HDJ dymienie

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » ndz paź 29, 2006 8:52 am

contik pisze:no z t± lawet± to nie przesadzaj... :-) daje radê spokojnie a komfort podró¿owania miêdzy modelami z tego samego roku jednak odmienny :-))
to jak "wurszt szescseta wozic"
Gelenda Cabrio 300TD

contik
 
 
Posty: 281
Rejestracja: sob mar 15, 2003 7:07 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: contik » ndz paź 29, 2006 9:00 am

się ma toyotę do lawety to można i wurst 600 wozić :-)

contik
 
 
Posty: 281
Rejestracja: sob mar 15, 2003 7:07 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: contik » wt lis 14, 2006 10:37 pm

buldog80 pisze:.......Potrzebuje linke sterowania ogrzewania (ciepłe zimne). Zatarła się :)3 Pierwszy raz coś takiego widze. Czyżby Niemiec od nowości nie używał ogrzewania?.......
I co kupiłes ta linkę do ogrzewania ??

Awatar użytkownika
buldog80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: sob paź 21, 2006 7:21 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: buldog80 » śr lis 15, 2006 8:52 am

Linki nie szło dokupić. Trza było dorobić. Już zamontowana.

Dziś opłacam akcyzę + odsetki za zwłoke.

Jeszcze jej nie poskładałem po praniu tapicerki. Dziś się za to wezme.

Po kręceniu pompą nie przestał dymić ale wierze że po przejechaniu kilkuset kilometrów kiedy się uszczelni i ułoży (dotrze) sprężanie wzrośnie i przestanie dymić.

Napewno dam znać. Jeszcze czeka mnie kasowanie luzów łożysk i uszczelnienie prawej półkuli.

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » śr lis 15, 2006 8:57 am

buldog80 pisze: Po krêceniu pomp± nie przesta³ dymiæ ale wierze ¿e po przejechaniu kilkuset kilometrów kiedy siê uszczelni i u³o¿y (dotrze) sprê¿anie wzro¶nie i przestanie dymiæ.

Napewno dam znaæ. Jeszcze czeka mnie kasowanie luzów ³o¿ysk i uszczelnienie prawej pó³kuli.
a sprawdzales powietrze w przewodzie paliwowym? miedzy filtrem a pompa?
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
buldog80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: sob paź 21, 2006 7:21 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: buldog80 » czw lis 16, 2006 8:54 am

Nie sprawdzałem. Myślisz że może to mieć wpływ?

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » czw lis 16, 2006 9:00 am

buldog80 pisze:Nie sprawdza³em. My¶lisz ¿e mo¿e to mieæ wp³yw?
Jak juz wszsytko sprawdziles, to chyba kazdy dodatkowy slad jest wart sprawdzenia :)21
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
buldog80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: sob paź 21, 2006 7:21 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: buldog80 » czw lis 16, 2006 9:03 am

No tak!

Myśle że jeszcze zmierze ciśnienie sprężania i porządnie ustawie kąt pompy chociaż pompą już kręciłem na boki.

Jak mu skręciłem pompe to mniej dymił ale nie miał mocy.

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » czw lis 16, 2006 9:14 am

buldog80 pisze:No tak!

My¶le ¿e jeszcze zmierze ci¶nienie sprê¿ania i porz±dnie ustawie k±t pompy chocia¿ pomp± ju¿ krêci³em na boki.

Jak mu skrêci³em pompe to mniej dymi³ ale nie mia³ mocy.
A juz zapomnialem dymi na czarno czy bialo?
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
buldog80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: sob paź 21, 2006 7:21 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: buldog80 » czw lis 16, 2006 9:18 am

przed chwilą patrzyłem jeszcze raz. Jak go odpale to ewidentnie na biało ale czuć wyraźnie rope.

Jak się rozgrzeje to różnie ale najczęściej na biało-niebiesko i również czuć rope.

Jak dodam gazu to na czarno.

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » czw lis 16, 2006 9:22 am

buldog80 pisze:przed chwil± patrzy³em jeszcze raz. Jak go odpale to ewidentnie na bia³o ale czuæ wyra¼nie rope.

Jak siê rozgrzeje to ró¿nie ale najczê¶ciej na bia³o-niebiesko i równie¿ czuæ rope.

Jak dodam gazu to na czarno.
Skad jestes?
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
buldog80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: sob paź 21, 2006 7:21 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: buldog80 » pt lis 17, 2006 10:30 am

Wrocław
Jeszcze muszę dokładnie ustawić zapłon i wtedy zobacze. Dotychczas kręciłem na wyczucie.

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » pt lis 17, 2006 11:14 am

ooo, staropiastowski grod breslau :lol:
Paweł, to przeciez Twój rewir
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » pt lis 17, 2006 11:39 am

buldog80 pisze:Wroc³aw
Jeszcze muszê dok³adnie ustawiæ zap³on i wtedy zobacze. Dotychczas krêci³em na wyczucie.
W jakiej dzielnicy mieszkasz, jakby co to moge podjechac w weekend i zobaczyc w czym problem
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » pt lis 17, 2006 11:41 am

sebastian dziurdzik pisze:ooo, staropiastowski grod breslau :lol:
Pawe³, to przeciez Twój rewir
jestem lokalnym patriota, dzialam na rzecz posiadania porzadnego niemieckiego zlomu :)21, precz z japonska i chinska tandeta :)21
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
buldog80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: sob paź 21, 2006 7:21 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: buldog80 » pt lis 24, 2006 9:21 pm

Mieszkam na wylocie z Wrocka na Poznań.

Dzięki za pomoc !!

Dziś odebrałem rejestracje i wykupiłem ubezpieczenie :)
Przejechałem też legalnie pierwsze metry (z oryginalnymi tablicami) :D

Dokładnie 10 metró.

Z podwórka do warsztatu :evil:

Postanowiłem ustawić dokładnie zapłon i sprawdzić czy napewno dobrze złożyłem rozrząd.

Rozrząd idealnie!!

Kiedy ściągnąłem rure od turbinki :cry: do kolektora ssącego moim oczom :roll: ukazał się olej.
Przedewszystkim na rurce gumowej między turbo a rurą alu (gumowa około 10 cm) i myśle że to wina turbo że tak dymi na niebiesko :x .

Tego jeszcze w tym samochodzie nie naprawiałem :evil:

Na wydechowym zaraz przy głowicy wokół wyjść z cylindra porobiły się, zauważyłem, tłuste plamy.

Jak myślicie?

W zasadzie pompuje dobrze około 0,6 bara może i nawet więcej, Luz na wałku jest ale w każdej jest.
Naprawe chciałbym poruszyć w nowym temacie.

Awatar użytkownika
buldog80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: sob paź 21, 2006 7:21 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: buldog80 » wt lis 28, 2006 9:18 pm

Oddałem więc turbine do sprawdzenia.
Podobno puszczały uszczelnienia pomiędzy kanałkiem olejowym a częścią wydechową.
To mogło być przyczyną że olej dostawał się bezpośrednio do wydechu i dymiło :)4 .
Powoli wyczerpują mi się pomysły :x .

Silnik chodził dobrze a dymił.

Ustwaiłem dziś dokładnie zapłon na zegar. Był przyspieszony o około 5".

Dobrze że naprawa to 900zł a nie jak myślałem 1500 to zostanie jeszcze na naprawę wycieku z prawego przegubu.
:-?
Ciekawe kiedy sobie pojeżdżec :evil:
Droga jest celem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość