Janusz2000 pisze: Od jakiegoś czasu składamy Toyotę do rajdów Cross Coutry i złożyć nie możemy

więc dopuki nie pojeżdżę to zostawiamy silnik co mamy czyli Toyotowski 4.0 V6 - 1GR-FE i się pewnie pobawimy trochę kompresorem TRD który przy nim mamy.
Z tym, że bez zakuwania tego silnika i wkładania wiekszego kompresora to na więcej niż 350KM to strach. Tak więc na razie teoretycznie rozkminiamy sobie co wsadzimy żeby mieć 400+... 2JZ nas kusił żeby było koszernie. Ale charakterystyka silnika z dużym turbo mnie jednak zniechęca do stosowania w 4x4 i coraz bardziej zaczynam się ślinić na LSa.
Żeby nie zaśmiecać Toyotą wątku Tatusia o Skytrolu dokończę tutaj...
Janusz, sam wiesz że nawet najmocniejszy silnik LSX rajdu nie wygra...
Klocki Lego z Toyoty dają nam taką przewagę że praktycznie dowolnie możemy konfigurować sobie układy napędowe opierając się tylko o silnik lub skrzynię biegów.
Skoro 1GR-FE TRD i skrzynia A750F już jest to:
1/ Zostawić tak jak jest i nie kombinować
2/ Do automatu A750F w przyszłości możemy dołączyć serię UZ,KD i próbować zrobić zewnętrzne sterowanie full manual
3/ Zamiast skrzyni automatycznej A750F połączyć można silnik 1GR-FE z A34x co w przyszłości pozwala nam wymieniać silniki do skrzyni na GR, UZ(+Turbo

) , JZ, RZ,VZ, diesle KZ, KD ( po modach 250ps/550Nm). Do skrzyń A34x oferowane są zewnętrzne sterowniki, zestawy wzmacniające , jednym słowem wszystko.
4/ Użyć manualnej skrzyni biegów R151F P&P do której za pomocą wymiennej obudowy sprzęgła możemy podłączyć Toyotowe GR, UZ, JZ, VZ, RZ(+turbo

) ,KZ, KD, oraz Chevy LSx, Jeep Powertech , Chrysler HEMI , Mitsubishi EVO 4G63T, Subaru EJ25T i wiele innych ....
Dodatkowo skrzynie te pozwalają na podłączenie kilku różnych reduktorów Full Time, Part Time