to jak "wurszt szescseta wozic"contik pisze:no z t± lawet± to nie przesadzaj...daje radê spokojnie a komfort podró¿owania miêdzy modelami z tego samego roku jednak odmienny
)
HDJ dymienie
Moderator: Mroczny
Linki nie szło dokupić. Trza było dorobić. Już zamontowana.
Dziś opłacam akcyzę + odsetki za zwłoke.
Jeszcze jej nie poskładałem po praniu tapicerki. Dziś się za to wezme.
Po kręceniu pompą nie przestał dymić ale wierze że po przejechaniu kilkuset kilometrów kiedy się uszczelni i ułoży (dotrze) sprężanie wzrośnie i przestanie dymić.
Napewno dam znać. Jeszcze czeka mnie kasowanie luzów łożysk i uszczelnienie prawej półkuli.
Dziś opłacam akcyzę + odsetki za zwłoke.
Jeszcze jej nie poskładałem po praniu tapicerki. Dziś się za to wezme.
Po kręceniu pompą nie przestał dymić ale wierze że po przejechaniu kilkuset kilometrów kiedy się uszczelni i ułoży (dotrze) sprężanie wzrośnie i przestanie dymić.
Napewno dam znać. Jeszcze czeka mnie kasowanie luzów łożysk i uszczelnienie prawej półkuli.
a sprawdzales powietrze w przewodzie paliwowym? miedzy filtrem a pompa?buldog80 pisze: Po krêceniu pomp± nie przesta³ dymiæ ale wierze ¿e po przejechaniu kilkuset kilometrów kiedy siê uszczelni i u³o¿y (dotrze) sprê¿anie wzro¶nie i przestanie dymiæ.
Napewno dam znaæ. Jeszcze czeka mnie kasowanie luzów ³o¿ysk i uszczelnienie prawej pó³kuli.
Gelenda Cabrio 300TD
Mieszkam na wylocie z Wrocka na Poznań.
Dzięki za pomoc
Dziś odebrałem rejestracje i wykupiłem ubezpieczenie
Przejechałem też legalnie pierwsze metry (z oryginalnymi tablicami)
Dokładnie 10 metró.
Z podwórka do warsztatu
Postanowiłem ustawić dokładnie zapłon i sprawdzić czy napewno dobrze złożyłem rozrząd.
Rozrząd idealnie!!
Kiedy ściągnąłem rure od turbinki
do kolektora ssącego moim oczom
ukazał się olej.
Przedewszystkim na rurce gumowej między turbo a rurą alu (gumowa około 10 cm) i myśle że to wina turbo że tak dymi na niebiesko
.
Tego jeszcze w tym samochodzie nie naprawiałem
Na wydechowym zaraz przy głowicy wokół wyjść z cylindra porobiły się, zauważyłem, tłuste plamy.
Jak myślicie?
W zasadzie pompuje dobrze około 0,6 bara może i nawet więcej, Luz na wałku jest ale w każdej jest.
Naprawe chciałbym poruszyć w nowym temacie.
Dzięki za pomoc

Dziś odebrałem rejestracje i wykupiłem ubezpieczenie

Przejechałem też legalnie pierwsze metry (z oryginalnymi tablicami)

Dokładnie 10 metró.
Z podwórka do warsztatu

Postanowiłem ustawić dokładnie zapłon i sprawdzić czy napewno dobrze złożyłem rozrząd.
Rozrząd idealnie!!
Kiedy ściągnąłem rure od turbinki


Przedewszystkim na rurce gumowej między turbo a rurą alu (gumowa około 10 cm) i myśle że to wina turbo że tak dymi na niebiesko

Tego jeszcze w tym samochodzie nie naprawiałem

Na wydechowym zaraz przy głowicy wokół wyjść z cylindra porobiły się, zauważyłem, tłuste plamy.
Jak myślicie?
W zasadzie pompuje dobrze około 0,6 bara może i nawet więcej, Luz na wałku jest ale w każdej jest.
Naprawe chciałbym poruszyć w nowym temacie.
Oddałem więc turbine do sprawdzenia.
Podobno puszczały uszczelnienia pomiędzy kanałkiem olejowym a częścią wydechową.
To mogło być przyczyną że olej dostawał się bezpośrednio do wydechu i dymiło
.
Powoli wyczerpują mi się pomysły
.
Silnik chodził dobrze a dymił.
Ustwaiłem dziś dokładnie zapłon na zegar. Był przyspieszony o około 5".
Dobrze że naprawa to 900zł a nie jak myślałem 1500 to zostanie jeszcze na naprawę wycieku z prawego przegubu.
Ciekawe kiedy sobie pojeżdżec
Podobno puszczały uszczelnienia pomiędzy kanałkiem olejowym a częścią wydechową.
To mogło być przyczyną że olej dostawał się bezpośrednio do wydechu i dymiło

Powoli wyczerpują mi się pomysły

Silnik chodził dobrze a dymił.
Ustwaiłem dziś dokładnie zapłon na zegar. Był przyspieszony o około 5".
Dobrze że naprawa to 900zł a nie jak myślałem 1500 to zostanie jeszcze na naprawę wycieku z prawego przegubu.

Ciekawe kiedy sobie pojeżdżec

Droga jest celem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość