ja jestem stworzony do jazdy na reduktorze
Wibrujący Janek...tujota edyszyn
Moderator: Mroczny
Że tak nieśmiało powrócę do tematu..żeby nie było, że automaty konstruują debile i oni nie wiedzą jakie obroty przy jakich prędkościach są najlepsze..bo automat często wrzuca wysoki bieg przy niskich obrotach..ale obroty to też nie wszystko..bo jeśli obciążenie motoru jest znikome, to....czemu nie..ale to raczej nigdy poniżej 2000 obr. Jeśli chodzi o dyzla, to wiadomo, że duże znaczenie ma wydajność turbosprężarki, która 'najlepiej działa' powyżej 2300-2500..A dobre warunki pracy silnika to także dobre smarowanie.
Rzeczywiście ten wykres wydląda jak cykle monstracyjne słonicy singapurskiej. Nie lepiej nauczyć się dobrze zmieniac biegi niż lukać na jakieś kreski?Playboy26 pisze:ten wykres jest do bani, zbyt mało dokładny a pozatym rysowany chyba w paincie, piękne proste linie, mam gdzieś wygres LJ70 na 33" pokaże jak znajde
Toyociarze a taką plackową siarę egzaltują na forum
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
- Bartek 4.7
-

- Posty: 218
- Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Gąbin
- Elwood
-

- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
- Kontaktowanie:
33 cale, to nie jest gwóźdź do trumny...
Poza tym cywil na 31 calach zachowywal sie tak samo.
Dalej, w wersji z turbo bierze od samego dołu, bez turbo trzeba go kręcić ale to "trzeba" to maks 2500obr bo wiecej nie idzie.
Moim zdaniem to źle zstopniowana skrzynia jest...
Poza tym cywil na 31 calach zachowywal sie tak samo.
Dalej, w wersji z turbo bierze od samego dołu, bez turbo trzeba go kręcić ale to "trzeba" to maks 2500obr bo wiecej nie idzie.
Moim zdaniem to źle zstopniowana skrzynia jest...
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
- Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Zestopniowanie to insza inszość.
Stare dobre LJ7 miały lepiej zestopniowaną skrzynię niż KZJ7 - w tym drugim po założeniu 33 cali jest dziura między III a IV biegiem. 50-60km/h do cruisingu na trójce wydaje się zbyt dużo, na czwórce - zbyt mało.
Stare dobre LJ7 miały lepiej zestopniowaną skrzynię niż KZJ7 - w tym drugim po założeniu 33 cali jest dziura między III a IV biegiem. 50-60km/h do cruisingu na trójce wydaje się zbyt dużo, na czwórce - zbyt mało.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Damian, się nie martw ja też zakatowuję KZ-TE, mój mądry automat przy spokojnej jeździe wrzuca wyższy bieg przy 2,5tys obr, co skutkuje spadkiem na 1,8 i jeżdżę sobie na czarnym w zakresie 1,8-2 (70-80km/h) w porywach do 2,4 i to mi pasuje (2,4 100km/h
. Na reduktorze turystyczne turlanie to przeważnie Twój zakres 1,4-1,8, no dopóki nie trza opon oczyścić, tudzież pod górkę się wturlać, ale fakt wtedy chwilę wcześniej trza podkręcić go bo zaczyna od 2tys. ciągnąć.
Długo już tak się turlam, a silnik czuje się dobrze i ani silnikowego, ani z baku oleju żlopać w nadmiarze nie chce. Rady trzymania go >2,4tys hmm, może i dobre i teorią poparte, ale mi moja praktyka i automat mówi co innego.
Miłego turlania i zmień przełożenia, nie będziesz miał dylematów
Długo już tak się turlam, a silnik czuje się dobrze i ani silnikowego, ani z baku oleju żlopać w nadmiarze nie chce. Rady trzymania go >2,4tys hmm, może i dobre i teorią poparte, ale mi moja praktyka i automat mówi co innego.
Miłego turlania i zmień przełożenia, nie będziesz miał dylematów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości



