos do mnie nie przemawia :)21 zreszta nie sadze zeby wazyl wiele mniej....
Przekonałeś mnie, silnik z Jeepa lepszy :)21
A ty Juniorze nie podpowiadaj bo kolega ma plan a my go psujemy :)19
Nie podpuszczaj, focha nie bedzie :)21 lepszy bo darmowy razem ze skrzynia mi sie dostal, znasz jakis lepszy rodzaj silnika :)21 ??
sj 425 606468554

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: rokfor32 » śr sty 15, 2014 8:15 am

Różnica w masie, względem toyotowego UZJ-FE to jakieś 200 kila. Tak że trochę jest.

Reduktor z J7 - słabo się nadaje do takiej zabawy (dokładka do innej skrzyni). Ten typ nie jest szczelny po rozdzieleniu - więc trza by do niego dorobić przednią płytę z uszczelniaczem, żeby hulało jak trzeba. Pewnie temu poprzedni właściciel poległ ... :wink:

Lepszym pomysłem, przynajmniej jak chodzi o niezawodność, to zastosowanie kompletnego napędu J7, i dorobienie adaptera łączącego skrzynkę R151F (manualna) z silnikiem peepa (ale trza naruchać koło zamachowe). Można też zastsować automat A342F, też z J7 - wisi taki już od dłuższego czasu na alegro.

Jak będziesz miał wybebeszony napęd - to zrób foty tylnej części silnika. Ta wersja ponoć pochodzi z czasów (koncepcyjnie) kiedy toyota współpracowała z yankesami - i może się okazać że uda się tam podpasić co bolt on z którego silnika toyoty - np. właśnie koło zamachowe.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: meenia » śr sty 15, 2014 8:42 am

rokfor32 pisze:Różnica w masie, względem toyotowego UZJ-FE to jakieś 200 kila. Tak że trochę jest.

Reduktor z J7 - słabo się nadaje do takiej zabawy (dokładka do innej skrzyni). Ten typ nie jest szczelny po rozdzieleniu - więc trza by do niego dorobić przednią płytę z uszczelniaczem, żeby hulało jak trzeba. Pewnie temu poprzedni właściciel poległ ... :wink:

Lepszym pomysłem, przynajmniej jak chodzi o niezawodność, to zastosowanie kompletnego napędu J7, i dorobienie adaptera łączącego skrzynkę R151F (manualna) z silnikiem peepa (ale trza naruchać koło zamachowe). Można też zastsować automat A342F, też z J7 - wisi taki już od dłuższego czasu na alegro.

Jak będziesz miał wybebeszony napęd - to zrób foty tylnej części silnika. Ta wersja ponoć pochodzi z czasów (koncepcyjnie) kiedy toyota współpracowała z yankesami - i może się okazać że uda się tam podpasić co bolt on z którego silnika toyoty - np. właśnie koło zamachowe.
Pip ze skrzynia i reduktorem toyoty na moje oko wazy sporo ponizej 300 kg, wiec lex lekki jak piorko musial by byc.. Reduktor z j7 montowalem juz do skrzyni bmki wiec i z jeepem sobie jakos dam rade, jak to wszystko porozkrecam to powaze, porobie zdjecia moze faktycznie uda sie zaoszczedzic motaniny.

Pozdrawiam
sj 425 606468554

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: rokfor32 » śr sty 15, 2014 12:57 pm

Uzbrojony silnik 1UZ to waga ok. 180 kila. Toyota robiła podobny silnik jak w jeepie XJ - 4,0 . szóstka w rzędzie. Taki silnik waży koło 400 kg ... :wink: Jeepowy, może będzie ciut lżejszy, jak ma alu głowicę.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: meenia » śr sty 15, 2014 1:14 pm

rokfor32 pisze:Uzbrojony silnik 1UZ to waga ok. 180 kila. Toyota robiła podobny silnik jak w jeepie XJ - 4,0 . szóstka w rzędzie. Taki silnik waży koło 400 kg ... :wink: Jeepowy, może będzie ciut lżejszy, jak ma alu głowicę.

Nie strasz :)21 amerykanie twierdza ze 515 lbs a to 233 kg i miejmy nadzieje ze maja racje :D
sj 425 606468554

Awatar użytkownika
KamiL200
Posty: 798
Rejestracja: pn cze 04, 2007 2:46 pm
Lokalizacja: 4Raid

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: KamiL200 » śr sty 15, 2014 1:28 pm

rokfor32 pisze:Reduktor z J7 - słabo się nadaje do takiej zabawy (dokładka do innej skrzyni).
Akurat reduktor z J7 pasuje do tej skrzyni z Jeepa bo obie to Aisin...
Nie jest to P&P bo inne są wałki wyjściowe ze skrzyni ale jak się ma dawcę czyli automat z J7 to można zrobić taki mix Jeep-Aisin-Toyota :wink:
Właśnie taki zestaw Aisin 343F+reduktor J7+PTO leżą u mnie i czekają na jakiś nowy projekt :roll:
Patrol LS1 "Czarna Mamba"

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: rokfor32 » śr sty 15, 2014 5:14 pm

meenia pisze:
rokfor32 pisze:Uzbrojony silnik 1UZ to waga ok. 180 kila. Toyota robiła podobny silnik jak w jeepie XJ - 4,0 . szóstka w rzędzie. Taki silnik waży koło 400 kg ... :wink: Jeepowy, może będzie ciut lżejszy, jak ma alu głowicę.

Nie strasz :)21 amerykanie twierdza ze 515 lbs a to 233 kg i miejmy nadzieje ze maja racje :D
Jeżeli faktycznie tyle waży przy żeliwnym bloku - to masz porównanie co do masywności wykonania - i wytrzymałości w konsekwencji ... :wink:
i nie mam tu na myśli grubości ścianek bloku - nie zrobi się tu różnica na poziomie 150 kila ... :)21

Szkoda że nie mam dobrego urządzonka do robienia filmików - bo mam taki toyotowy 4,0 I6 na palecie - z możliwością odpalenia. Mimo swojej dużej masy - więc i bezwładności elementów wirujących - całkiem przyzwoicie sie to wkręca na obroty. Na ucho ciężko odróżnić od silnka przeciętngo moto typu superbike ... :)21
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: meenia » śr sty 15, 2014 10:22 pm

rokfor32 pisze:
meenia pisze:
rokfor32 pisze:Uzbrojony silnik 1UZ to waga ok. 180 kila. Toyota robiła podobny silnik jak w jeepie XJ - 4,0 . szóstka w rzędzie. Taki silnik waży koło 400 kg ... :wink: Jeepowy, może będzie ciut lżejszy, jak ma alu głowicę.

Nie strasz :)21 amerykanie twierdza ze 515 lbs a to 233 kg i miejmy nadzieje ze maja racje :D
Jeżeli faktycznie tyle waży przy żeliwnym bloku - to masz porównanie co do masywności wykonania - i wytrzymałości w konsekwencji ... :wink:
i nie mam tu na myśli grubości ścianek bloku - nie zrobi się tu różnica na poziomie 150 kila ... :)21

Szkoda że nie mam dobrego urządzonka do robienia filmików - bo mam taki toyotowy 4,0 I6 na palecie - z możliwością odpalenia. Mimo swojej dużej masy - więc i bezwładności elementów wirujących - całkiem przyzwoicie sie to wkręca na obroty. Na ucho ciężko odróżnić od silnka przeciętngo moto typu superbike ... :)21
Wiesz, nie bedziemy porownywac jeepowego kartofla do japonskiej technologii, co nie zmienia faktu ze sporo tych 4,0 lata w zmotach i trudno to zabic, kolejna zaleta tego motoru to jak juz pisalem fakt ze go posiadam :)21
sj 425 606468554

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: vandall_jr » śr sty 15, 2014 10:27 pm

Motaj, bedziem kibicować, foty wstawiaj
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: meenia » śr sty 15, 2014 10:29 pm

vandall_jr pisze:Motaj, bedziem kibicować, foty wstawiaj
Jakis mebel ogrodowy na pewno powstanie :)21
sj 425 606468554

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: vandall_jr » śr sty 15, 2014 10:31 pm

A taki od disco 200 (w częściach) to wiem kto ma na zbyciu. W wałek nadawczy pasi wałek sprzęgła od UAZ-a prosto na flanszę zrobić. :)21
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: meenia » śr sty 15, 2014 10:34 pm

vandall_jr pisze:A taki od disco 200 (w częściach) to wiem kto ma na zbyciu. W wałek nadawczy pasi wałek sprzęgła od UAZ-a prosto na flanszę zrobić. :)21
Wiesz jakie to ma przelozenia ??
sj 425 606468554

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: vandall_jr » śr sty 15, 2014 10:38 pm

Jeśli się nie mylę to reduktor 3,32 (poczkamy, wpadnie fan marki to ew. poprawi :)21 i pewno doda, że to jakaś super hipre wersja) :wink:
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: meenia » śr sty 15, 2014 10:41 pm

vandall_jr pisze:Jeśli się nie mylę to reduktor 3,32
Calkiem fajnie powinno to pasowac, daj jakis namiar na tego co ma ten red :)21
sj 425 606468554

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: vandall_jr » śr sty 15, 2014 10:43 pm

Jutro Ci sms-a zapodam numer w opisie aktualny ??
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: meenia » śr sty 15, 2014 10:48 pm

vandall_jr pisze:Jutro Ci sms-a zapodam numer w opisie aktualny ??
Aktualny, czekam w takim razie, dopisze Cie do listy dobroczyncow mojego pomnika :wink:
sj 425 606468554

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: vandall_jr » śr sty 15, 2014 10:54 pm

:wink:
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: rokfor32 » czw sty 16, 2014 7:48 am

Co jak co, ale uazowego reduktora to bym nie zapodał do niczego mocniejszego niż 100hp ... :)21
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: meenia » czw sty 16, 2014 8:12 am

rokfor32 pisze:Co jak co, ale uazowego reduktora to bym nie zapodał do niczego mocniejszego niż 100hp ... :)21
Lataja znajomi na reduktorze gaza, bmw 2,5 35 cali, kola i czwarte miejsce na Baltowskich bezdrozach :)21
sj 425 606468554

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: rokfor32 » czw sty 16, 2014 11:59 am

Ja tam widziałem co się dzieje z mostami uaza. Jak reduktor w tej samej technologii wykonany - to jak dla mnie za eksponat na półce może jedynie robić ... :)21
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: vandall_jr » czw sty 16, 2014 7:26 pm

Szło... po 50gr/kg przykro mi
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: meenia » czw sty 16, 2014 10:26 pm

vandall_jr pisze:Szło... po 50gr/kg przykro mi
Znaczy sie dalej szukam reduktora :)21, moze toyotowy posklejam :wink:
sj 425 606468554

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: vandall_jr » czw sty 16, 2014 10:29 pm

Poszło, zgniatarka była szybsza
rokfor32 pisze:Co jak co, ale uazowego reduktora to bym nie zapodał do niczego mocniejszego niż 100hp ... :)21
136 wytrzymuje :) ale to nie ta droga ...
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: vandall_jr » czw sty 16, 2014 10:35 pm

Toy-też na wałek mus zrobić, to raczej możliwe. Może pogadaj z kamilem ew. do Jeep-a skrzynie od jakiejś Toyoty boldonować
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: Mosty lj70 2l-t

Post autor: meenia » czw sty 16, 2014 10:41 pm

vandall_jr pisze:Toy-też na wałek mus zrobić, to raczej możliwe. Może pogadaj z kamilem ew. do Jeep-a skrzynie od jakiejś Toyoty boldonować
Pip i tuyota maja taki sam automat, istnieje spora szansa ze wlezie jedno w drugie, jak nie to cos sie wymysli, caly czas tylko wydaje mi sie ze na reduktorze z ljta bedzie za szybko
sj 425 606468554

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości