Toyota - którą wybrać ?

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
korzenny
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 4:47 pm
Lokalizacja: Otwock / Warszawa

Post autor: korzenny » wt sty 16, 2007 4:56 pm

Miras M pisze:
korzenny pisze:Czy mi się wydaje czy są też wersje 4R ze sztywnym mostem na przedzie....? Chy to tylko w Hilach.....?

A i jedyną wadą benzynówek toyki jest to, że nie lubią gazu..... Wiem to od pewnej osoby.......
Pierwszą generacje 4R można spotkać na dwóch sztywnych mostach bo były takie ale teraz chyba prawie niespotykane

Nio właśnie..... Widziałem fajnego 4R podwyższonego, wersję Hamerykańską ze zdejmowanym dachem...... Nawet myślalem, czy by nie zanabyć takiego... Ale nei miał mostu przedniego..... No i nabyłem LC.... Jak na razie barrrrdzo siestem zawodolony.........
Brave Disco 300 ;-) No bo... Wszystkie Dżipki fajne so...
korzenny@interia.pl t.603520630

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Re: Toyota - którą wybrać ?

Post autor: KUCHARZ » wt sty 16, 2007 8:38 pm

wczoraj wróciłem z targów motoryzacji w brukseli ,sam jeżdżem jeepem ale ta nowa hilux z silnikiem 3000 D4D 172ps to majstersztyk a, jaka cena 24000€ :P :P

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » wt sty 16, 2007 10:07 pm

W końcu będzie bez wad
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » wt sty 16, 2007 10:10 pm

Elwood pisze:W końcu będzie bez wad
,
daj boże ,lecz ta elektronika trochę mnie martwi :cry:

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » wt sty 16, 2007 10:22 pm

Z tym silnikiem to zwolennicy navarry przybledna, co do elektroniki... już inaczej sie nie da. Tylko moja jak dziwica... no, jest radio ale i tak go nie slucham bo antena do d... :D
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » wt sty 16, 2007 10:27 pm

Elwood pisze:Z tym silnikiem to zwolennicy navarry przybledna, co do elektroniki... już inaczej sie nie da. Tylko moja jak dziwica... no, jest radio ale i tak go nie slucham bo antena do d... :D
były też navarry,nie będę pisał o danych ale cena o 6 tys.€ wyższa to je deklasuje .A co do radia to zabrzmiało ja k z filmu ,,ciało" najpierw była wiewiórka ale jej nie kochałem :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » wt sty 16, 2007 10:32 pm

Bo wiewór był rudy :wink:
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Awatar użytkownika
korzenny
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 4:47 pm
Lokalizacja: Otwock / Warszawa

Re: Toyota - którą wybrać ?

Post autor: korzenny » wt sty 16, 2007 10:46 pm

KUCHARZ pisze:wczoraj wróciłem z targów motoryzacji w brukseli ,sam jeżdżem jeepem ale ta nowa hilux z silnikiem 3000 D4D 172ps to majstersztyk a, jaka cena 24000€ :P :P

Tia..... Jasne.... Z małym haczykiem..... 24tyś orejro po przeliczeniu na złotowki wyjdzie pewnie jakieś 150tyś zł......
Brave Disco 300 ;-) No bo... Wszystkie Dżipki fajne so...
korzenny@interia.pl t.603520630

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Re: Toyota - którą wybrać ?

Post autor: KUCHARZ » wt sty 16, 2007 10:50 pm

korzenny pisze:
KUCHARZ pisze:wczoraj wróciłem z targów motoryzacji w brukseli ,sam jeżdżem jeepem ale ta nowa hilux z silnikiem 3000 D4D 172ps to majstersztyk a, jaka cena 24000€ :P :P

Tia..... Jasne.... Z małym haczykiem..... 24tyś orejro po przeliczeniu na złotowki wyjdzie pewnie jakieś 150tyś zł......
napewno jak doliczymy +22% vat i 13,6% akcyzę :cry:

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » wt sty 16, 2007 10:52 pm

Chwila, różnica na podatku VAT tylko 3%, nie wiem jak z akcyzą
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » wt sty 16, 2007 10:58 pm

Elwood pisze:Chwila, różnica na podatku VAT tylko 3%, nie wiem jak z akcyzą
podałem cenę z targów bez vat, a akcyza od 1 stycznia od pojmnosci silnika ponad 2000 13,6% :lol:

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » wt sty 16, 2007 11:01 pm

Wszystkiemu winien wiewiór
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » wt sty 16, 2007 11:05 pm

Elwood pisze:Wszystkiemu winien wiewiór
no tak tak :D

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt sty 16, 2007 11:24 pm

KUCHARZ pisze:
Elwood pisze:Chwila, różnica na podatku VAT tylko 3%, nie wiem jak z akcyzą
podałem cenę z targów bez vat, a akcyza od 1 stycznia od pojmnosci silnika ponad 2000 13,6% :lol:
od grudnia :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » śr sty 17, 2007 8:12 am

danielpoz pisze:
KUCHARZ pisze:
Elwood pisze:Chwila, różnica na podatku VAT tylko 3%, nie wiem jak z akcyzą
podałem cenę z targów bez vat, a akcyza od 1 stycznia od pojmnosci silnika ponad 2000 13,6% :lol:
od grudnia :wink:
w tej chwili to nie ma znaczenia od kiedy :o

Awatar użytkownika
korzenny
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 4:47 pm
Lokalizacja: Otwock / Warszawa

Post autor: korzenny » śr sty 17, 2007 9:54 am

No i jak to u nas bywa w obsranym naszym kraju sprzedawca doliczy sobie z 30% za to, że cos jest modne..... Tak jak u nas jest z elektroniką czy perfumami.... Tanio sprowadzają, a naliczają takie marże że wychodzę czasem 100% do przodu, no bo jak tu sprzedać Diora za 120zł, nikt nie kupi a jak sprzedam za 250 to każdy będzie happy, łał mam super perfuma za kupę kasy........ Albo LCD mam dałem 5tysi..... (a powinienem 3)
Brave Disco 300 ;-) No bo... Wszystkie Dżipki fajne so...
korzenny@interia.pl t.603520630

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » śr sty 17, 2007 4:07 pm

korzenny pisze:No i jak to u nas bywa w obsranym naszym kraju sprzedawca doliczy sobie z 30% za to, że cos jest modne..... Tak jak u nas jest z elektroniką czy perfumami.... Tanio sprowadzają, a naliczają takie marże że wychodzę czasem 100% do przodu, no bo jak tu sprzedać Diora za 120zł, nikt nie kupi a jak sprzedam za 250 to każdy będzie happy, łał mam super perfuma za kupę kasy........ Albo LCD mam dałem 5tysi..... (a powinienem 3)
100% prawdy :)2 ,jest mania jak coś jest tanie to syf !!

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » śr sty 17, 2007 4:11 pm

Bo czesto tak jest.

Ale oprocz wysokiej ceny to cos powinno miec dobra marke, opinie, autorytet etc.

Gorzej, ze czesto jest inna mania, ze wszystko musi byc taniosc, a potem jest placz - i to jest gorsza mania. Howgh
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » śr sty 17, 2007 4:16 pm

emsi pisze:Bo czesto tak jest.

Ale oprocz wysokiej ceny to cos powinno miec dobra marke, opinie, autorytet etc.

Gorzej, ze czesto jest inna mania, ze wszystko musi byc taniosc, a potem jest placz - i to jest gorsza mania. Howgh
a to też ,tylko ostatnio w niemczech kupiłem amorki do jeepa magnum made in usa było na nalepce lecz koleś mnie wyprowadził z błędu pod nalepką było thailand :evil:
Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"

invx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: czw sty 11, 2007 11:50 pm

Post autor: invx » śr sty 17, 2007 8:35 pm

przyjzalem sie 4runner - interesujaca :)

tylko szukam teraz szczegolow jej napedu.
jak wygla sprawa dyferencjałów, sprzegielek, ilosci elektroniki itp.
Stalowe.info - Portal Miasta Stalowa Wola

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » śr sty 17, 2007 8:55 pm

rozumiem po wielkosci worka pieniedzy do wydania, ze interesuje cie 2 generacja, zatem

silnik 3.0 V6 lub 3.0 TD (ten 2,4 td to jakas porazka)

benzyniak ma kopa i lubi wypic, diesel to super motorek, o ktorym na tym forum bylo milion postow - ja wole diesele

naped na tyl, dolaczany przod poprzez wajche obok drazka skrzyni biegow, czyli klasyka gatunku

mechanizm roznicowy z tylu i przodu jak w kazdym autku (inaczej nie jezdzi)

na asfalcie NIE zapinamy przodu, bo brak centralnego mech. roznicowego - brak rowniez blokady cent. mech. rozn., ktorego brak w ogole :-)

sprzegielka zapiete na stale, mozna zalozyc manualne (zalecane) np. AVM, wtedy nic sie nie kreci i nie zuzywa

zauwaz, ze ta generacja to juz leciwe roczniki, wiec swoje sie nakrecily, nawet jesli ktos nie zalaczal bez sensu przodu, to i tak auto z 200 000 km ma spore zuzycie - spodziewaj sie, ze jak zaczniesz jezdzic po terenie to mosty moga zaczac padac ... i juz - trza bulic, a przelozen jest od pyty - ostatnio wiem cos o tym :-) (dzieki Kudlaty, bede zyc)

elektroniki to to nie ma za duzo, glownie chyba zegarek, no i moze nowoczesniejsze radio, ja mam kaseciaka :-)

to chyba tyle na razie, na pewno koledzy cos jeszcze dopisza
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

Awatar użytkownika
kmachacz
 
 
Posty: 932
Rejestracja: wt lis 09, 2004 1:30 pm
Lokalizacja: Krakow-Dobczyce
Kontaktowanie:

Post autor: kmachacz » śr sty 17, 2007 9:18 pm

emsi pisze:rozumiem po wielkosci worka pieniedzy do wydania, ze interesuje cie 2 generacja, zatem

silnik 3.0 V6 lub 3.0 TD (ten 2,4 td to jakas porazka)

benzyniak ma kopa i lubi wypic, diesel to super motorek, o ktorym na tym forum bylo milion postow - ja wole diesele

naped na tyl, dolaczany przod poprzez wajche obok drazka skrzyni biegow, czyli klasyka gatunku

mechanizm roznicowy z tylu i przodu jak w kazdym autku (inaczej nie jezdzi)

na asfalcie NIE zapinamy przodu, bo brak centralnego mech. roznicowego - brak rowniez blokady cent. mech. rozn., ktorego brak w ogole :-)

sprzegielka zapiete na stale, mozna zalozyc manualne (zalecane) np. AVM, wtedy nic sie nie kreci i nie zuzywa

zauwaz, ze ta generacja to juz leciwe roczniki, wiec swoje sie nakrecily, nawet jesli ktos nie zalaczal bez sensu przodu, to i tak auto z 200 000 km ma spore zuzycie - spodziewaj sie, ze jak zaczniesz jezdzic po terenie to mosty moga zaczac padac ... i juz - trza bulic, a przelozen jest od pyty - ostatnio wiem cos o tym :-) (dzieki Kudlaty, bede zyc)

elektroniki to to nie ma za duzo, glownie chyba zegarek, no i moze nowoczesniejsze radio, ja mam kaseciaka :-)

to chyba tyle na razie, na pewno koledzy cos jeszcze dopisza
Ja tak jak emsi polecałbym diesla. Dlaczego ?? Pewnie zostanę schepany, ale. Miałem 4Runnera Sequoia, piękny to był samochód z Canady. Super szyberdach na pół dachu, skóra kremowa, compakt-kaseciak w jednym, pełna elektryka, automat, no rewelacja. Ale silnik 3,0 V6 dziwny ?? co się działo no tak po mieście to wcale nie elastyczny, jak się chciało żeby jechał to trzeba mu było w piec dawaćk, a ten wtedy zamiast charakteryzować się kulturą pracy wył jak szalony. Co więcej spalanie po miście zabijało 18 do 20 litrów !! Myślałem, że coś z motorem, ale nie mogłem znaleźć fachowca od takieg silnika, a z drugiej strony spalania też nie mogłem znieść więc pojawił się gaz. Było taniej ze spalaniem, instalacja była dobra więc jakieś zwyżki spalania na gazie nie notowałem. Ale wtedy pojawiło się kilka wycieczek w teren, na "rajdy klientów Toyoty" 8) i tam było tak na benzynie szedł, a na gazie też, ale spadki mocy były wyczuwalne. Zastanawiałem się co dalej i zacząłem przeszukiwać zasoby internetu. Moje autko to był koniec produkcji wersji (95 rok) przed modyfikacjami i wprowadzeniem silnika 3,4 litra. I trafiłem dalej na opinię o tym samochodzie użytkowników w Stanach tego auta. Wszyscy zgodnie, co również Toyota na swoich stronach przyznaje już jako fakt historyczny oceniali, że silnik 3,0 V6 jest za słaby do tego autka.
A teraz sam 3,0 TD. Nie mam go w 4Runnerze, ale zna go z tego auta Emsi i on Ci już go ocenił. U mnie w KZJ 95 to super silnik, naprawdę elastyczny, wystarczająco mocny i nadal prosty w konstrukcji i tani w eksploatacji z jeszcze nie największą lub raczej tylko potrzebną elektroniką. Ja również polecam ten silnik. Jest na tyle elastyczny, że chwila nieuwagi spowodowała w ostatni piątek, że po 14 latach mojej kariery jako kierowca pierwszy raz wydzwoniłem w poprzedzajacego Passata. No cóż głupota, nonszalancja i ostatni za dużo jazdy i pracy :wink: .

Awatar użytkownika
Glina
 
 
Posty: 292
Rejestracja: pt maja 07, 2004 7:27 am
Lokalizacja: Szczebra

Post autor: Glina » czw sty 18, 2007 8:54 am

wszytsko zostało powiedziane :)2

przyznam się, że gdybym miał możliwość to wymieniłbym swoje 3VZ-E, na KZ-T bez mrugnięcia okiem - też lubię diesle, niemniej jednak V6 może być wdzięczna - tak więc co kto lubi.

Jak masz kogoś w stanach to kupuj benzyniaka - tanie części bez problemów.
Darz Bór!

Awatar użytkownika
LX450
Posty: 323
Rejestracja: wt gru 12, 2006 11:11 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LX450 » czw sty 18, 2007 9:55 am

No a ja niestety ciągle jestem po drugiej stronie barykady. Nie ze złośliwości ale z faktu, że miałem odmienne doświadczenia.

Też uważam, że 3.0TD jest bardzo dobry, ale z silnikiem 3VZ-E też mam dobre (odmienne od Waszych) wspomnienia. Nie wiem, być może miałem jakąś dziwną wersję albo coś...

Silnik był wystarczająco elastyczny dla człowieka o zdrowym rozsądku. Na moc też nie narzekałem.
W mieście spalanie nie przekraczało 13-14L a więc dość małe, a w trasie chyba plasowało się ok 10L. Nie wiem czy to mój 4Runner to była jakaś specjalna wersja (czerwona tapicerka w środku) i jeździła tak ładnie i cicho, czy może Wy mieliście pecha.

Ale zgodnie z przedmówcami, nie polecam 2.4 diesel. Po prostu za mały silnik.

invx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: czw sty 11, 2007 11:50 pm

Post autor: invx » czw sty 18, 2007 10:00 am

:cry:

odpada definitywnie ....
naped na tyl, dolaczany przod poprzez wajche obok drazka skrzyni biegow, czyli klasyka gatunku
brak centralnego mech. rozn.

a ktos pisal tu ze ma naped standardowo na przod, i ma centralny dyfer. :roll:
Stalowe.info - Portal Miasta Stalowa Wola

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości