przecież obydwie oponki są gicior!

Moderator: Mroczny
dziś katowałem i .......... 142 wg gps, awg licznika 150. parametry takie jak twoje, nawet obwodnica ta sama ( z górki lekko ).Damian pisze:Ja tam "góru"nie jestem, ale najpierw jeździłem na 31 calach i było bardzo dobrze. Teraz jeżdżę na 33 calach i ... też jest bardzo dobrze, tzn. maxymalna prędkość 135km/h (wg GPS) i wyprzedzanie tirów (na V biegu od 90km/h do 110km/h) jak najbardziej możliwe. Na IV biegu od 50km/h do 80km/h też jest bardzo zacnie. No...jeździ po prostu.
Choć nie wiem...może to kwestia nastawienia.
Albo...siły woli
Silnik 2LT-II 90KM
Tyyyy...z górki na obwodnicy to ja dosiągnąłem do licznikowych 140, czyli 150 wg gps (chyba poprzestawiały ci się cyferkiChaos pisze:dziś katowałem i .......... 142 wg gps, awg licznika 150. parametry takie jak twoje, nawet obwodnica ta sama ( z górki lekko ).Damian pisze:Ja tam "góru"nie jestem, ale najpierw jeździłem na 31 calach i było bardzo dobrze. Teraz jeżdżę na 33 calach i ... też jest bardzo dobrze, tzn. maxymalna prędkość 135km/h (wg GPS) i wyprzedzanie tirów (na V biegu od 90km/h do 110km/h) jak najbardziej możliwe. Na IV biegu od 50km/h do 80km/h też jest bardzo zacnie. No...jeździ po prostu.
Choć nie wiem...może to kwestia nastawienia.
Albo...siły woli
Silnik 2LT-II 90KM
Może po prostu mamy zdrowe silniki?arekg pisze:kuźwa co wy lotnicze paliwo w te toyki lejecie ,przyspieszenie powyżej 120co to?
chyba sobie owiewki zrobie , jak kiedyś w Simsonie
A jak niby? Seryjna opona to 205R16, teraz 33x12,5zbig pisze:Liczniki zawyżają..Damian pisze:Tyyyy...z górki na obwodnicy to ja dosiągnąłem do licznikowych 140, czyli 150 wg gps (chyba poprzestawiały ci się cyferki)
Damian pisze:A jak niby? Seryjna opona to 205R16, teraz 33x12,5
Więc licznik zaniża. U mnie dokładnie o 5% - czyli jadąc licznikowe 100km/h GPS pokazuje mi 105-106 km/h
Mierzone giepsem PDA oraz garminem 176
O Jezu wiedziałem ,że ktoś to napiszeCzarekN pisze:O mama, predkosc ostateczna to jest chyba troche zbyt okrutne okreslenie przydatnosci do jazdy na codzien.
Co z tego ze napedze moja toyke do 150, jak bedzie to trwalo 15 minut, a tu jeszcze zakrecik po drodze, jakis TIR, furmanka, traktor, albo rowerzysta. W realu to bardziej sie chyba przydaje przyspieszenie, bo tego TIR'a trzeba w koncu machnac, a polskie drogi cos slabo proste i koleinki jakies okrutne.
I co Wy na to scigacze![]()
Czarek
A ma to chociaz rame jakas ?piotr_z pisze:Vitarka rulezCzarekN pisze:...
I co Wy na to scigacze![]()
Czarek
Zakladaj najmniejsze i najwezsze oponki jakie znajdziesz. Bedzie przyspieszenie jak w osobowceCzarekN pisze:O mama, predkosc ostateczna to jest chyba troche zbyt okrutne okreslenie przydatnosci do jazdy na codzien.
Co z tego ze napedze moja toyke do 150, jak bedzie to trwalo 15 minut, a tu jeszcze zakrecik po drodze, jakis TIR, furmanka, traktor, albo rowerzysta. W realu to bardziej sie chyba przydaje przyspieszenie, bo tego TIR'a trzeba w koncu machnac, a polskie drogi cos slabo proste i koleinki jakies okrutne.
I co Wy na to scigacze![]()
Czarek
Eee tam, lepiej na siekierkowskim, tam ostatnio prawie dzień w dzień fotoradar stoi, zdjęcie do domu przysyłają z podana prędkością..Damian pisze:A niedowiarków ponownie zapraszam na pomiar predkości np. na trasie toruńskiej w wawie.
No to tego nie podważycie. Podawać na PW adresy korespondencyjne. Jadę na siekierkowskizbig pisze:Eee tam, lepiej na siekierkowskim, tam ostatnio prawie dzień w dzień fotoradar stoi, zdjęcie do domu przysyłają z podana prędkością..Damian pisze:A niedowiarków ponownie zapraszam na pomiar predkości np. na trasie toruńskiej w wawie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości