Owszem - bo oba auta maja niedoszacowany układ napędowy (a przynajmniej jego fragmenty) do zastosowania typowo OR. Inaczej - przy takim zastosowaniu oba są bez sensu ...
Te auta są obliczone na asfalt plus ewentualnie dojazd 100m na działkę - i wtedy sprawdzają się całkiem dobrze. lekkie szutry też jakoś znoszą. Tyle, że wtedy żadne lifty - srifty do niczego nie są potrzebne. No chyba że do przedłużenia wacka ...
Miałem niedawno krótką J9 na warsztacie - taką co to właściciel najpierw kupił, i na drugi dzień wstawił do warsztatu "tunningowego". Szpej za grubo ponad 10 tysi dołożony (zderzaki, zawias, winda, nowe agresywne kapcie) - i w tydzien dwa rozwalone reduktory i przedni dyfer ...

A i listwa kiery też już na czarnym oleju pracowała
Został zapodany reduktor (trzeci) od J12, plus odpowiednie poinstruowanie kierownika czego tym autem absolutnie nie należy robić, i jak używać napędów - to było dwa miechy temu, od tamtej pory tylko chłodnicę rozwalił ...
