
A LSD lepiej jak jest niż jak go nie ma.. Czasem te kilka głupich NM, które ono daje jest decydujące..

Moderator: Mroczny
nie do końca dla ubogich. taki system tylko sterowany komputerem mają prawie wszystkie nowe modele terenowe np land cruiser v8, tuareg itp.Qbartx pisze:Dlatego trza se sprawic 2 oddzielne linki do hebliTaka blokada dla ubogich no i oczywiscie + na trialu
Coz, chyba z tymi ubogimi nie trafilemtoyota pisze:nie do końca dla ubogich. taki system tylko sterowany komputerem mają prawie wszystkie nowe modele terenowe np land cruiser v8, tuareg itp.Qbartx pisze:Dlatego trza se sprawic 2 oddzielne linki do hebliTaka blokada dla ubogich no i oczywiscie + na trialu
ma jedną wadę ma azstosowanie na wykrzyżach ale już nie w błocie
Sczegułowo - to będzie jak rozbiorę dyferTomaszRT pisze: Zatem prosze o wyjaśnienie wpływu dużej różnicy w prędkościach obrotowych półosi i braku obciążenia jednej z nich na działanie bądź nie LSD..
Dokładnie tak jak piszeszrokfor32 pisze:Teoretycznie, i po przeglądnięciu rysunków tego mechanizmu, to wygląda na to, że siłę potrzebną do utrzymania płytek nieruchomo względem siebie powinno wywoływać jakieś naprężenie wstępne pakietu. A to oznacza, że taki mechanizm działa jak zablokowany aż do momentu, kiedy różnica momentów obrotowych działąjących na jedną i drugą półoś nie przekroczy momentu tarcia w płytkach. Tak się będzie działo na asfalcie. W przypadku gdy jedno koło będzie w powietrzu, na to drugie powinien zostać przekazany moment obrotowy równy momentowi tarcia w płytkach.
Nie wiem jakie jest Twoje doświadczenie w terenie, ale kolejność jest taka że najpierw dobrze wyjeździć trochę bez blokad. Będziesz wiedział gdzie Ci ich brakuje i kiedy je włączyćrokfor32 pisze:Blokady 100% to ja się trochę boję. Wiem, że w błocie robi, ale dzięki niej znacznie łatwiej o urwanie półosi.
Nie, ale są np. automatyczne lockrighty...rokfor32 pisze:A widział kto może torseny do toyot?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość