

Moderator: Mroczny
Może wiesz ile kosztuja te części i które to dokładnie są?LX450 pisze: 7. Szyby to znana przypadłość. Przecierają się te filcowe prowadnice i szyby stają w miejscu, albo też przełączniki od ciągłego działania pod obciążeniem się przepalają. Widziałem komplet przełączników kierowcy za 38zł na Allegro.
opis naprawyXJeep pisze:co do wiskozy to u mnie wiskowentylatora umarło...
To i ja poproszę bo... tył lewy działa tylko w zakresie 3-5 cmLX450 pisze:XJeep, masz jeszcze wisko pomiędzy osiami i nie jestem pewien czy w takiej sytuacji tył ma LSD... Jeśli czujesz opory to może właśnie wiskoza środkowa daje się we znaki..
Bullit, jak dotrę dzisiaj wieczorem do domu i nie będę padnięty, to podrzucę odpowiednie pliki.
A swoją drogą to jak się dodaje załączniki na tym forum? Bo zawsze lepiej jak wszystko jest w jednym miejscu niż się posiłkować darmowymi serwerami itd... Po czasie rzeczy często znikają i są potem braki.
skrecone juz na stale wiec tylko wymianka na nowe wchodzi w gre...Bullitt pisze:A jaki masz objaw z tym wiskiem? Nie kręci się wentylator- czy kręci się słabo?
no ja tez ciekawy jestem...Bullitt pisze:Aaaa i proszę kolegów o wyjasnienie jakie wisko w napędzie, gdzie to siedzi i czym się zajmuje- bo zaczynam byc zdezorientowany- U mnie nie ma żadnego wisko...
No i co dalej? Wisko wyjęte i...?LX450 pisze:Spaprane wisko objawia się tym, że się blokuje i mam cały czas taką niby blokadę dyferencjału. Objawia się to tym, że jak skręcamy koła to samochód toczy się z ogromnymi oporami a na śliskiej nawierzchni koła się blokują. Jak wiadomo bardzo źle wpływa to na mosty, reduktor itd., bo są to dość duże naprężenia.
Nie wiem czy odpinane piasty to dobry pomysł, bo cały czas jedziemy na zaciśniętym wisko i nie wiemy czy ono nie puści czy przeskoczy nagle. Poza tym demontaż wisko to koszt silikonu do uszczelniania pokrywy reduktora, więc taniej niż manualne piasty.
no właśnie jak masz automat to nikt potencjału , tobie jako kolejnemu właścicielowi nie wyciągnieKrecik pisze:mam u siebie automat
z chęcią bym rozmienił na manual
choćby po to żeby wyciągnąć więcej z silnika który potencjał ma zajebisty a ktorego wspomniany automat muli przeokrutnie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości