Alces64 pisze:Nie dostaniesz służbowego? Kup to, co jeździe na tych terenach, tubylcy wiedzą lepiej.
Tam służbowego to raczej kałacha można dostać..

Auto tubylców to Radzieckie wytwory które są tak siermiężne że raczej nie widzę możliwości pokonywania sporych odległości.
rokfor32 pisze:Silnik 1KZ-T nie jest aż taki wrażliwy znowu - to jest mniej więcej taki sam temat jak z patrolowym RD28T. Po prostu MUSI mieć idealny układ chłodzenia - i należy unikać bezmuzgiego pałowania z cegłą w podłodze.
Zaraz zacznę zgłębiać forumową wiedzę na temat tej przypadłości , w każdym bądź razie miło słyszeć że to raczej kwestie po stronie użytkownika niż nazwijmy to "wady" produktu.
rokfor32 pisze:Jeżeli kryterium silnikowe ma być aż takie ważne, natomiast solidność napędu jest drugoplanowa - to sobie oglądnij jakie przytomne Ssangyong (dewoo) Musso, z silnikiem 2,9 merca. Tam był montowany silnik OM602, uznawany za jeden z najtrwalszych, jaki kiedykolwiek wyprodukowano.
Owszem sprintery z tą jednostką kręcą niezłe przebiegi a raczej oszczędzane nie są , szkoda tylko że pompa wtryskowa potrafi być kapryśna..
Co do samego Ssangyonga , to może to wynika to z mojej niewiedzy na temat tego auta , ale mam jakieś dziwne podświadome obawy że solidny to tam jest tylko silnik..
Adamo pisze:
Gdyby znalazł rokującego Patrola z 4,2 i
Czas jest , nie kupuje na wariata , mam około pół roku.. najważniejsze to podjąć właściwy wybór.
Też wpadło mi to w oko..
____________
Pozdrawiam